Ze hebben wel vaker op een zondag in het Glazen Huis gezeten.quote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef evert het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 18:14 schreef Marc63 het volgende:
Over de tussenstand gesproken... voor het eerst sinds 5 jaar is de dagopbrengst lager dan de dag ervoor.
-----
ik denk toch dat het door de zondag komt. die dag wordt gewoon veel minder radio geluisterd.
¤11,- gebodenquote:Op maandag 22 december 2008 18:26 schreef evert het volgende:
10 euro voor het uitgezaagde plexiglas uit het glastic huis
Het zijn ook mensen die 1 week lang naar 3FM luisterenquote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef TheArt het volgende:
Je ziet de smaak ook veranderen van de luisteraars bij zo'n grote actie. Normaal gesproken zou dat nooit een top-3 zijn voor mensen die heel het jaar door naar 3FM luisteren.
Coldplay stond ook in de top3 van de 3voor12 Song van het Jaar.quote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef TheArt het volgende:
Je ziet de smaak ook veranderen van de luisteraars bij zo'n grote actie. Normaal gesproken zou dat nooit een top-3 zijn voor mensen die heel het jaar door naar 3FM luisteren.
Voor het eerst dat de Anthem nog niet de meest aangevraagde plaat is?quote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik weer... gaat die actie met Jody nou gewoon mislukken... zou echt uber zijn... vooral blijven stemmen op Marco Borsato
nee hoor, niet qua opgebracht geldquote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Voor het eerst dat de Anthem nog niet de meest aangevraagde plaat is?
Chelsea Dagger en de Wombats stonden volgens mij allebei stijf bovenaan!
En daarna weer terugverhuizen naar Radio de Ontplofte Grindtegel?quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het zijn ook mensen die 1 week lang naar 3FM luisteren
Broes Huppel Keiquote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Broes Wil es?
Broes Lie?
Of Spring steen (en stevige trampoline?)
* JJH is een beetje melig
ROG? Die zender ken ik niet.quote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarna weer terugverhuizen naar Radio de Ontplofte Grindtegel?
Als een anthem van de dj's niet door het publiek wordt gesteund dan is er ook niet echt een anthem.quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
je kan het toch niet laten om toch te blijven luisteren.... het is toch verslavendquote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik weer... gaat die actie met Jody nou gewoon mislukken... zou echt uber zijn... vooral blijven stemmen op Marco Borsato
Vorig jaar was Valerie van Amy Winehouse lange tijd #1quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook ontkennen dat er een Anthem is.quote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als een anthem van de dj's niet door het publiek wordt gesteund dan is er ook niet echt een anthem.
¤12,50quote:
en als jordi morgen in de top 3 staat?quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook ontkennen dat er een Anthem is.
In het begin wel. Ze hebben nog overlegd of ze Wombats door moesten drukken of dat ze Valerie anthem moesten maken.quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef valing het volgende:
[..]
Vorig jaar was Valerie van Amy Winehouse lange tijd #1
dacht ik
Hans nog met Tessel op de foto geweest?quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond!!![]()
Net terug van de Grote Markt in Grunn. Hit Me TV was![]()
![]()
.
Tussen de nummers door verkochten ze hun kleren, en aan 't eind stonden ze in hun boxershort te spelen.
Dan nog!quote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef evert het volgende:
[..]
en als jordi morgen in de top 3 staat?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef Jordy_van_Loon het volgende:
Dus jullie vinden mijn liedje niet goed?
quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond!!![]()
Net terug van de Grote Markt in Grunn. Hit Me TV was![]()
![]()
.
Tussen de nummers door verkochten ze hun kleren, en aan 't eind stonden ze in hun boxershort te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |