Het was uiteindelijk 20 minuten, en Giel ging er nog doorheen praten en Borsato opzettenquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef evert het volgende:
[..]
het gaat er om wat er aangevraagd is.
bovendien heeft paul zelf al gezegd dat het een half uurtje hakken zou zijn.
is het paul rabbering effect, die hoort ook nog maar 60%quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik de enige die iets minder nu kan horen ??![]()
Ach ik kan wel kwijt hoorquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan is het afgelopen half uur wat minder geweest voor je portemonee.
Klopt, maar geef hem dan ook zn momentje. Giel moest gewoon steeds de aandacht naar zich toetrekken en dat aftellen was helemaal kansloos. Net als Marco B. ertussendoor doen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef evert het volgende:
[..]
het gaat er om wat er aangevraagd is.
bovendien heeft paul zelf al gezegd dat het een half uurtje hakken zou zijn.
Lijkt me wel.quote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef Frumzel het volgende:
Welk topic gaan we nu verder? Die andere toch?
gewoon doen met de breda jongeren kernquote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef Superheld het volgende:
Mopjes vertellen en cabaretier zijn is inderdaad hetzelfde giel
Ik krijg er gewoon zin van om een steen door die ruit op zn muil te gooien!
Idd, en daarnaast weet ik zeker dat er genoeg aangevraagd zijn om een uur te vullenquote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% hier giel beu omdat meneer er telkens door heen zat en de set van zn collega aan het vernielen was met zn gare stukjes, geluidjes enzo...
quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
PUICK GIFJE!quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |