quote:Op maandag 22 december 2008 01:14 schreef Noortje. het volgende:
Hoezo ik ging me daarstraks even opdrukken en heb nu tyfuslast van mijn schouder?![]()
Ik wilde zeggen "Liefquote:
Dan maken we daar maar gebruik vanquote:Op maandag 22 december 2008 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Modjes spreken elkaar tegen, anderen waren het hiermee eens.
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 01:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hij belde... hij wil ze terug!
Geef die maar aan mij danquote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Ik al met m'n knie, gaat wel weer lekker. Wie biedt er z'n rug ??![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "Lief" , maar na deze TT
![]()
.
Begin van de avond bij het stofzuigenquote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Ik al met m'n knie, gaat wel weer lekker. Wie biedt er z'n rug ??![]()
Jij was de lapo-erquote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tja, PK heeft geen nieuwe geopend. Dan deze maar.
Jij was de laatste!quote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dan meteen even de mededeling dat ook al 3 topics geleden is afgesproken dat Webhawkjuh nummer 1000 opent.quote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[SR @ 3FM #999] Beter laat dan nooitquote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ja, maar posts na 300 gelden in dit soort dingen niet als lapo, postje 300 telt, ik had sowieso wel de lapo als ik wilde, ik was de enige die na 300 nog zou kunnen posten.quote:
Ilsequote:
Ikzelf dusquote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
graag een echte 3fm poster die topic 1000 opent met nieuwe op van webhawkjuh
Nog een keer in de herhalingquote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan meteen even de mededeling dat ook al 3 topics geleden is afgesproken dat Webhawkjuh nummer 1000 opent.
Dat telt niet echt natuurlijk, ik kan daar ook nog posten nu en ineens lapo zijnquote:
zaterdag is sr al afgelopen maar als je wil kan 't geregeld wordenquote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Was dit de TT waar we op moesten wachten....?
Gaan jullie nu nog daten en dan een topic openen in SR...
Nee, ik wilde gewoon deel 999 op mijn naam hebben staan omdat ik deel 888 gemist hadquote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Was dit de TT waar we op moesten wachten....?
Gaan jullie nu nog daten en dan een topic openen in SR...
quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Helaas.
quote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[SR @ 3FM #999] Beter laat dan nooit
Oh, ik wist niet dat er een officiële afspraak was. Zit daar nog een speciale reden achter of zo?quote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan meteen even de mededeling dat ook al 3 topics geleden is afgesproken dat Webhawkjuh nummer 1000 opent.
Vind hem helemaal prima, jij en sirolf stoppen veel aandacht op de achtergrond in de 3fm reeksquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zaterdag is sr al afgelopen maar als je wil kan 't geregeld worden
quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon deel 999 op mijn naam hebben staan omdat ik deel 888 gemist had
sinds waneer werk jij bij 3fm ?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef henkde_j het volgende:
Begin van de avond bij het stofzuigen![]()
zit iets speciaals aan te komenquote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat er een officiële afspraak was. Zit daar nog een speciale reden achter of zo?
Hij heeft hem al klaar staan geloof ikquote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat er een officiële afspraak was. Zit daar nog een speciale reden achter of zo?
Heul niet waar, niet de enigstequote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar posts na 300 gelden in dit soort dingen niet als lapo, postje 300 telt, ik had sowieso wel de lapo als ik wilde, ik was de enige die na 300 nog zou kunnen posten.
Hij heeft een speciale OP ervoor gemaakt.quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar nog niet helemaalquote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef rubbereend het volgende:
We zijn er bijna.......... We zijn er bijna
Spannend, daar blijf ik wel voor wakker danquote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit iets speciaals aan te komen
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah OK, meld het aan het einde van dit topic dan nog even voor de zekerheidquote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Yoquote:
SR is Seks en Relatie...quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zaterdag is sr al afgelopen maar als je wil kan 't geregeld worden
Enige.quote:
Doe es!quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat telt niet echt natuurlijk, ik kan daar ook nog posten nu en ineens lapo zijn.
Een pro is overal op voorbereid.quote:Op maandag 22 december 2008 01:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij heeft hem al klaar staan geloof ik
Jup, WH opent 1000quote:Op maandag 22 december 2008 01:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij heeft hem al klaar staan geloof ik
Onverkapte-ik-heb-een-iPhone-post.quote:Op maandag 22 december 2008 01:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ah OK, meld het aan het einde van dit topic dan nog even voor de zekerheid. Ik ga naar bed, maar volg het nog even vanaf mijn iPhone.
Stoer topics met meer dan 301 postsquote:Op maandag 22 december 2008 01:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Doe es!2 modjes steeds achter elkaar: Lapo! nee ikke!, ikke! nietes! welles! *bitchfight*
Vlak vooral die Aannemers niet uit.quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef jmac het volgende:
PLOOOOOOORKKKKKK!!!!
iPhone 3G hč.quote:Op maandag 22 december 2008 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Onverkapte-ik-heb-een-iPhone-post.
Ik heb dat bij mijn ouders geprobeerd... Maar daar ging het te snel voor.quote:Op maandag 22 december 2008 01:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
maar volg het nog even vanaf mijn iPhone.
kan je niet nog 10 minuten wachten en meepostenquote:Op maandag 22 december 2008 01:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ah OK, meld het aan het einde van dit topic dan nog even voor de zekerheid. Ik ga naar bed, maar volg het nog even vanaf mijn iPhone.
Een gecustomizde OP.quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
oeioeiquote:
verkapt ik heb een iphone post en doe dr stoer mee - postquote:Op maandag 22 december 2008 01:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben nog steeds in de happy hardcore mood![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |