Om 0:00 lag er nog een bijl daar.quote:Op maandag 22 december 2008 00:31 schreef Superheld het volgende:
Giel met een bot broodmes schrapen en zn nek doorsnijden!
Tuurlijk niet, dit was uber! jammer dat ik maar 10 minuutjes heb meegemaaktquote:Op maandag 22 december 2008 00:31 schreef Crane het volgende:
Ook echt niemand in dit topic die het NIET vet vond
neeequote:Op maandag 22 december 2008 00:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kunnen wij als luisteraars Giel niet collectief laten ontslaan?
quote:Op maandag 22 december 2008 00:33 schreef gateway het volgende:
Elk jaar vast onderdeel van maken!!
bannetje om de hoek?quote:Op maandag 22 december 2008 00:33 schreef Qunix het volgende:
GIEL IS HOMO PEDO EN NOG VEEL MEER EN MOET DOOD!
Sterven?quote:Op maandag 22 december 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285243#top-reaction
ALLEMAAL EEN BERICHT PLAATSEN DAT GIEL IETS MOET.
Ik doe mee voor 100 euroquote:Op maandag 22 december 2008 00:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
zullen we in inzameling voor SR beginnen? voor hoeveel € zou GIEL opstappen?
Hadden ze eerst zijn tenen en vervolgens handjes mee af moeten hakken!quote:Op maandag 22 december 2008 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Om 0:00 lag er nog een bijl daar.
En dan nu Novastaromg, triester kan het niet worden.
Die eigengeilert vertrekt nog niet voor een miljoen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
zullen we in inzameling voor SR beginnen? voor hoeveel € zou GIEL opstappen?
Ik heb ze ook opgezetquote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef Intrepidity het volgende:
Ja sorry, ik zap wel ff weg en ga nog een halfuurtje eigen hardcoreklassiekers draaien, ik zat er net zo lekker in
Mja gaat nergens over. Maar ach, zo vermaakt iedereen zich tenminste op zondagavondquote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Gehalte ligt zo op 1 post per topic, zo snel heb ik ze volgens mij nog nooit mee gemaakt in de afgelopen 2 jaar ofzo....
quote:
Een van de optiesquote:
Volgens mij is 90% hier giel beu omdat meneer er telkens door heen zat en de set van zn collega aan het vernielen was met zn gare stukjes, geluidjes enzo...quote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef evert het volgende:
volgens mij snappen jullie het principe van serious request niet.... alsof er voldoende 'de hele nacht hakken' platen zijn aangevraagd..
waren ze nu failliet geweestquote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef Jimbo het volgende:
voor elke post zouden ze 1 euro moeten geven aan SR
quote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef Seam het volgende:
Haha Noortje
Naamtopic tijdens SR moet wel de grootste eer zijn hier op FOK!
Respectquote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
60.40 posts per minuut - [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
60.40 posts per minuut - [SR @3FM #994] VOL!
33.56 posts per minuut - [SR @ 3FM #992] hakkuhhhh !!!
18.81 posts per minuut - [SR @ 3FM #959] Breda zingt wel een stukje beter dan Mary J
Knop bleef even hangen met postenquote:Op maandag 22 december 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285243#top-reaction
ALLEMAAL EEN BERICHT PLAATSEN DAT GIEL IETS MOET.
Hij is ook nog een controlfreak jaquote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef Qunix het volgende:
Neuh.... Maar wel schreeuw ik even wat ik van hem vind.... Hij is behoorlijk irritant
Want andersom... Als Giel zijn show wordt aangevallen is hij ook zo.
Lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
18.81 posts per minuut - [SR @ 3FM #959] Breda zingt wel een stukje beter dan Mary J
De 1000 redden we vannacht wel . . .quote:
Complimenten mensen!quote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef Seam het volgende:
Haha Noortje
Naamtopic tijdens SR moet wel de grootste eer zijn hier op FOK!
Ik ga voor ieder topic dat aangemaakt is tijdens SR 1 euro gevenquote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef Jimbo het volgende:
voor elke post zouden ze 1 euro moeten geven aan SR
deze maar ff opgezet:quote:
Al hadden ze 5 minuten, wat zeg ik, 5 seconden beloofd, maakt geen donder uit, het gaat erom dat Giel de hele show weer naar zich zelf toe probeerde te trekken.quote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef evert het volgende:
bovendien, er was van tevoren al duidelijk gezegd dat het een halfuurtje hakken zou zijn. dus waarom iedereen zich nu zo druk maakt...
quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ga voor ieder topic dat aangemaakt is tijdens SR 1 euro geven
Inderdaadquote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef Intrepidity het volgende:
Waarom is Ilse niet gewoon iedere nacht te gast
dat dusquote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% hier giel beu omdat meneer er telkens door heen zat en de set van zn collega aan het vernielen was met zn gare stukjes, geluidjes enzo...
etcquote:Casper maandag 22 december 2008
Wat een GriebeGIEL Marco Borsato erdoorheen, rare riedeltjes, tingeltjes, gezeik dat het bijna af is... wat een gekloot...Echt heel jammer...
Jeffrey maandag 22 december 2008
Zeer,zeer triest van Giel om Pauls momentje zo te frustreren. Prachtig om Paul zo bezig te zien, zelf voor een niet-hardcore fan.
Dirk maandag 22 december 2008
Wat een disrespect van die Giel zeg, niet normaal. Dat hakkuh had een paar uur mogen duren, was hartstikke leuk maar Giel fucking sneuheid-Beelen moest het weer verneuken. Eikel! Toon wat respect!
John maandag 22 december 2008
Paul, Je hebt een super lekker old-skool setje weg gezet BEDANKT! Heb spijt dak er niet bij ben geweest! Groeten uit Breda!
Timo maandag 22 december 2008
Wat ont-zet-tend TRIEST dat Giel zo doet. Paul was geweldig bezig, heerlijk om `m zo een half uurtje bezig te zien, gaat Giel het verneuken. Respect is behoorlijk gezakt. Ga dan slapen als je het je niet boeit!!!! Paul: WE WANT MORE!!!![]()
Henk maandag 22 december 2008
Giel heeft weer eens bewezen dat het een zielig mannetje is met aandacht tekort. Rabbering heeft succes en Giel loopt als een klein kind te bleren met Jingles. Ik haat nu definitief Giel. Weet iemand een ander ochtend programma voor na serious request?
Voor iedere post 1 eurocent geven ofzo gaat me iets teverquote:
Die is ook door Rabbering gemaaktquote:
het gaat er om wat er aangevraagd is.quote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef Observator het volgende:
Wat laat giel zich kennen, zeg.
Ieder, z'n muziek toch?
Dan is het afgelopen half uur wat minder geweest voor je portemoneequote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ga voor ieder topic dat aangemaakt is tijdens SR 1 euro geven
Het was uiteindelijk 20 minuten, en Giel ging er nog doorheen praten en Borsato opzettenquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef evert het volgende:
[..]
het gaat er om wat er aangevraagd is.
bovendien heeft paul zelf al gezegd dat het een half uurtje hakken zou zijn.
is het paul rabbering effect, die hoort ook nog maar 60%quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik de enige die iets minder nu kan horen ??![]()
Ach ik kan wel kwijt hoorquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan is het afgelopen half uur wat minder geweest voor je portemonee.
Klopt, maar geef hem dan ook zn momentje. Giel moest gewoon steeds de aandacht naar zich toetrekken en dat aftellen was helemaal kansloos. Net als Marco B. ertussendoor doen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef evert het volgende:
[..]
het gaat er om wat er aangevraagd is.
bovendien heeft paul zelf al gezegd dat het een half uurtje hakken zou zijn.
Lijkt me wel.quote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef Frumzel het volgende:
Welk topic gaan we nu verder? Die andere toch?
gewoon doen met de breda jongeren kernquote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef Superheld het volgende:
Mopjes vertellen en cabaretier zijn is inderdaad hetzelfde giel
Ik krijg er gewoon zin van om een steen door die ruit op zn muil te gooien!
Idd, en daarnaast weet ik zeker dat er genoeg aangevraagd zijn om een uur te vullenquote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% hier giel beu omdat meneer er telkens door heen zat en de set van zn collega aan het vernielen was met zn gare stukjes, geluidjes enzo...
quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
PUICK GIFJE!quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
eh eh eh, het is de shift van giel. alsof hij in de shift van iemand anders altijd de aandacht wil trekken.quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Al hadden ze 5 minuten, wat zeg ik, 5 seconden beloofd, maakt geen donder uit, het gaat erom dat Giel de hele show weer naar zich zelf toe probeerde te trekken.
kan je die 60*60 maken?quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef peeet1 het volgende:
Deze is beterder!quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef Sirolf het volgende:
Ik dacht al, waarom is 't zo rustig... maar er zijn 2 topics open.
Nou blijft alleen de vraag of dat inclusief of exclusief de posts van modjes is die door een slotje heen gepost hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hebben we geen mensen in het glazen huis (Maricha ofzo) die die bijl die daar ligt nuttig kan gebruiken?quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef Superheld het volgende:
Mopjes vertellen en cabaretier zijn is inderdaad hetzelfde giel
Ik krijg er gewoon zin van om een steen door die ruit op zn muil te gooien!
quote:
Tja, frustratiequote:Op maandag 22 december 2008 00:40 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon doen met de breda jongeren kern![]()
deden jullie ook toen wij er waren
de stoom is weer van de ketel ;')quote:Op maandag 22 december 2008 00:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nou blijft alleen de vraag of dat inclusief of exclusief de posts van modjes is die door een slotje heen gepost hebben.
deze gaat langzaamquote:Op maandag 22 december 2008 00:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nou blijft alleen de vraag of dat inclusief of exclusief de posts van modjes is die door een slotje heen gepost hebben.
ja goede TS veranderd veel hequote:Op maandag 22 december 2008 00:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
de stoom is weer van de ketel ;')
dit topic gaat weer op een normaal tempo
toffe avaquote:
Giel jaquote:
Kutmop ookquote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Reactie van Najib ook. Wil je echt een mop horen.... en een zucht er achter aan...
JOUquote:
Mja, de modjes zitten te slapen...quote:Op maandag 22 december 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm.... 2 topics die best lang doorgaan zonder 1 slotje
quote:Op maandag 22 december 2008 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik verlang bijna naar Coen, dan is het wel héél erg hoor!
Deze is beterquote:Op maandag 22 december 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm.... 2 topics die best lang doorgaan zonder 1 slotje
Ik heb veel gemist geloof ikquote:
je snapt `t echt nietquote:Op maandag 22 december 2008 00:40 schreef evert het volgende:
[..]
eh eh eh, het is de shift van giel. alsof hij in de shift van iemand anders altijd de aandacht wil trekken.
dan had paul gewoon de shift van 10 tot 2 moeten doen
Mike is nog wakkerquote:Op maandag 22 december 2008 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de modjes zitten te slapen...
quote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n presentator die vraagt aan een cabaretier of hij een mop wil vertellen
Patatje is wel lekker als bodem om de nacht door te komenquote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef Superheld het volgende:
Twijfel, nog ff kijken en een kapsalon gaan halen of lekker hier thuis nog een biertje drinken
Precies jaquote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef Espabilado het volgende:
Vroegah was Najib nog grappig
Nu is het net een langspeelplaat met een overdreven nep lachje
Ze zijn bekaf van het hakkûh.quote:Op maandag 22 december 2008 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de modjes zitten te slapen...
Nee dus, wordt het volgende deel. Lezen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[SR @3FM #997] waar giel ff mag oprotten
laten bezorgenquote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef Superheld het volgende:
Twijfel, nog ff kijken en een kapsalon gaan halen of lekker hier thuis nog een biertje drinken
quote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Patatje is wel lekker als bodem om de nacht door te komen
Poeh ik ook jaquote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het warm van het HAKKUHHHHHHHH.
Sorryquote:Op maandag 22 december 2008 00:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Fuck nu heb ik echt zin in een;
[ afbeelding ]
Ik at er net eentjequote:Op maandag 22 december 2008 00:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Fuck nu heb ik echt zin in een;
[ afbeelding ]
Kapsalon, is dat wat ik (sinds kort) denk wat het is.quote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef Superheld het volgende:
Dat zou een goed idee zijnquote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef Marc63 het volgende:
Of naar Breda om Giel in mekaar te trappen.
nee, jij snapt het niet. als van tevoren door paul zelf al aangekondigd wordt dat het een half uurtje wordt, waarom zit iedereen dan zo te zeuren?quote:
Lies !quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit word het volgende deel.
De OP staat hier al klaar om gepost te worden...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
mag hier ook niet ontbreken
wil je de doodstraf ?quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef marcodej het volgende:
Gooi Jordy er nog ff in en daarna "Als we gaan"
quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn we geloof ik wel goed in
Inderdaadquote:
Hij vergat bij die surinamer de gouden rolexquote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n presentator die vraagt aan een cabaretier of hij een mop wil vertellen
Tijdelijk geslotenquote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
De tent met lekkerste kapsalon doet niet aan bezorgen...quote:
Met vuurwerk en al?quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De OP staat hier al klaar om gepost te worden...
aan topicsluiters: Sluit je #999? Neem een colatje en geniet hoe 1000 voor je geopend wordt
We vragen het gewoon aan hem op zijn weblogquote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef ThunderChild het volgende:
Wat zou Paul er eigenlijk van vinden dat Giel er steeds doorheen zat te 'ratelen' ??
URL?quote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We vragen het gewoon aan hem op zijn weblog
Die is hier nu ook niet meer te zienquote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef ThunderChild het volgende:
Wat zou Paul er eigenlijk van vinden dat Giel er steeds doorheen zat te 'ratelen' ??
Ik denk dat het op 3FM not done is om iets slechts over melkkoe Giel te zeggen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef ThunderChild het volgende:
gooi even een baksteen naar die gielquote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
De tent met lekkerste kapsalon doet niet aan bezorgen...
Plus het is 5 minuten rijden ofzo![]()
Maar ik ga even kapsalon halen en nog even kijken naar die drukte
En dan biertje erbij
Giel is een levende poliepquote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef GasTurbine het volgende:
Als kanker een geluid was..
een hele ervaringquote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef Grulez het volgende:
Bijna 1000 topics al... jeetje. Eén vraagje: wat is er zo leuk aan? En dan voornamelijk om zoveel (de hele dag door ook) te posten in zo een topic. Is het zo spannend de hele dag door?
Postcountkrikken, mijn bestequote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef Grulez het volgende:
Bijna 1000 topics al... jeetje. Eén vraagje: wat is er zo leuk aan? En dan voornamelijk om zoveel (de hele dag door ook) te posten in zo een topic. Is het zo spannend de hele dag door?
Enige orde is wel beter toch.quote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Om over een minuut weer open te gaan, lekker nuttig
Hahaquote:
er vinden gewoon hele leuke dingen plaatsquote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef Grulez het volgende:
Normaal niet de hele dag, alleen tijdens SR werken we in shifts zodat het lijkt alsof we de hele dag er zijn maar het zijn gewoon andere mensenquote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef Grulez het volgende:
quote:
Waar precies?quote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
de reacties op de 3fm site zijn ook niet mals
Dan post je hier nietquote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef Grulez het volgende:
Ik heb het zo nu en dan op de achtergrond aanstaan, maar verder kan het me niet dusdanig opwinden.
OMDAT GIEL ER STEEDS DOOR HEEN ZIT TE LULLEN EN MET Z`N DOMME GELUIDJES ZIT TE SPELEN!!! PAUL MAAKT TER PLEKKE EEN GEWELDIGE MIX EN DOET Z`N BEST, EN DAN MOET HET GIEL HET ZO NODIG VERNEUKEN!!!quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef evert het volgende:
[..]
nee, jij snapt het niet. als van tevoren door paul zelf al aangekondigd wordt dat het een half uurtje wordt, waarom zit iedereen dan zo te zeuren?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |