Ja tuurlijk wel, als er dan maar uiteindelijk keiharde neuqseks plaatsvindt of iets in de trant ervanquote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus, teasen is niet tof?
quote:
Tip: ijs schijnt te helpen tegen blauwe ballen!quote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja ik ga eens mijn bed inniet dat ik snel slaap ofzo
![]()
Trusten allemaal!
quote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tip: ijs schijnt te helpen tegen blauwe ballen!
Droomze! Maar dat zal vast lukken!quote:
Amen!quote:Op maandag 22 december 2008 01:02 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zo'n mooie vrouw.... *zwijmel*
Wat zij zegt!quote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben morgen naar Antwerpen, dus veel plezier bij je Oma LR
En Fijne kerstdagen enzo![]()
Wonder - wereld - uit!quote:Op maandag 22 december 2008 01:24 schreef Mikkie het volgende:
Jullie gaan samen naar Antwerpen? Dat had ik niet verwacht!
Gelukkig maarquote:Op maandag 22 december 2008 01:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zal ook pas gebeuren als pasen en pinksteren op één dag vallen.
Kan je in de auto of in de trein niet snel een dutje doen?quote:Op maandag 22 december 2008 07:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
naar antwerpen, maar het enige wat i opt moment wil doen is slapen
Andere muziek opzetten, helpt bij mij altijd goed. Of heel hard aan een minder irritant liedje denken.quote:Op maandag 22 december 2008 08:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Band aid in je hoofd hebben is ook altijd prettig
"feeeeeed theeeee woooorrllddd"
Welke?quote:
Burger's Zoo in Arnhemquote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef Nielez het volgende:
[..]
Welke?
Veel plezier Yash.
Dalijk nog even terug naar bed, /wrijf
Kutkranten. Net ook van die kaartjes gekregen waarmee ik rond de deur mag om geld te schooien
Spuit-11,5quote:Op maandag 22 december 2008 09:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat... heb .... ik... lekker geslapen zeg
oh, FP check levert dit op FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Achja, er zijn ook mensen die 4.50 betalen om hun notes in te zienquote:Op maandag 22 december 2008 10:06 schreef Nielez het volgende:
Nieuwe tussenstand van Danny ¤ 4942,36
Waar t in eerste instantie om 1000 pleuro's ging.
Toch eigenlijk niet meer normaal
Erge van het geheel is dat ik me afvraag of er ook zoveel opgebracht zou zijn als het niet om zoiets als naaktfoto's gingquote:Op maandag 22 december 2008 10:06 schreef Nielez het volgende:
Nieuwe tussenstand van Danny ¤ 4942,36
Waar t in eerste instantie om 1000 pleuro's ging.
Toch eigenlijk niet meer normaal
Dat vind ik toch zo'n flauw gedoe. Ik heb dus 4 notes, maar ik ga ECHT GEEN 4,50 betalen daarvoorquote:Op maandag 22 december 2008 10:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Achja, er zijn ook mensen die 4.50 betalen om hun notes in te zien
Dat vraag ik me niet af. Volgensmij is dat wel duidelijkquote:Op maandag 22 december 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erge van het geheel is dat ik me afvraag of er ook zoveel opgebracht zou zijn als het niet om zoiets als naaktfoto's ging
en de naaktfoto's van willekeurig andere user hadden waarschijnlijk ook niet zo veel opgeleverd.quote:Op maandag 22 december 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erge van het geheel is dat ik me afvraag of er ook zoveel opgebracht zou zijn als het niet om zoiets als naaktfoto's ging
Ja dus in principe kennnen ze hier de users goed genoeg om ze dusdanig te motiverenquote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
en de naaktfoto's van willekeurig andere user hadden waarschijnlijk ook niet zo veel opgeleverd.
oja hoi
Ja t is van de Telegraafvaag.quote:Op maandag 22 december 2008 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
wel een pauperkerstpakket trouwens als dat de keuzes zijn
Duh.quote:Op maandag 22 december 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, zo bijzonder zullen de naaktfoto's van een 30-jarige nou ook weer niet zijn hoorquote:Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef swarmahoer het volgende:
dat she gedoe gaat echt niet om sr maar om de naaktfotos
goedgelovige lui die denken dat al die users sr maar gewoon normaal steunen
Wie houdt er nou niet van chocoladequote:Op maandag 22 december 2008 11:47 schreef morgane het volgende:
Wat een kutfilmsin mijn kerstpakket zat heeeeel veel chocola
(nu dus nog maar een klein beetje
) maar als je geen chocola lust/mag hebben ben je be AH dus mooi de sjaak.
* meldt.quote:Op maandag 22 december 2008 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie houdt er nou niet van chocolade
Kerst is bij jullie echt een happening hè? Ik geef er echt niks omquote:
Een schot hagel uit een jachtgeweer?quote:Op maandag 22 december 2008 12:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg ineens zo'n goed idee voor een kerstcadeau voor m'n zwager, zus en moeder
Of uit z'n puddingbuksquote:Op maandag 22 december 2008 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een schot hagel uit een jachtgeweer?
Er staat zwager, zus & moeder! Sick bastard!quote:
Kan ik me voorstellen ben er ook niet echt fan van altijd maar dat gedoe van ouders en familie die met je wil eten enzoquote:Op maandag 22 december 2008 13:14 schreef -Mellow- het volgende:
Kerst
Niet aan mij besteed en gelukkig hoef ik ook niks.
Ik ga gewoon lekker werken.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ben er ook niet echt fan van altijd maar dat gedoe van ouders en familie die met je wil eten enzo
Dit jaar ga ik misschien kerstavond vieren zodat ik mijn zusje weer eens zie, maar zeker is het niet.
Vorig jaar gewoon drie dagen lang met mijn huisgenoot aan de rode wijn gezeten en diepvriespizza's was ook niet slecht
Is toch tof? Gewoon relaxed eten met familie wordt zo vaak als kut gezien, snap ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
Kan ik me voorstellen ben er ook niet echt fan van altijd maar dat gedoe van ouders en familie die met je wil eten enzo
Dit jaar ga ik misschien kerstavond vieren zodat ik mijn zusje weer eens zie, maar zeker is het niet.
Samen met familie eten vind ik dan wel weer gezellig juist. Kerst is dan ook vaak handig daarvoor omdat de meeste mensen dan vrij hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vorig jaar gewoon drie dagen lang met mijn huisgenoot aan de rode wijn gezeten en diepvriespizza's was ook niet slecht
ja ik kom hier zo af en toe eens binnenwippen. Was al weer een tijdje geledenquote:
Spamhoer.quote:Op maandag 22 december 2008 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
welke zal ik nemen ?
toen ik 15 was had ik een krantenwijk.quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Nielez het volgende:
Jezus wat is dat goor om te doen zeg.
'Ik kom u fijne feestdagen wensen namens de televaaggraaf, hier hebt u een of ander pauper boekje, waarmee u uw waarschijnlijk even kansloze kennissen/familieleden/vrienden 3 weken gratis de telegraaf kan geven.
..
Geld?'
Pff weet niet of ik dat volgend jaar nog eens doe (als ik dan nog de krant doe).
En dan heb je maar 26 abonnees en dan doet er ook nog de helft niet open.
Inventarisatie: 1x5+3x4+2x2+1x50=21,50.
Nja toch niet slecht voor 20 minuten.
Oh hoi Mellow.
pics or it didnt happenquote:Op maandag 22 december 2008 14:12 schreef -Mellow- het volgende:
Komt omdat ik er zo schattig uitzag natuurlijk. Toen ik 15 was.
Toevallig heb ik een pic van mezelf toen ik 15 was. eentje maar.quote:
Ja daarom, mijn moeder was er ook helemaal niet blij mee dat ik niet kwam opdagen vorig jaar... Dit jaar dus maar wel gaan, scheelt dat ik nu geen dubbele boekingen hebquote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig met Kerst, maar m'n moeder vind het helemaal geweldig, dus ik doe het voor haar. De rest van de tijd ga ik ook gewoon lekker werken.
Waar?quote:Op maandag 22 december 2008 14:13 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, goedemorgen
Net toch nog maar even een restaurant geregeld om met m'n pa te gaan eten 2e kerstdagViel me niets tegen, 1e keus was al meteen raak
Of je post m hierquote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een pic van mezelf toen ik 15 was. eentje maar.
Hij is ooit op fok gepost, dus als je goed zoekt...wie weet
neh.quote:
Ja we zijn Engels hequote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kerst is bij jullie echt een happening hè? Ik geef er echt niks om. Kerstdiner maken en verder een beetje werken, that's it
.
Jaquote:
Oh bluh, sterkte...quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut zooi! Volgende week meer onderzoeken, week erna weer chirurg!
Friesland? Jij ook sterkte dan maar!quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh bluh, sterkte...
Ik ben naar Friesland!
Whahahha thanks, een van mn beste vriendjes woont daarquote:Op maandag 22 december 2008 15:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Friesland? Jij ook sterkte dan maar!
OMG, mja, klopt wel een klein klein beetjequote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dupje ziet in 1 week 3x het hele land.
er is tog n nieuwe veiling? kan die ''2e plaats'' weer opnieuw zn bedrag bieden, als er overeen gegaan word was het toch wel gebeurdquote:
Nooit geweten dat die CP zo'n speler was!quote:Op maandag 22 december 2008 16:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan kun je de rest dus mooi doorsturen
Anders moeten we CP maar vragen, die hosselt ze waar je bij staat
ik werd geroepen?quote:Op maandag 22 december 2008 16:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan kun je de rest dus mooi doorsturen
Anders moeten we CP maar vragen, die hosselt ze waar je bij staat
klopt ik vind het ook nog al een idiote actie, geen idee wat ie er mee wil bereikenquote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 2e veiling is irrelevant, het is gewoon een kutactie van nota bene een crewlid. Ik zou er bijna geld op durven zetten dat Mis 't zelf ook een kutactie vindt, maar ze kan er weinig tot niks aan doen aangezien static zo'n stuk vreten is.
Oh god, die was ik vergetenquote:Op maandag 22 december 2008 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
Overdreven/Gekke Bekken/Orken-fototopic #2
vanuit 2006, geen idee of dat ze zijn
quote:Op maandag 22 december 2008 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
klopt ik vind het ook nog al een idiote actie, geen idee wat ie er mee wil bereiken
+1 sherlockquote:Op maandag 22 december 2008 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
Overdreven/Gekke Bekken/Orken-fototopic #2
vanuit 2006, geen idee of dat ze zijn
Nee joh, ze zijn super schattigquote:Op maandag 22 december 2008 16:40 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Oh god, die was ik vergeten
ze zijn wel erg he
Maar nee, aan het schattigheidsgehalte is duidelijk te zien dat ik daar geen vijftien meer was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2008 17:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
en ik blijf gewoon![]()
![]()
posten
Wanneer is de volgende date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
op zijn vroegst pas maandag volgende weekquote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende date?
Het is net zo kansloos dat ze een tweede veiling starten. Je doet het toch voor het unieke?quote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 2e veiling is irrelevant, het is gewoon een kutactie van nota bene een crewlid. Ik zou er bijna geld op durven zetten dat Mis 't zelf ook een kutactie vindt, maar ze kan er weinig tot niks aan doen aangezien static zo'n stuk vreten is.
Daar kunnen ze zich nog gegrond onderuit lullen, voor 't goede doel, nergens stond dat 't eenmalig was etc. Netjes is anders maar ok.quote:Op maandag 22 december 2008 17:44 schreef Slarioux het volgende:
Het is net zo kansloos dat ze een tweede veiling starten. Je doet het toch voor het unieke?
Hey een nieuwe naam!quote:Op maandag 22 december 2008 19:12 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb kaarsjes aan. Zou het kindeke jezus nu van me houden?
Ik heb 'm nog steeds niet staanquote:
Gelukkig maakt een Incredibles muismat je dag weer helemaal goedquote:Op maandag 22 december 2008 19:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien is het doosje kapotHeb 3/4 van de grond moeten zoeken
quote:
Gewoon een foto van maken, 't gaat om 't (kerst)ideequote:Op maandag 22 december 2008 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige wat ik hier aan kerstzooi bezit is 10 kerstballen van de mcDonalds.
Geen camera, die is bij de inboedel-verdeling naar mijn ex gegaan.quote:Op maandag 22 december 2008 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gewoon een foto van maken, 't gaat om 't (kerst)idee.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je wilt iemand anders lippen ook goed verzorgen?
Odessa?quote:
Duhquote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gratis Tip! Ga niet met 7 vrouwen naar Antwerpen
Je moet sowieso niet gaan winkelen met vrouwen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gratis Tip! Ga niet met 7 vrouwen naar Antwerpen als de helft van die vrouwen ineens willen winkelen, maar ook nog eens een andere kledingsmaak hebben
Maar verder was het tof!
En uiteraard hier posten.quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef Slarioux het volgende:
Nog ff snel twee columns uitbraken voor het verenigingsblad
Een vrouw naar m'n hartquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef -Mellow- het volgende:
Met mannen ook niet trouwens.
zo'n vent die dan lafjes met je meeloopt, omdat ie ook niet beter weet... Dat moet je elkaar niet aandoen, ik wordt altijd zo treurig van dat aangezicht als ik dat soms zie in de stad.
Jij winkelt altijd alleen?quote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef -Mellow- het volgende:
Met mannen ook niet trouwens.
zo'n vent die dan lafjes met je meeloopt, omdat ie ook niet beter weet... Dat moet je elkaar niet aandoen, ik wordt altijd zo treurig van dat aangezicht als ik dat soms zie in de stad.
quote:
ja, wat een kutfout.quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vrouw naar m'n hart.
met uitzondering van ik wordt.
Ik hou sowieso niet van winkelen. Met uitzondering van cadeautjes kopen en boodskappies.quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Nielez het volgende:
[..]
Jij winkelt altijd alleen?
Is wel relaxed eigenlijk, alhoewel dagje stad met vriendin ook wel ok is. Zelfs als je gaat winkelen.
Alleen winkelen is superchill. Bedenken wat je wil hebben, winkels uitkiezen, kopen en vertrekken.quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Nielez het volgende:
[..]
Jij winkelt altijd alleen?
Is wel relaxed eigenlijk, alhoewel dagje stad met vriendin ook wel ok is. Zelfs als je gaat winkelen.
ik hoop dat ie daar lekker blijft zittenquote:
Je klinkt als een verbitterd meiske zeg!quote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van winkelen. Met uitzondering van cadeautjes kopen en boodskappies.
Maar als ik ga winkelen, doe ik dat alleen, en op maandagochtend, heb ik tenminste geen last van al die graaiende, duwende bitches.
En liefst op dinsdagmorgen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen winkelen is superchill. Bedenken wat je wil hebben, winkels uitkiezen, kopen en vertrekken.
Waarom?quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je klinkt als een verbitterd meiske zeg!
Inderdaad op een rustige ochtend. Ik ging helaas vanmiddag de stad in (ik móest gewoon nog op pad voor cadeautjes), maar heb me weer blauw geërgerd. Helaas had ik weinig keus, maar anders was ik écht niet gegaan vandaag.quote:
Ik was vandaag ook in de stad.quote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inderdaad op een rustige ochtend. Ik ging helaas vanmiddag de stad in (ik móest gewoon nog op pad voor cadeautjes), maar heb me weer blauw geërgerd. Helaas had ik weinig keus, maar anders was ik écht niet gegaan vandaag.
Je doet een beetje zeuren en schelden!quote:
Ik ben niet zo van de nuances.quote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je doet een beetje zeuren en schelden!
Leg dat maar eens even uit!quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de nuances.
Maar verbitterd, nee hoor. Ik ben vies gelukkig zelfs.
Mooi staaltje Nederlands.quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver ik heb net de usbding van mijn laptopcooler gesloopt perongelijk
Welnee. Ik ben hier net.quote:
Daar hebben ze dus PM voor uitgevonden!quote:
Jij verwacht dat ik je PM om je te vertellen waarom ik zo gelukkig ben?quote:Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus PM voor uitgevonden!![]()
Ik ben hier ook pas een paar maandjes hoor!
Ik ook niet hoor! Zie mijn prijzencollectie in mijn signature!quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ik je PM om je te vertellen waarom ik zo gelukkig ben?
Nah, zo sociaal ben ik dan weer net nie
Meid toch!quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Welke versie EEE?quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid toch!
Ik ben in onderhandeling over de aanschaf van een Eee. Dagenlang naar zitten kijken, en nu ik een definitief bod moet uitbrengen ga ik twijfelen.
Ik zou gewoon gaan. Niet zeiken, je hebt toch vakantie of niet dan?quote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Moblo en IB zitten me over te halen naar hun toe te komen, maar ik ben kapot van dat dagje antwerpen en lig net chill in bed.
De 10", met groter toetsenbord. De 8,9" en de 7" hebben echt een te klein bordje.quote:
Welke versie is dat dan uit de 1000 series? Linux/Windows? Atom of Celeron?quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De 10", met groter toetsenbord. De 8,9" en de 7" hebben echt een te klein bordje.
Dat had ik dan weer eerder van Swarma verwachtquote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
De Atom met XP en 160Gb HD.quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke versie is dat dan uit de 1000 series? Linux/Windows? Atom of Celeron?
1000HA?quote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Atom met XP en 160Gb HD.. Helaas maar de 1Gb standaard RAM, daar zou ik nog een 2Gb reepje voor moeten halen.
ja!! Groot gelijk! Mik! Kom je ook??quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan. Niet zeiken, je hebt toch vakantie of niet dan?.
wat zou ik met een laptopcooler moetenquote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer eerder van Swarma verwacht
Maar hoe komt t?
Mee eens!quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
en als je kan posten kan je ook smsen
nee bijna nietquote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef -Mellow- het volgende:
De samenstelling is hier wel veranderd of niet? sinds het topic van UVT naar STA is verhuisd
Valt wel mee, de diehards zijn er nog steedsquote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef -Mellow- het volgende:
De samenstelling is hier wel veranderd of niet? sinds het topic van UVT naar STA is verhuisd
swarmaquote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Valt wel mee, de diehards zijn er nog steeds. Verder wat aanwas
.
Wat is het verschil tussen de 1000H en de 1000HA danquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/ASUS_Eee_PCquote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de 1000H en de 1000HA dan
Kingston 2x1gb ftw.quote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Atom met XP en 160Gb HD.. Helaas maar de 1Gb standaard RAM, daar zou ik nog een 2Gb reepje voor moeten halen.
Had t over de spellingquote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat zou ik met een laptopcooler moeten
en ik sloop niks
Helaas heeft een Eee maar één geheugenslot, dus er moet 1×2Gb inquote:
Ik denk dat je er wel een boel vergeetquote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
swarma
pietje
mikkie
yas
cocktail
houniet
Gewoon gaan! Djeejs, wat ben jij een saaie muts zeg! Is het niets dan ben je zo toch weer thuis?quote:
In de advertentie spreekt die knakker van de 1000H, maar voor de zekerheid vraag ik het nog wel even na. Bluetooth is voor mij niet essentieel (evt wel handig icm telefoon in de toekomst), maar de Wifi-n is wel nuttig ivm acces pointsquote:Op maandag 22 december 2008 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/ASUS_Eee_PC
Kleine teringdingen (niet praktisch voor mij, ik zie toch al niet zo goedquote:Op maandag 22 december 2008 22:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helaas heeft een Eee maar één geheugenslot, dus er moet 1×2Gb in.
Ga dan gewoon! Je hebt verdomme vakantie! Het is dat ik zo nog even weg moet naar m'n zus thuis en dat morgen de wekker om 6.15 gaat ivm werk, maar anders wist ik het wel...quote:
Dat is dus een nee, ik ga niet?quote:Op maandag 22 december 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah maar ik ben ook met ander leuke dingen bezig
Ik kan lekker uitslapen morgenquote:Op maandag 22 december 2008 22:45 schreef Nielez het volgende:
Wekker gaat morgen ook weer gewoon om 6.30
Ik ga slapen.
Trusten
Veel plezier Yoshi!quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ik ga dat andere afronden, me weer aankleden en dan naar Samson.
verkapte uitnodigingquote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan ook uitslapen, maar zal ook pas laat gaan slapen aangezien ik gister ook om 4 uur pas plat ging
Twee weekjes vakantiequote:Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Stelletje klerelijers met jullie uitslapen.
Tegen de tijd dat jullie uit bed komen zijn Nielez en ik al uuuuuuuuren aan het werk!.
Is dit een verkapte ik-ben-keihard aan het neuken post?quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ik ga dat andere afronden, me weer aankleden en dan naar Samson.
Je hebt luxe paarden en werkpaardenquote:Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Stelletje klerelijers met jullie uitslapen.
Tegen de tijd dat jullie uit bed komen zijn Nielez en ik al uuuuuuuuren aan het werk!.
Samsonquote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mee eens!
Waar zijn jullie ergens moblo?
Hier moest ik wel even om lachen!quote:Op maandag 22 december 2008 23:47 schreef Mikkie het volgende:
Godverju zeg. Haal ik net de was uit de machine en denk 'wtf, ziet er helemaal niet geweldig schoon uit?'. Kijk ik op, staat m'n bolletje met wasmiddel nog op de plank.
Conclusie: nogmaals aangezet, maar ik moet dus tot een uurtje of één wachten om die was er weer uit te halen.
quote:Op maandag 22 december 2008 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier moest ik wel even om lachen!
Daar schijn je hier een foto van te moeten plaatsen!quote:
Ik heb pas amper foto's gezien, dus dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar schijn je hier een foto van te moeten plaatsen!
Pietje:quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb pas amper foto's gezien, dus dat lijkt me sterk. Bovendien kan mijn matige cam alleen enorm kutte foto's maken in het donker zonder flits...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:23 schreef Mikkie het volgende:
Nah vooruit dan:
[ afbeelding ]
En waar is die van jou dan, D_K?
quote:Op maandag 22 december 2008 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige wat ik hier aan kerstzooi bezit is 10 kerstballen van de mcDonalds.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen camera, die is bij de inboedel-verdeling naar mijn ex gegaan.
Cam op je foon? Desnoods van die tien kerstballen.quote:
kamertje danquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier in mijn kamer telt dat als 'boom'
Comedy Central jwt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
waar komt southpark ?
Volgens mij begint het om kwart over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |