Ja tuurlijk wel, als er dan maar uiteindelijk keiharde neuqseks plaatsvindt of iets in de trant ervanquote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus, teasen is niet tof?
quote:
Tip: ijs schijnt te helpen tegen blauwe ballen!quote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja ik ga eens mijn bed inniet dat ik snel slaap ofzo
![]()
Trusten allemaal!
quote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tip: ijs schijnt te helpen tegen blauwe ballen!
Droomze! Maar dat zal vast lukken!quote:
Amen!quote:Op maandag 22 december 2008 01:02 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zo'n mooie vrouw.... *zwijmel*
Wat zij zegt!quote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben morgen naar Antwerpen, dus veel plezier bij je Oma LR
En Fijne kerstdagen enzo![]()
Wonder - wereld - uit!quote:Op maandag 22 december 2008 01:24 schreef Mikkie het volgende:
Jullie gaan samen naar Antwerpen? Dat had ik niet verwacht!
Gelukkig maarquote:Op maandag 22 december 2008 01:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zal ook pas gebeuren als pasen en pinksteren op één dag vallen.
Kan je in de auto of in de trein niet snel een dutje doen?quote:Op maandag 22 december 2008 07:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
naar antwerpen, maar het enige wat i opt moment wil doen is slapen
Andere muziek opzetten, helpt bij mij altijd goed. Of heel hard aan een minder irritant liedje denken.quote:Op maandag 22 december 2008 08:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Band aid in je hoofd hebben is ook altijd prettig
"feeeeeed theeeee woooorrllddd"
Welke?quote:
Burger's Zoo in Arnhemquote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef Nielez het volgende:
[..]
Welke?
Veel plezier Yash.
Dalijk nog even terug naar bed, /wrijf
Kutkranten. Net ook van die kaartjes gekregen waarmee ik rond de deur mag om geld te schooien
Spuit-11,5quote:Op maandag 22 december 2008 09:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat... heb .... ik... lekker geslapen zeg
oh, FP check levert dit op FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Achja, er zijn ook mensen die 4.50 betalen om hun notes in te zienquote:Op maandag 22 december 2008 10:06 schreef Nielez het volgende:
Nieuwe tussenstand van Danny ¤ 4942,36
Waar t in eerste instantie om 1000 pleuro's ging.
Toch eigenlijk niet meer normaal
Erge van het geheel is dat ik me afvraag of er ook zoveel opgebracht zou zijn als het niet om zoiets als naaktfoto's gingquote:Op maandag 22 december 2008 10:06 schreef Nielez het volgende:
Nieuwe tussenstand van Danny ¤ 4942,36
Waar t in eerste instantie om 1000 pleuro's ging.
Toch eigenlijk niet meer normaal
Dat vind ik toch zo'n flauw gedoe. Ik heb dus 4 notes, maar ik ga ECHT GEEN 4,50 betalen daarvoorquote:Op maandag 22 december 2008 10:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Achja, er zijn ook mensen die 4.50 betalen om hun notes in te zien
Dat vraag ik me niet af. Volgensmij is dat wel duidelijkquote:Op maandag 22 december 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erge van het geheel is dat ik me afvraag of er ook zoveel opgebracht zou zijn als het niet om zoiets als naaktfoto's ging
en de naaktfoto's van willekeurig andere user hadden waarschijnlijk ook niet zo veel opgeleverd.quote:Op maandag 22 december 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Erge van het geheel is dat ik me afvraag of er ook zoveel opgebracht zou zijn als het niet om zoiets als naaktfoto's ging
Ja dus in principe kennnen ze hier de users goed genoeg om ze dusdanig te motiverenquote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
en de naaktfoto's van willekeurig andere user hadden waarschijnlijk ook niet zo veel opgeleverd.
oja hoi
Ja t is van de Telegraafvaag.quote:Op maandag 22 december 2008 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
wel een pauperkerstpakket trouwens als dat de keuzes zijn
Duh.quote:Op maandag 22 december 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, zo bijzonder zullen de naaktfoto's van een 30-jarige nou ook weer niet zijn hoorquote:Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef swarmahoer het volgende:
dat she gedoe gaat echt niet om sr maar om de naaktfotos
goedgelovige lui die denken dat al die users sr maar gewoon normaal steunen
Wie houdt er nou niet van chocoladequote:Op maandag 22 december 2008 11:47 schreef morgane het volgende:
Wat een kutfilmsin mijn kerstpakket zat heeeeel veel chocola
(nu dus nog maar een klein beetje
) maar als je geen chocola lust/mag hebben ben je be AH dus mooi de sjaak.
* meldt.quote:Op maandag 22 december 2008 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie houdt er nou niet van chocolade
Kerst is bij jullie echt een happening hè? Ik geef er echt niks omquote:
Een schot hagel uit een jachtgeweer?quote:Op maandag 22 december 2008 12:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg ineens zo'n goed idee voor een kerstcadeau voor m'n zwager, zus en moeder
Of uit z'n puddingbuksquote:Op maandag 22 december 2008 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een schot hagel uit een jachtgeweer?
Er staat zwager, zus & moeder! Sick bastard!quote:
Kan ik me voorstellen ben er ook niet echt fan van altijd maar dat gedoe van ouders en familie die met je wil eten enzoquote:Op maandag 22 december 2008 13:14 schreef -Mellow- het volgende:
Kerst
Niet aan mij besteed en gelukkig hoef ik ook niks.
Ik ga gewoon lekker werken.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ben er ook niet echt fan van altijd maar dat gedoe van ouders en familie die met je wil eten enzo
Dit jaar ga ik misschien kerstavond vieren zodat ik mijn zusje weer eens zie, maar zeker is het niet.
Vorig jaar gewoon drie dagen lang met mijn huisgenoot aan de rode wijn gezeten en diepvriespizza's was ook niet slecht
Is toch tof? Gewoon relaxed eten met familie wordt zo vaak als kut gezien, snap ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
Kan ik me voorstellen ben er ook niet echt fan van altijd maar dat gedoe van ouders en familie die met je wil eten enzo
Dit jaar ga ik misschien kerstavond vieren zodat ik mijn zusje weer eens zie, maar zeker is het niet.
Samen met familie eten vind ik dan wel weer gezellig juist. Kerst is dan ook vaak handig daarvoor omdat de meeste mensen dan vrij hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vorig jaar gewoon drie dagen lang met mijn huisgenoot aan de rode wijn gezeten en diepvriespizza's was ook niet slecht
ja ik kom hier zo af en toe eens binnenwippen. Was al weer een tijdje geledenquote:
Spamhoer.quote:Op maandag 22 december 2008 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
welke zal ik nemen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |