Ja tuurlijk wel, als er dan maar uiteindelijk keiharde neuqseks plaatsvindt of iets in de trant ervanquote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus, teasen is niet tof?
quote:
Tip: ijs schijnt te helpen tegen blauwe ballen!quote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja ik ga eens mijn bed inniet dat ik snel slaap ofzo
![]()
Trusten allemaal!
quote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tip: ijs schijnt te helpen tegen blauwe ballen!
Droomze! Maar dat zal vast lukken!quote:
Amen!quote:Op maandag 22 december 2008 01:02 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zo'n mooie vrouw.... *zwijmel*
Wat zij zegt!quote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben morgen naar Antwerpen, dus veel plezier bij je Oma LR
En Fijne kerstdagen enzo![]()
Wonder - wereld - uit!quote:Op maandag 22 december 2008 01:24 schreef Mikkie het volgende:
Jullie gaan samen naar Antwerpen? Dat had ik niet verwacht!
Gelukkig maarquote:Op maandag 22 december 2008 01:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zal ook pas gebeuren als pasen en pinksteren op één dag vallen.
Kan je in de auto of in de trein niet snel een dutje doen?quote:Op maandag 22 december 2008 07:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
naar antwerpen, maar het enige wat i opt moment wil doen is slapen
Andere muziek opzetten, helpt bij mij altijd goed. Of heel hard aan een minder irritant liedje denken.quote:Op maandag 22 december 2008 08:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Band aid in je hoofd hebben is ook altijd prettig
"feeeeeed theeeee woooorrllddd"
Welke?quote:
Burger's Zoo in Arnhemquote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef Nielez het volgende:
[..]
Welke?
Veel plezier Yash.
Dalijk nog even terug naar bed, /wrijf
Kutkranten. Net ook van die kaartjes gekregen waarmee ik rond de deur mag om geld te schooien
Spuit-11,5quote:Op maandag 22 december 2008 09:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat... heb .... ik... lekker geslapen zeg
oh, FP check levert dit op FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |