Lichtpuntjequote:

?
?

Wat is je probleem?quote:Op maandag 22 december 2008 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, misschien ontploft je pc zometeen wel, ga toch weg.

Niks d'r vanquote:
 , ook in de vakantie optijd naar bed jij
 , ook in de vakantie optijd naar bed jij  .
 .

Misschien als wel alvast genoeg geld inzamelen voor SR 2009, dat we dan mogen bepalen wie er in het huis gaanquote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef Espabilado het volgende:
Volgend jaar graag dat ze weer wat flexibeler draaien, en met Ekdom terug, en met de hele fucking week Ilse

Eiland, dus inteelt? ofzo?quote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef Jimbo het volgende:
hoe kan t dat zn 90% van de engelse wijven lelijk is?

quote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef Espabilado het volgende:
Volgend jaar graag dat ze weer wat flexibeler draaien, en met Ekdom terug, en met de hele fucking week Ilse

Calvin Harris? Nooit meer wat van gehoord!quote:

En dan ook meteen guus meeuwisquote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef Espabilado het volgende:
 .
 .

Ik ben gewoon zo mooi dat vrijwel iedereen lelijk wordt nadat je me gezien hebt.quote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef Jimbo het volgende:

Heel lang inteelt op een eiland.....quote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef Jimbo het volgende:

Amen.quote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef Espabilado het volgende:

neequote:

ik heb al zn platenquote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Calvin Harris? Nooit meer wat van gehoord!

dat Najib ook niet van plan is te gaan slapen
 dat Najib ook niet van plan is te gaan slapen  

Heeft tot deze zomer getourd, nu aan nieuwe plaat bezig.quote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Calvin Harris? Nooit meer wat van gehoord!

If wishes were horses, my friend . . .quote:

ja maar jou zie ik zaterdag pas weerquote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo mooi dat vrijwel iedereen lelijk wordt nadat je me gezien hebt.

Naja, ik ben al zo'n ochtendsmensquote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niks d'r van, ook in de vakantie optijd naar bed jij
.
 , maar ik moet dus morgen vroeg mn bedje uit (lees: 1100) om op tijd in Breda te zijn. Máár ik wil wel nummer 1000 meemaken. Opschieten dus
 , maar ik moet dus morgen vroeg mn bedje uit (lees: 1100) om op tijd in Breda te zijn. Máár ik wil wel nummer 1000 meemaken. Opschieten dus   

Heul niet, dan moeten jullie heel lang wachten op deel 999quote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niks d'r van, ook in de vakantie optijd naar bed jij
.

maar ze blijven leljikquote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar jou zie ik zaterdag pas weer

quote:

iets zegt me dat ik de oudste ben +)quote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat laat je ook duidelijk merken

quote:
 wat is er mis met happy hardcore
 wat is er mis met happy hardcore 

Hij belde... hij wil ze terug!quote:

Hopelijk komt ie komende zomer eens naar de NL'se festivals.quote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij maakt best goede dingen en live is inderdaad briljant!

quote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Valt me mee dat Giel hiervan niet een eigen edit draait.
"Giel was acceptable in the 80s"

quote:Op maandag 22 december 2008 01:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hij belde... hij wil ze terug!

Iets zegt me van niet.quote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iets zegt me dat ik de oudste ben +)

Haha scherp.quote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat laat je ook duidelijk merken

Hij wil ze terugquote:

ik zal kijken wat ik voor hem kan doenquote:Op maandag 22 december 2008 01:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hij belde... hij wil ze terug!

Hij blijft flauwquote:

Maar toen kende alleen zn moeder hem nog maar.quote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Valt me mee dat Giel hiervan niet een eigen edit draait.
"Giel was acceptable in the 80s"

Je dacht ik kom even topic 1000 meemakenquote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heel lang inteelt op een eiland.....

1, 2, 3, ,4 ,5 ,6, 7, 8, 9, 10quote:

20quote:

En nu, 2008, dértig jaar later. We hebben PC's, weten alles van quantummechanica, maar het leven is er niet beter op, want Giel is er nog steeds.quote:Op maandag 22 december 2008 01:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar toen kende alleen zn moeder hem nog maar.

quote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo mooi dat vrijwel iedereen lelijk wordt nadat je me gezien hebt.

Nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 22 december 2008 01:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zal kijken wat ik voor hem kan doen

Nederlandse Village People ??quote:

hihiquote:Op maandag 22 december 2008 01:14 schreef Noortje. het volgende:
Hoezo ik ging me daarstraks even opdrukken en heb nu tyfuslast van mijn schouder?
 stommie
 stommie

zoek op youtube het filmpje van de freaknachtquote:Op maandag 22 december 2008 01:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nederlandse Village People ??

quote:Op maandag 22 december 2008 01:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je dacht ik kom even topic 1000 meemaken
 Hij komt nog ff meehelpen.
 Hij komt nog ff meehelpen.   

mee eens isquote:Op maandag 22 december 2008 01:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oh, lapo opent nieuwe topic hè.

Plork en de aannemers.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |