Goed he.quote:Op maandag 22 december 2008 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Zwolsch is dan wel weer tof geschreven
ik dacht dat het enige wat een zwollenaar met brabant kan hebben hertog jan heet :-Pquote:
Heel zwolle zo'n beetje , dat is geen ziekenhuis maar een martelclub.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Richfield het volgende:
[..]
verder
iemand anders nog slechte ervaringen met het sophia?
Ze zijn zo inconsequent als de pestquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:41 schreef antonwachter het volgende:
[..]
Heel zwolle zo'n beetje , dat is geen ziekenhuis maar een martelclub.
Ik lig nooit in het ziekenhuisquote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Richfield het volgende:
[..]
iemand anders nog slechte ervaringen met het sophia?
ik gelukkig ook niet maar mijn vrouw is er nu een week of 18 op controle voor haar zwangerschap maar ze spreken elkaar daar continue tegen (dat is iets waar ze wel consequent in zijn)quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik lig nooit in het ziekenhuis
(klopt af op onbewerkt hout).
Euhmm... vandaag was de drukste dag van het jaar op mijn werk, dus ben net thuis.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef Richfield het volgende:
Iedereen is zeker al vrij vandaag of niet?
-Ja toch?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:58 schreef -Mo- het volgende:
Zijn er nog cafés open vanavond en zijn er nog ergens kaarten voor O&N te halen dan?
Oh, en zijn zaterdag wel gewoon alle winkels open in de binnenstad, of niet?
Ho ho hoh!!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:58 schreef Dzy het volgende:
Merrrrrrrrrry christmas.
Voor die bandjes voor O&N maak je een goede kans bij het Nieuwscafé.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:58 schreef -Mo- het volgende:
Zijn er nog cafés open vanavond en zijn er nog ergens kaarten voor O&N te halen dan?
Oh, en zijn zaterdag wel gewoon alle winkels open in de binnenstad, of niet?
Prima, mits sommige apen zich ergens anders gaan ontvlooien....quote:Op zondag 28 december 2008 01:12 schreef Misstique het volgende:
Jongens, jullie wonen in Zwolle en kunnen dus in het Zwolle topic terecht voor jullie SC..
Je bent wel een volhouder, dat verdient respect!quote:Op zondag 28 december 2008 01:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Prima, mits sommige apen zich ergens anders gaan ontvlooien....
P.s. Ik wil geen namen noemen maar dat geval boven me is een mooi voorbeeld/ exemplaar!
Er is hier ruimte voor íedereen navvy, óók mensen die een andere mening toegedaan zijn dan jij. Ik dacht dat dit al duidelijk gemaakt was, maar voor speciaal voor jou dus nog maar een keer. Ik wil hier géén kinderachtige schoolpleinwegpestpraktijken meer zien.quote:Op zondag 28 december 2008 01:35 schreef navvy het volgende:
[..]
P.s. Ik wil geen namen noemen maar dat geval boven me is een mooi voorbeeld/ exemplaar!
We moeten trouwens eens elkaar tegen komen in de kroeg of zo. Dan is beels ook een stuk liever en heeft een minder grote mond. Misschien helpt dat ook bij jouquote:Op zondag 28 december 2008 01:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat heeft met ghizzer ook geholpen destijds na een avondje Popfront.quote:Op zondag 28 december 2008 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We moeten trouwens eens elkaar tegen komen in de kroeg of zo. Dan is beels ook een stuk liever en heeft een minder grote mond. Misschien helpt dat ook bij jou
Klinkt gezellig!quote:Op zondag 28 december 2008 19:01 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat heeft met ghizzer ook geholpen destijds na een avondje Popfront.![]()
De pest is alleen dat bij de laatste paar meets het grootste deel binnen 24 uur voor de meet afzegt of domweg gewoon niet op komt dagen waardoor het altijd beelz, navvy, ps2k en ik zijn (en incidenteel descendent1 als ie het niet vergeet).
De laatste meet waar meer mensen geweest zijn was in het begin van de Zwolle topics in juni 2006 met o.a. Sitethief, littledrummergirl, LeeHarveyOswald, WEST, felic., DerBolle en ons aller navvy.
Dat was volgens mij ook wel de leukste meet met begin in Sally o'briens en einde in De Docter met daarna nog gezamenlijk uit de muur vreten bij Hawaï. En de volgende dag een houten kop.
Joh, ik ben een schat. Als je in staat bent ooit kinderen te krijgen dan ben ik de eerste aan wie je ze zou toe vertrouwen. Maar ga me niet irriteren met dom gedrag en gepeupel en geneuzel. Of we mekaar dan tegenkomen in de kroeg, kerk of bij het consulatatiebureau......zo lief ben ik dan niet meer.quote:Op zondag 28 december 2008 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We moeten trouwens eens elkaar tegen komen in de kroeg of zo. Dan is beels ook een stuk liever en heeft een minder grote mond. Misschien helpt dat ook bij jou
Wat lief dat je speciaal voor mij het nog een keer duidelijk wilde maken maar was onnodig. Ik, en meerdere users van het eerste uur vonden het niet meer gezellig hier en dat hebben we meer dan duidelijk gemaakt. Ik ga niemand weg jagen maar ben en blijf eerlijk en een gedoogbeleid is niet aan mij besteed.quote:Op zondag 28 december 2008 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er is hier ruimte voor íedereen navvy, óók mensen die een andere mening toegedaan zijn dan jij. Ik dacht dat dit al duidelijk gemaakt was, maar voor speciaal voor jou dus nog maar een keer. Ik wil hier géén kinderachtige schoolpleinwegpestpraktijken meer zien.
Of je leest ff terug en hebt al antwoord op je retorische vraag. Vrede op aarde!quote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef Richfield het volgende:
Ik snap helemaal niet waar iedereen zich druk om maakt, we kunnen iedereen toch gewoon in zijn of haar waarde laten?
Leuk dat je ook even inhaakt en meeleest. Als je de moeite had genomen om alle topics door te lezen zou je door kunnen hebben dat deze reeks door een paar vaste users in stand wordt gehouden, dat er een paar users bijkomen is meer dan prima, iedereen is welkom. Ga je je dom lullen en je puberale mening ventileren, dan ben je bij ons aan het verkeerde adres. Laten we dat weten is dat ook weer niet goed. Oke, de manier waarop dat duidelijk wordt gemaakt is niet subtiel maar daar werken we aan.....quote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Play nice or don't play at all.
Simpeler kan ik het niet zeggen. Ik heb net een paar topics terug gelezen en mijn god wat een gedoe. Als je het niet met iemand eens bent, prima, maar dan hou je het daarbij en verder negeer je het. Kan je dat niet, dan wil ik je wel een handje helpen met het negeren hoor, zo geregeld. [ afbeelding ].
Een reeks staat open voor iedereen, kliekjesreeksen doen we niet aan en zijn de snelste manier om een reeks dichtgetiefd te krijgen.
Dat moeten jullie toch wel weten, als FOK!kers die al jaren lang meelopen..
Maar die ijssculpturen dus, zijn die er dit weekend nog?
Met WEST en Sylvana mocht het welquote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Play nice or don't play at all.
Simpeler kan ik het niet zeggen. Ik heb net een paar topics terug gelezen en mijn god wat een gedoe. Als je het niet met iemand eens bent, prima, maar dan hou je het daarbij en verder negeer je het. Kan je dat niet, dan wil ik je wel een handje helpen met het negeren hoor, zo geregeld. [ afbeelding ].
Een reeks staat open voor iedereen, kliekjesreeksen doen we niet aan en zijn de snelste manier om een reeks dichtgetiefd te krijgen.
Dat moeten jullie toch wel weten, als FOK!kers die al jaren lang meelopen..
Maar die ijssculpturen dus, zijn die er dit weekend nog?
QFTquote:Nav! zegt:
zalig
beelz zegt:
ja mooi is dat... oude dingen tegen de tijd dat oudjaar eraan komt... eigenlijk is het een herhalende cyclus die in stand gehouden dient te worden om zo het universum in balans te houden... ons topic is wat het universum bindt en compleet maakt, zonder zwolletopic geen universum. Ein Volch, Ein Reich, Ein Topic!
quote:Op zondag 28 december 2008 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt gezellig!
Meld het ff als er weer een meet zit aan te komen (Als ik het hier al niet less)
quote:Op maandag 29 december 2008 00:40 schreef beelz het volgende:
Dat idee van een nieuwe Zwolle meet is trouwens een goed idee, ik denk dat als Navvy stbabylon irl ontmoet hij dan ook inziet dat het best een puike knul is. Wie is er voor?
Wat bieden we?
Een gezellige avond met bier en roken.
Waar doen we dit?
Ergens in een kroeg.
Wanneer doen we dit?
In het nieuwe jaar. Aangezien het nieuwe jaar een voortreffelijke reden is voor goede voornemens is een verzoeningsaktie een zeer puik tijdsverdrijf. Tevens is het vreemd om goede voornemens te hebben in juli dus ergens in januari lijkt mij een goed idee.
Wie doet er mee?
Als er dan een datum geprikt is wordt er wel verwacht dat je komt, de vorige meet die we geplanned hadden had zelfs een eigen topic gekregen en die duurde 3 delen, uiteindelijk waren alleen navvy, ps2k, swollywood en ik er. Niet dat het niet gezellig is dan maar dat kennen we na 4 keer zoiets welquote:
Als het is op een datum die ik kan, zal ik er zijn (mochten er geen dooien vallen *klopt af*)quote:Op maandag 29 december 2008 00:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Als er dan een datum geprikt is wordt er wel verwacht dat je komt, de vorige meet die we geplanned hadden had zelfs een eigen topic gekregen en die duurde 3 delen, uiteindelijk waren alleen navvy, ps2k, swollywood en ik er. Niet dat het niet gezellig is dan maar dat kennen we na 4 keer zoiets wel
quote:Op maandag 29 december 2008 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het is op een datum die ik kan, zal ik er zijn (mochten er geen dooien vallen *klopt af*)
Niet daarzo......quote:Op maandag 29 december 2008 01:35 schreef beelz het volgende:
[..]Als er al houwerij zal zijn dan is hier in mijn persoon iemand die het tegen zal gaan... John McClane is er niets bij.
Anders stop ik wel een fles in mijn binnenzakquote:Op maandag 29 december 2008 01:40 schreef Radobe het volgende:
Als er apfelkorn is ga ik ook mee..
Vooruit, er zal apfelkorn zijn... Maar doe me een lol en doe stbabylon niet meteen bespringen als hij ook komtquote:Op maandag 29 december 2008 01:40 schreef Radobe het volgende:
Als er apfelkorn is ga ik ook mee..
Dat zal Janneke ook niet leuk vindenquote:Op maandag 29 december 2008 01:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Vooruit, er zal apfelkorn zijn... Maar doe me een lol en doe stbabylon niet meteen bespringen als hij ook komt
Ik krijg zoveel PM's dat er wel eens wat door schietquote:Op maandag 29 december 2008 09:03 schreef stbabylon het volgende:
en aangezien mistique hier vaker is dan in haar pm inbox: WAAR blijft mijn kleurtje
Nou das me toch ook wat, ik doe mee met een veiling waar bij staat dat ik op 24-12 een nieuw kleurtje krijg, daar leg ik veel geld voor neer, en dan moet ik een week wachten. Tsssk, kan toch nietquote:Op maandag 29 december 2008 09:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg zoveel PM's dat er wel eens wat door schiet.
Danny moet zelf alles doorlopen, kijken of al het geld op de rekening staat van alle users die gedoneerd hebben, dus daar is hij wel ff zoet mee. Ik krijg zelf ook een ander kleurtje en moet dus ook nog ff wachten..
Ow en als die meet geplanned wordt op een vrijdagavond zal ik ook eens langskomen..
Ik was van plan de volgende vrijgezel van rond de 30 te bespringen. Nieuw vlees.quote:Op maandag 29 december 2008 01:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Vooruit, er zal apfelkorn zijn... Maar doe me een lol en doe stbabylon niet meteen bespringen als hij ook komt
To youngquote:Op maandag 29 december 2008 10:17 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik was van plan de volgende vrijgezel van rond de 30 te bespringen. Nieuw vlees.
Daar stond iets heul anders.quote:
Vrijgezel - Check!quote:Op maandag 29 december 2008 10:17 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik was van plan de volgende vrijgezel van rond de 30 te bespringen. Nieuw vlees.
Klinkt goed! Dat er nog nooit een oliebollenverkoper op dat idee gekomen is.quote:Op maandag 29 december 2008 16:59 schreef beelz het volgende:
Vleesliefhebbers opgelet! Vandaag is er iets moois ontstaan in de Zwolsche wijk Holtenbroek. Ik heb hartige oliebollen geschapen! Ik heb 2 smaken gemaakt: Spek/ui en ham/kaas/ui. Beide zijn beter dan die zoete krengen die je in de winkel koopt.
Je zou idd denken dat een oliebollenbakker er wel op had moeten komen. Die lui werken 3 weken per jaar en zitten de rest van het jaar te parasiteren...quote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Klinkt goed! Dat er nog nooit een oliebollenverkoper op dat idee gekomen is.
Voor vegetariers maakt het toch niet uit. Die mogen sowieso geen oliebollen hebben omdat er melk en ei in verwerkt zit.
Dat zou ik niet te hard zeggen. De meeste oliebollenverkopers zijn hardwerkende kermisexploitanten die in november/december met een oliebollenkraam staan omdat er dan geen kermissen zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 20:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Je zou idd denken dat een oliebollenbakker er wel op had moeten komen. Die lui werken 3 weken per jaar en zitten de rest van het jaar te parasiteren...
quote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard zeggen. De meeste oliebollenverkopers zijn hardwerkende kermisexploitanten die in november/december met een oliebollenkraam staan omdat er dan geen kermissen zijn.
Mijn (half)broertje heeft een paar jaar terug de laatste plaats gehaald in de AD oliebollentest toen ie nog voor een kermisexploitant werkte.
Gelukkig niet zeg! Niet die hagenees, maar die andere was mijn broertje.quote:Op maandag 29 december 2008 22:23 schreef navvy het volgende:
[..]
![]()
Was dat die knakker die met ontbloot bovenlijf uit de auto stapte tijdens de laatste mini biermeet?
Been there, done thatquote:Op maandag 29 december 2008 22:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ondertussen normale baan, getrouwd en aankomend papa.
Heb je nou met Stbabe geneukt of wat?quote:Op maandag 29 december 2008 10:17 schreef Radobe het volgende:
[..]
Aangezien ik nuanceren voor mietjes vind, zijn ze allemaal parasietenquote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard zeggen. De meeste oliebollenverkopers zijn hardwerkende kermisexploitanten die in november/december met een oliebollenkraam staan omdat er dan geen kermissen zijn.
Mijn (half)broertje heeft een paar jaar terug de laatste plaats gehaald in de AD oliebollentest toen ie nog voor een kermisexploitant werkte.
Nou Richfield, laat ik eens niet de klootzak uithangen en je van harte feliciteren. Geniet ervan en sterkte de komende tijd.........1 kind is leuk maar 2 is 4 keer zo druk. Nogmaals, enjoyquote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Richfield het volgende:
er is een nieuwe blauwvinger bij , zijn naam is Timo
Congreats dude.quote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Richfield het volgende:
Gefeliciteerd, nu opbokkenquote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Richfield het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Navvy was leuker geweest, maar ja....ach Timo kan er mee door.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 23:52 schreef navvy het volgende:
[..]
Navvy was leuker geweest, maar ja....ach Timo kan er mee door.
Het is Timotheus Davidquote:Op maandag 29 december 2008 23:52 schreef navvy het volgende:
[..]
Navvy was leuker geweest, maar ja....ach Timo kan er mee door.
Maar dat kan ook best lekker zijnquote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vrijgezel - Check!
rond de 30 - Hmm...met mijn 34 is het eerder rond de 35 dan rond de 30.
quote:Op maandag 29 december 2008 23:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Heb je nou met Stbabe geneukt of wat?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Richfield het volgende:
Da's goed kut inderdaad...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:13 schreef Misstique het volgende:
Fijne jaarwisseling Zwollenaartjes.
Helaas ziet het ernaar uit dat het net zo mistig wordt als vorig jaar..
Van hetzelfde en een gezond 2009 gewenst!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 05:37 schreef Radobe het volgende:
Happy new year!!
Heb van ellende maar een biertje gepakt.......koppijn gaat dan wel weg maar kzit weer in die wazige roes van gisterenquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:30 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Same
Ben eindelijk een beetje van mn koppijn af. Heerlijk tot 20.30 in bed gelegen.
"Maar in de winter heb ik niks aan m'n slippers"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:02 schreef ghizzer het volgende:
[..]
"Het is nog vroeg in Zwolle dus ik rol naar het centrum."
gefeli swolly!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:20 schreef swollywood het volgende:
Goedemiddag Zwolle!
Straks naar Fryslân op kraamvisite. Mijn schoonzus is gisteren bevallen van een gezonde dochter!![]()
Het oom-zijn was ik al wel gewend aangezien mijn zus al 5 koters heeft, maar nu mijn broertje voor het eerst vader wordt is dat toch wel weer ff speciaal.
"Geduld is een schone zak." (Theo Maassen)quote:Op zondag 4 januari 2009 23:35 schreef GLITCH. het volgende:
Pfffffff ik kan niet wachten tot er eindelijk eens HET appartementje vrijkomt waar ik op aas. Zou januari zijn, nu weer februari!
De woningzoeker
Eens!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef ghizzer het volgende:
[..]
"Geduld is een schone zak." (Theo Maassen)
Wat heb jij een mooi kleurtje!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef stbabylon het volgende:
Vanmiddag ijssculpturen wezen kijken. Best mooi hoor, maar zeker geen 8,50 euro waard naar mijn mening.
Oh well...
dat is minder. zwolle staat er volgens mij om bekend dat het niet gemakkelijk is om snel aan een fatsoenlijke woning te komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:32 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Eens!
Na een jaar raakt mijn wel geduld op
Klopt! Zit nu op 127 punten, aardig wat inderdaad. En ik heb je tip opgevolgd en mijn criteria even aangepasd, ik sta al bij heel veel woningen op nr 1 maar ik weet dat er binnenkort een appartement vrijkomt, naast mijn beste vriendin! Dus daar aas ik eigenlijk op haha.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:35 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat is minder. zwolle staat er volgens mij om bekend dat het niet gemakkelijk is om snel aan een fatsoenlijke woning te komen.
maar je hebt het over de woningzoeker.. dan neem ik aan dat je toch al behoorlijk wat punten hebt verzameld? misschien de criteria herzien en eventueel aanpassen zodat je jezelf wat meer keuze biedt? ik noem zo maar wat suggesties die je mogelijk kunnen helpen.
hmm ok, ja.. als je al lang heb gewacht kan dat inderdaad een goeie strategie zijn. in ieder geval succes ermee. zou een mooi begin van 2009 kunnen zijn!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Klopt! Zit nu op 127 punten, aardig wat inderdaad. En ik heb je tip opgevolgd en mijn criteria even aangepasd, ik sta al bij heel veel woningen op nr 1 maar ik weet dat er binnenkort een appartement vrijkomt, naast mijn beste vriendin! Dus daar aas ik eigenlijk op haha.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef GLITCH. het volgende:
Ik weiger ze niet want ik reageer niet op woningen waar ik op #1 sta, alleen waar ik op #67 sta ofzo.
Zou idd een mooi begin van 2009 zijn
Ik wist niet dat je dat kon zien als je niet reageerdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef GLITCH. het volgende:
Ik weiger ze niet want ik reageer niet op woningen waar ik op #1 sta, alleen waar ik op #67 sta ofzo.
Zou idd een mooi begin van 2009 zijn
Park de wezenlanden natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:00 schreef frame-saw het volgende:
Waar valt een beetje mooi te schaatsen op natuurijs in Zwolle?
Het liefst een beetje dicht bij het centrum
hey frame-saw. das lang geleje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:00 schreef frame-saw het volgende:
Waar valt een beetje mooi te schaatsen op natuurijs in Zwolle?
Het liefst een beetje dicht bij het centrum
en.... nou niet meer? nog steeds wonend in de big ass flat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:07 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja vroegah hield ik nog van Zwolle.
Ja mijn fijne flatjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:09 schreef ghizzer het volgende:
[..]
en.... nou niet meer? nog steeds wonend in de big ass flat?
Zul je zien dat die aan een "bijzondere doelgroep" wordt toegewezen..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
ik sta al bij heel veel woningen op nr 1 maar ik weet dat er binnenkort een appartement vrijkomt, naast mijn beste vriendin! Dus daar aas ik eigenlijk op haha.
ziet er naar uit dat dit binnenkort wel weer goed komtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:52 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Zul je zien dat die aan een "bijzondere doelgroep" wordt toegewezen..
Aniejweej, zijn de lampen weer aan bij de Dobbe?
Park de Weezenlanden niet sinds het eventjes dooide.
Tof, dan weet ik waar ik morgen te vinden ben met de fietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef stbabylon het volgende:
Van mij mag het direct 20 graden BOVEN nul worden. Heel Assendorp op de Assendorperstraat en de 4 straten er omheen is een ijsbaan.
Zwolle is nog steeds wit, en op veel plekken levensgevaarlijk gladquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:55 schreef Ps2K het volgende:
Ik weet niet hoe het nu in Zwolle is, maar hier in Noordwijk is het lekker boven 0
Trip down memory lane, toen ik mijn kevertje nog had op een grote lege witte parkeerplaatsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
(Wel leuk met een auto met achterwielaandrijving trouwens)
Op de hoek van de Klipperweg (binnenkort Westenholterallee) met de Branderweg stond ik vanmorgen om een uur of 9, komende vanaf de Branderweg, halverwege de kruising toen ik daar wou stoppen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:38 schreef Richfield het volgende:
Westenholte en Stadshagen zijn op de hoofdwegen na ook een ijsbaan, maar ik denk dat er wel meer plekken zijn die daar last van hebben
Alle botten nog heel, beelz?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Tof, dan weet ik waar ik morgen te vinden ben met de fiets
Heeft ie nog botten die heel zijn dan?quote:
Als het goed is wel, maar waarschijnlijk heeft ie alle botten die hij kan breken al weer een keer gebroken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Heeft ie nog botten die heel zijn dan?
vanaf de weidesteenlaan geen last gehad vanmorgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Op de hoek van de Klipperweg (binnenkort Westenholterallee) met de Branderweg stond ik vanmorgen om een uur of 9, komende vanaf de Branderweg, halverwege de kruising toen ik daar wou stoppen.
En dat met een Kangoo met banden van nog maand oud...![]()
Beetje last van de rug en de nek. Linkerknie voelt zich ook niet helemaal prima maar op zich is alles nog heel jaquote:
Ah, net voor kerst heb ik een hele Ikea-huiskamer in elkaar geknutseld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een klein beetje de ikea leeg getrokken
Als je hem bij een willekeurig "Zwolle" bord neerlegd breng ik hem naar Emmenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef swollywood het volgende:
De Fok!-stok ligt ff te pauzeren in Zwolle vannacht. In mijn kofferbak wel te verstaan.
Hij ligt nu al in Marum.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je hem bij een willekeurig "Zwolle" bord neerlegd breng ik hem naar Emmen, of desnoods met de trein mee naar Meppel
quote:
Nice Color?quote:
daar ben ik dan ook wel weer benieuwd naar...quote:Vanavond eindelijk de IJsselbrug in de bios zien (Oorlogswinter)
Ik vond hem ook geweldig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef GLITCH. het volgende:
Oorlogswinter was echt een geweldige film. Had zelfs traantjes in mijn ogen in de bios haha
Omdat rondom de brug in Arnhem teveel nieuwe gebouwen staan. In Deventer is het meer oud.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef Richfield het volgende:
waarom is a bridge to far in deventer opgenomen?
het zal wel beter uitgekomen zijn om de een of andere reden
opmerking in het kader van: "helder moment"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Omdat rondom de brug in Arnhem teveel nieuwe gebouwen staan. In Deventer is het meer oud.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:09 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
opmerking in het kader van: "helder moment"
ik heb iets gemist volgens mij....quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef navvy het volgende:
Kan het sexbierumtopic weer geopend worden?
Ga zo door en je mist nog veel meer......quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb iets gemist volgens mij....
ok....quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Ga zo door en je mist nog veel meer......:d
whehe... echt nietquote:
Aan mij zal het niet liggenquote:
nee, maar aan mij welquote:
En nu naar bed, morgen kids halen voor 2 weken........bllijft een kuttopic die is doodgebloed.....thx stbabequote:
heeft Stbabe dit topic lekgestoken???quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:50 schreef navvy het volgende:
[..]
En nu naar bed, morgen kids halen voor 2 weken........bllijft een kuttopic die is doodgebloed.....thx stbabe
Was ik bijna wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heeft Stbabe dit topic lekgestoken???
Hoe en waarom?
STBABE, UITLEG! NU!
3 topics teruglezen???quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:56 schreef navvy het volgende:
[..]
Was ik bijna weg
lees ff 3 topics terug!
Nee, dat kan niet. Dat jij je zo enorm focust op 1 user die hier meepost en je aan hem irriteert is jouw probleem. Live with it. Ik wil hier geen gezeik meer over lezen, ben het zat, laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:39 schreef navvy het volgende:
Kan het sexbierumtopic weer geopend worden?
Ik ben het zelf helemaal kwijt eigenlijk. Blijkbaar ergert Navvy zich aan mij OF hij wil perse zijn eerste ban van het jaar. In either way, zijn probleem. Niet de mijne.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heeft Stbabe dit topic lekgestoken???
Hoe en waarom?
STBABE, UITLEG! NU!
Dat was mijn voorstel, maar Navvy wil dat niet. Is er van overtuigd dat er dan niks verandert.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:19 schreef Kekaa het volgende:
Zouden jullie elkaar niet in het echt gaan tegenkomen, en er dan achter komen dat het allemaal wel mee valt?
Kraanwater in Spanje geen drinkwater? En dat wist je niet? ik dacht dat je daar al heel veel kwam?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:45 schreef Ps2K het volgende:
Ik krijg nooit bans, hoe erg ik mijn best doe
Anyways ik zit weer drie weken in Madrid. Ik heb gisteren uitgevonden waarom het kraanwater niet te zuipen is (Smaakt en ruikt naar zwembad) het is blijkbaar de bedoeling dat je het niet drinkt....
Internet is 10,- per uur en alle tv zenders zijn in het Spaans. Kortom ik wil weer terug naar NL.
Nee dat was Rome en dat was, op de hotels na, een leuke stad om te werken. Nu drie weken Madrid om wat software te installeren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kraanwater in Spanje geen drinkwater? En dat wist je niet? ik dacht dat je daar al heel veel kwam?
hoe relaxed is dat! Ik wil ook naar het buitenland!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee dat was Rome en dat was, op de hotels na, een leuke stad om te werken. Nu drie weken Madrid om wat software te installeren.
Wintersporten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hoe relaxed is dat! Ik wil ook naar het buitenland!
Ohw wacht... ik ga over anderhalve week...
Leuk een laatste waarschuwing...je valt in herhaling. Van mij hebben jullie geen last meer, ik vond Zwolle een gezellige reeks, lekker lullen en af en toe ff biertje happen met Beelz of bij mij thuis. Vind het prima dat er andere mensen bij komen, sterker nog......hoe meer zielen hoe meer vreugde. Kan er niks aan doen dat ik me dood irriteer aan sommige personen en ze gaan stug door alsof er niks aan de hand is. Prima, maar ik doe daar niet aan mee. Ik wens jullie veel plezier de komende tijd en tot ooit!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dat jij je zo enorm focust op 1 user die hier meepost en je aan hem irriteert is jouw probleem. Live with it. Ik wil hier geen gezeik meer over lezen, ben het zat, laatste waarschuwing.
Don't let the door hit you on the way out.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:02 schreef navvy het volgende:
[..]
Leuk een laatste waarschuwing...je valt in herhaling. Van mij hebben jullie geen last meer, ik vond Zwolle een gezellige reeks, lekker lullen en af en toe ff biertje happen met Beelz of bij mij thuis. Vind het prima dat er andere mensen bij komen, sterker nog......hoe meer zielen hoe meer vreugde. Kan er niks aan doen dat ik me dood irriteer aan sommige personen en ze gaan stug door alsof er niks aan de hand is. Prima, maar ik doe daar niet aan mee. Ik wens jullie veel plezier de komende tijd en tot ooit!
Ik wacht nog op een aanvraag voor ipassconnect, daarmee kan ik inloggen op de meeste betaalde draadloze netwerken voor iets van 10 dollar per maand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef Richfield het volgende:
Kun je dat internet niet declareren bij de baas dan?
maar blijf dan ook weg en kom niet elke week terug om het hele verhaal opnieuw op te rakelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:02 schreef navvy het volgende:
[..]
Leuk een laatste waarschuwing...je valt in herhaling. Van mij hebben jullie geen last meer, ik vond Zwolle een gezellige reeks, lekker lullen en af en toe ff biertje happen met Beelz of bij mij thuis. Vind het prima dat er andere mensen bij komen, sterker nog......hoe meer zielen hoe meer vreugde. Kan er niks aan doen dat ik me dood irriteer aan sommige personen en ze gaan stug door alsof er niks aan de hand is. Prima, maar ik doe daar niet aan mee. Ik wens jullie veel plezier de komende tijd en tot ooit!
jammer...quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:02 schreef navvy het volgende:
[..]
dat is dan nog wel te doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een aanvraag voor ipassconnect, daarmee kan ik inloggen op de meeste betaalde draadloze netwerken voor iets van 10 dollar per maand.
Verder is het hier wel aardig, alleen jammer dat het is opgehouden met sneeuwen.
btw rude: waar ga jij heen?
Nee, nee, samen met een vriendin van me een paar daagjes Frankrijk.quote:
En na het verven ga je haar uitwonen neem ik aan? Als een echte neanderthaler haar op de grond gooien en je lauwe puddingbuks in haar leegschieten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Nee, nee, samen met een vriendin van me een paar daagjes Frankrijk.
Zij heeft daar een huisje en ik mag daarvan profiteren, mits ik een middagje een kwast wil vasthouden.
En ach... daarvoor wil ik me wel opofferen...
Beelz is ook weer in het huisquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
En na het verven ga je haar uitwonen neem ik aan? Als een echte neanderthaler haar op de grond gooien en je lauwe puddingbuks in haar leegschieten.
Hij is immers in Frankrijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
En na het verven ga je haar uitwonen neem ik aan? Als een echte neanderthaler haar op de grond gooien en je lauwe puddingbuks in haar leegschieten.
wat een respect..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Sommige NL'ers doen dat ook wel eens.quote:
Ik niet, ik heb mijn vriendin op de 'normale' manier mee gelokt naar mijn hol (wijn en tortilla chips)quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sommige NL'ers doen dat ook wel eens.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
nee, dat heet romantiekquote:
Respect voor vrouwenquote:
*proest*quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef beelz het volgende:
Viel me behoorlijk tegen, geen wolkenkrabbers enzo.
En opstaat voor gehandicapten in het OV...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Respect voor vrouwen
Jij bent zeker ook zo iemand die mensen in een rolstoel voor zich laat zitten bij een concert omdat die zieltjes het anders niet kunnen zien...
* stbabylon houdt zijn mond dicht over beelz en zijn gedrag mbt zijn vriendinquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Respect voor vrouwen
Jij bent zeker ook zo iemand die mensen in een rolstoel voor zich laat zitten bij een concert omdat die zieltjes het anders niet kunnen zien...
Die kameraad van me die mee was noemde me ook een domme agrariërquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Die kameraad van me die mee was noemde me ook een domme agrariër
Heb nog wel dingen geleerd:
Die dingen heten geen straattrein maar trem.
Niet alle Amsterdammers zijn klootzakken, sommige zijn hufters.
Amsterdam zit vrij simpel in elkaar: Om de 10 meter een Albert Heijn en om de 5 meter een McDonalds.
Ik leerde laatst dat alleen hoeren slotjes op topics mogen zetten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:14 schreef Misstique het volgende:
Je vergeet alle toeristen, coffeeshops en hoeren, beelz.
Ja dat beeld hebben buitenlanders inderdaad, blijkt dus ook niet zo te zijn. Gelukkig heb ik niets betaald om daarheen te gaan maar als het me geld had gekost had ik mijn geld terug gewild. Echt, Amsterdam is de grootste tegenvaller van 2009.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:14 schreef Misstique het volgende:
Je vergeet alle toeristen, coffeeshops en hoeren, beelz.
Duuusss een voorzichtige conclusie is dus dat als Mistique dat kan, zij dus een hoer is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik leerde laatst dat alleen hoeren slotjes op topics mogen zetten.
ik heb geen idee wat Misstique voor geld doet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Duuusss een voorzichtige conclusie is dus dat als Mistique dat kan, zij dus een hoer is?
Klopt, ik ben een forumhoer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Duuusss een voorzichtige conclusie is dus dat als Mistique dat kan, zij dus een hoer is?
jij doet het digitaal voor geld?quote:
Hoeren mogen het, misschien doet Misstique het zonder toestemming?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen cent voor al mn werk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef rudedeltadude het volgende:
jij doet het digitaal voor geld?
moet je de slotjes die je zet eigenlijk zelf betalen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg nog geen cent voor al mn werk.
Daar krijgen we gelukkig overheidssubsidie voor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:26 schreef rudedeltadude het volgende:
moet je de slotjes die je zet eigenlijk zelf betalen?
lijkt me dure gein worden voor ONZ en KLB crew
mijn belastinggeld! Wat doe je?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar krijgen we gelukkig overheidssubsidie voor.
ga je nu ook weer weg?quote:
Waarom mag er geen Sexbierum topic geopend worden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mijn belastinggeld! Wat doe je?
Ik eis nu dus ook inspraak, gezien ik meebetaal.
Ik zeg: Sexbierum moet weer open!
Dus ik kan geen ban krijgen?? JEEJJ!!!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef Misstique het volgende:
Sexbierum is stom en er gaat hier niemand weg..
Mijn oma kont uit Sexbierum!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:39 schreef Misstique het volgende:
Sexbierum is stom en er gaat hier niemand weg..
Nee daar gaan we niet weer, beetje opletten.quote:
Stom onderwerp.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens, even heel iets anders.
Ik kon zojuist buiten zonder jas roken, de zomer komt er weer aan!
kont?quote:
Goed, gaan we verder over de kont van de oma van Ps2K. Op jouw verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Stom onderwerp.
Onderwerpswisseling afgewezen.
is goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, gaan we verder over de kont van de oma van Ps2K. Op jouw verantwoordelijkheid.
Hahaha spuit 11, hahahaquote:
En nu mag ik uitleggen aan mijn vriendin vanavond waarom hij niet meer overeind wil... bedankt...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
is goed.
onderwerp vastgesteld.
Het idee van de ass van PS2K's oma alleen al... heerlijkheid!
Ik lek al lauwe pudding bij de gedachte
Ik heb dit jaar niet meegedaan omdat ik vorig jaar niet heb gewonnen met mijn geniale literaire meesterwerkjes.quote:
Hoezo? Radobe leest hier toch gewoon mee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nu mag ik uitleggen aan mijn vriendin vanavond waarom hij niet meer overeind wil... bedankt...
Mijn vriendin niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoezo? Radobe leest hier toch gewoon mee?
kan ook via PM, daar weet jij dan weer alles vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Richfield het volgende:
[..]
dan mail je haar toch gewoon de url
Nee kan niet, ze heeft geen accountquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
kan ook via PM, daar weet jij dan weer alles van
regel haar een account!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee kan niet, ze heeft geen account![]()
(gelukkig niet)
Ik ga ff een boterham etenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
kan ook via PM, daar weet jij dan weer alles van
Rudedeltadude is een kansloze kaffer met een lekkende lauwe puddingbuksquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:45 schreef rudedeltadude het volgende:
Richfield meldt mij via PM dat ik kansloos ben.
Rich, dat hoef je niet via PM te doen, maar dat mag gewoon in de openbaarheid hoor.
Dat is algemeen bekend hier.
en ik kan geen erectie krijgen van vrouwen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Rudedeltadude is een kansloze kaffer met een lekkende lauwe puddingbuks
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en ik kan geen erectie krijgen van vrouwen.
ik val op mannen
Ik ben een untermensch, voer me af
Ik kan je alleen van het forum afvoeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:50 schreef rudedeltadude het volgende:
ik val op mannen
nee, want hier mocht niemand weg zei je, je gijzelt ons!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan je alleen van het forum afvoeren.
waarom afvoeren, schandpaal + kratten rottend fruit is vele malen leukerquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik val op mannen
je kan beter vers fruit nemen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
waarom afvoeren, schandpaal + kratten rottend fruit is vele malen leuker
Jij kan heul geen bans uitdelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan je alleen van het forum afvoeren.
Ik verander de regels. Gewoon. Omdat ik dat kan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, want hier mocht niemand weg zei je, je gijzelt ons!
Heb ik er wel voor over hoor, ik ben niet de slechtstequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je kan beter vers fruit nemen.
anders krijg je vieze handen
Machtsmisbruik!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik verander de regels. Gewoon. Omdat ik dat kan..
Vuige heksquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik verander de regels. Gewoon. Omdat ik dat kan..
Feel lucky, punk?quote:
Muahahahahahaha.quote:
Optiefe pummel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Blijf met je klauwe van die knoppen af! Ik duld hier geen gastmods ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |