Postcountkrikken, mijn bestequote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef Grulez het volgende:
Bijna 1000 topics al... jeetje. Eén vraagje: wat is er zo leuk aan? En dan voornamelijk om zoveel (de hele dag door ook) te posten in zo een topic. Is het zo spannend de hele dag door?
Enige orde is wel beter toch.quote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Om over een minuut weer open te gaan, lekker nuttig
Hahaquote:
er vinden gewoon hele leuke dingen plaatsquote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef Grulez het volgende:
Bijna 1000 topics al... jeetje. Eén vraagje: wat is er zo leuk aan? En dan voornamelijk om zoveel (de hele dag door ook) te posten in zo een topic. Is het zo spannend de hele dag door?
Normaal niet de hele dag, alleen tijdens SR werken we in shifts zodat het lijkt alsof we de hele dag er zijn maar het zijn gewoon andere mensenquote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef Grulez het volgende:
quote:
Waar precies?quote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
de reacties op de 3fm site zijn ook niet mals
Dan post je hier nietquote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef Grulez het volgende:
Ik heb het zo nu en dan op de achtergrond aanstaan, maar verder kan het me niet dusdanig opwinden.
OMDAT GIEL ER STEEDS DOOR HEEN ZIT TE LULLEN EN MET Z`N DOMME GELUIDJES ZIT TE SPELEN!!! PAUL MAAKT TER PLEKKE EEN GEWELDIGE MIX EN DOET Z`N BEST, EN DAN MOET HET GIEL HET ZO NODIG VERNEUKEN!!!quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef evert het volgende:
[..]
nee, jij snapt het niet. als van tevoren door paul zelf al aangekondigd wordt dat het een half uurtje wordt, waarom zit iedereen dan zo te zeuren?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |