Ik ben gewoon zo mooi dat vrijwel iedereen lelijk wordt nadat je me gezien hebt.quote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef Jimbo het volgende:
hoe kan t dat zn 90% van de engelse wijven lelijk is?
Heel lang inteelt op een eiland.....quote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef Jimbo het volgende:
hoe kan t dat zn 90% van de engelse wijven lelijk is?
Amen.quote:Op maandag 22 december 2008 01:10 schreef Espabilado het volgende:
Volgend jaar graag dat ze weer wat flexibeler draaien, en met Ekdom terug, en met de hele fucking week Ilse
neequote:
ik heb al zn platenquote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Calvin Harris? Nooit meer wat van gehoord!
Heeft tot deze zomer getourd, nu aan nieuwe plaat bezig.quote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Calvin Harris? Nooit meer wat van gehoord!
If wishes were horses, my friend . . .quote:
ja maar jou zie ik zaterdag pas weerquote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo mooi dat vrijwel iedereen lelijk wordt nadat je me gezien hebt.
Naja, ik ben al zo'n ochtendsmensquote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niks d'r van, ook in de vakantie optijd naar bed jij
.
Heul niet, dan moeten jullie heel lang wachten op deel 999quote:Op maandag 22 december 2008 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niks d'r van, ook in de vakantie optijd naar bed jij
.
maar ze blijven leljikquote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar jou zie ik zaterdag pas weer
quote:
iets zegt me dat ik de oudste ben +)quote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat laat je ook duidelijk merken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |