Iddquote:Op zondag 21 december 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
En verkeerde nummering ook nog, dat krijg je met die tyfus topic openers die niet kunnen wachten
Stel je voor dat er een minuut geen topic is, de wereld zal vergaan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik wil het niet perse maar is voor de doorstroom wel makkelijk als er meteen een nieuwe is toch?
maak je niet drukquote:Op zondag 21 december 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
En verkeerde nummering ook nog, dat krijg je met die tyfus topic openers die niet kunnen wachten
tuurlijk wel, het wordt gewoon een youtube hitquote:Op zondag 21 december 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je geklikt hebt?
quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
maak je niet druk
kijk en luister naar 3fm en denk aan je hart.
FOK! is dit niet waard![]()
Dank je welquote:
Poepenquote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
ik schakel net in.... waar is Coen?
Is dit een semi-afscheidspost voor je volgende gebande kloon? Lijkt er sterk op.quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
maak je niet druk
kijk en luister naar 3fm en denk aan je hart.
FOK! is dit niet waard![]()
Oh jawel hoor...quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat is het heel de SR al niet geweest....
quote:
Omdat alle newby posters hier niet willen en kunnen lezen , stelletje vmbo-ers en topic start geilers zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat is het heel de SR al niet geweest....
quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja , begin het gedrag aardig zat te worden
Avondquote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Precies op tijd voor Veiling TV!!![]()
![]()
Goedenavond allen!!
opwinden over iets op FOK! is gewoon zielig.quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lief dat je aan mij denkt
Ze weten waarschijnlijk ook niet dat TS geen post erbij krijgt.quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat alle newby posters hier niet willen en kunnen lezen , stelletje vmbo-ers en topic start geilers zijn.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Ik dacht dat ze "ik heb een tas van FOK!" zeiden, maar toen kwam er nog "ke en Sukke" achteraan
Jaloers ja ja ja?quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef Jimbo het volgende:
bwah wat spammen jullie zeg, topic loopt vol en de postcount ook
quote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze weten waarschijnlijk ook niet dat TS geen post erbij krijgt.
Ja daarvoor doe ik het ook echt met mijn 3 posts gemiddeld per dag!quote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
postcountquote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja daarvoor doe ik het ook echt met mijn 3 posts gemiddeld per dag!
Jezus, wat een stelletje zeikers hier! Het was juist zo gezellig in deze reeks!
Alleen jammer dat DJ sandstorm te goedkoop weg zal gaan, hoe is je flyer actie gegaan Eliza.quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_veiling
Zo kan ie wel weer, niet?quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat alle newby posters hier niet willen en kunnen lezen , stelletje vmbo-ers en topic start geilers zijn.
Wat heeft dat met vmbo te maken? je wilt toch niet serieus die discussie gaan voeren he?quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Moiiii.![]()
Morgen naar de Grote Markt!!![]()
Die mag ze krijgen ,is al een ster!quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oppassen. Straks krijgt ze nog sterallures.
Je verpest het aardig als gast in deze topic reeksquote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja daarvoor doe ik het ook echt met mijn 3 posts gemiddeld per dag!
Jezus, wat een stelletje zeikers hier! Het was juist zo gezellig in deze reeks!
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Moiiii.![]()
Morgen naar de Grote Markt!!![]()
Het gaat weer eens te snel om alles te kunnen lezen dus.quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:hallow...ist nu afgelopen?
In t vorige topic zei ik zelf dat ik dan graag het volgende topic wou openen met een titel die ik leuk vind...daar word door echt helemaal NIEMAND op gereageerd, dan zeg ik dat ik t nieuwe topic niet kan openen, iemand anders biedt t aan en meteen gezeik....
Beter opletten schatten
Boel Fokkers die kant op morgen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, denk het wel... Even kijken of ik iets kan regelen op het werk maar de intentie is
natuurlijk wel om te gaan.
Sorry!quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oppassen. Straks krijgt ze nog sterallures.
heeft het nog uitleg nodig danquote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vmbo te maken? je wilt toch niet serieus die discussie gaan voeren he?
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, steeds opnieuw beginnen is vervelend of niet?
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:hallow...ist nu afgelopen?
In t vorige topic zei ik zelf dat ik dan graag het volgende topic wou openen met een titel die ik leuk vind...daar word door echt helemaal NIEMAND op gereageerd, dan zeg ik dat ik t nieuwe topic niet kan openen, iemand anders biedt t aan en meteen gezeik....
Beter opletten schatten
Hou eens op.quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je verpest het aardig als gast in deze topic reeks
staat lapo-er opent , lezen is een vakquote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:hallow...ist nu afgelopen?
Beter opletten schatten
quote:
Dacht dat je 't al zeker wist. Nog ff afwachten dus?quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, denk het wel... Even kijken of ik iets kan regelen op het werk maar de intentie is
natuurlijk wel om te gaan.
vorige is ook niet door de lapo gezeik dinges geopend...maak er toch niet zo een punt vanquote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat lapo-er opent , lezen is een vak
Ga jij naar Grunn of Breda?quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra gaat morgen bestormd worden door Fok!kers
Ik vond het allemaal knus daar op die markt zo tussen de cafeetjes in maar het huis zelf van binnen vond ik er weer ruimer uitzien dan ik had verwacht!quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef Treezz het volgende:
[..]
stoer
het is groot daaren druk
en gezellig
en aapjes kijken
Goedenavond Vulture!quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
GOOOOOEEEEEIIIIIIEEENNNNAAAAVVVVOOOOOOOOOOONNNND
[ afbeelding ]
Ligt aan mijn stemming morgen maar het regelen gaat denk ik wel lukken hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dacht dat je 't al zeker wist. Nog ff afwachten dus?
quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef Treezz het volgende:
[..]
stoer
het is groot daaren druk
en gezellig
en aapjes kijken
GOEEEEEEEDENAVOND GASTONquote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Punt is gemaakt, ik hou er over op , tot dat het weer gebeurdquote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vorige is ook niet door de lapo gezeik dinges geopend...maak er toch niet zo een punt van
quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra gaat morgen bestormd worden door Fok!kers
Vulture babyyyyy!quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt stylingadvies gehad in de Surprisetruc zie ik al.quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt stylingadvies gehad in de Surprisetruc zie ik al.
Oja, miljoenenjacht begintquote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga naar het Brabantse.quote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn uiteraard want daar staat Hit Me Tv![]()
.
TheVulture
* Visualizing *quote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
'VeeeeensSttraaaa!! Daaaaaaaar!'
Veenstra: 'Neeeeeeeeeej!'
ja he..quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal knus daar op die markt zo tussen de cafeetjes in maar het huis zelf van binnen vond ik er weer ruimer uitzien dan ik had verwacht!
Toen Michiel Enschede een Mari Christmas wenste, besloot ik maar niet meer in de rij te gaan staan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt stylingadvies gehad in de Surprisetruc zie ik al.
Word je ook boos als ik deel 999 open straks?quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat lapo-er opent , lezen is een vak
Hit me TVquote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn uiteraard want daar staat Hit Me Tv![]()
.
TheVulture
Ook heel gezellig natuurlijk, maar voor mij is Grunn net iets dichter in de buurt.quote:
Dat dan zekerquote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook heel gezellig natuurlijk, maar voor mij is Grunn net iets dichter in de buurt.
Binnen 10 minuten kan ik wel op de GM zijn dus dat scheelt.
MaW is altijd boos op alles en iedereen, maar daar laten we de sfeer niet door verpesten!quote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Word je ook boos als ik deel 999 open straks?
Zou echt leuk zijn maar dat gaat niet lukken, helaas...quote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hit me TV
Dat moet gewoon het anthem worden maar het zal ijdele hoop zijn
Wat als ik nou heeeeel lief knipper met mijn ogen?quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MaW is altijd boos op alles en iedereen, maar daar laten we de sfeer niet door verpesten!
quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan film kijken![]()
Ik denk tot morgen!!
* 3FMaster gaat nu voor de aller 1ste keer Hit me TV beluisterenquote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hit me TV
Dat moet gewoon het anthem worden maar het zal ijdele hoop zijn
Veel plezier!quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan film kijken![]()
Ik denk tot morgen!!
Ben nooit boosquote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MaW is altijd boos op alles en iedereen, maar daar laten we de sfeer niet door verpesten!
Oeh!quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat als ik nou heeeeel lief knipper met mijn ogen?
De eerste keer pas? Foei!quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster gaat nu voor de aller 1ste keer Hit me TV beluisteren
quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat als ik nou heeeeel lief knipper met mijn ogen?
Ilse en zwepen.........quote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef marcodej het volgende:
Er gebeurt niet veel extra's met Najib... Die gaat mee in het suffe ritme van die drie gasten. Dat was gister met Ilse wel anders, die zweepte de boel op!
Waarom niet ??quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
dat lijkt me nu niet verstandig.......
Schijnt weer vrij ranzig te zijn. Zou het ook niet gaan kijken als je aan de chips (oid) zit.quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat lijkt me nu niet verstandig.......
Nee hoor, want dan slaap jequote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Word je ook boos als ik deel 999 open straks?
Tenzij we de medefokkers hier oproepen om hem massaal aan te vragenquote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou echt leuk zijn maar dat gaat niet lukken, helaas...
als jij mn postcount inhaalt voor t eind van vanavond mag je een groot kusjequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef Krambo het volgende:
Oh daar is 3fm-Huishuilie Timur ook weer
Dat kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tenzij we de medefokkers hier oproepen om hem massaal aan te vragen
Beste song van 2008quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als jij mn postcount inhaalt voor t eind van vanavond mag je een groot kusje![]()
ik ga ook nog een liedje aan vragen denk ik zoquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, en ik heb 'em halverwege uitgezet. Ja sorry! Niet verkeerd, maar niet mijn muziek..
quote:
Uiteraard. Klinkt lekker dramatischquote:Op zondag 21 december 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
En toch vraag ik me af of het verliezen van de wielen niet gewoon in scène is gezet...
quote:
Schijnt nog te leven, hij heeft straks de Graveyardshift.quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Lightning Crashes
Is Coen al dood trouwens?
Was deze misschien van jou? Ik was toen nog niet helemaal wakker, dus niet onthouden door wie die plaat werd aangevraagd.quote:
quote:
Ik mag hopen dat ze die snel draaien!quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Lol... mn broertje komt er net achter dat hij hetzelfde heeft aangevraagd als mn zus.
Wel een goeie request overigens: John Mayer - Free Fallin'.
het is een plaat die meer mensen zullen aanvragen, kans is groot dat deze gedraait wordt.quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Lol... mn broertje komt er net achter dat hij hetzelfde heeft aangevraagd als mn zus.
Owja, dat was ook zoiets toen ja. Coen met z'nquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Timur heeft dezelfde negatieve uitstraling als Coen vorig jaar met die emmer.... als je het niet leuk vindt doe dan gewoon niet mee
Nou ik irriteer me meer aan Giel maar die jongen trekt het zo slecht dat niet eten en slecht slapenquote:
Je weet 't weer zo mooi te verwoordenquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje zwaar voor 'm worden, vooral met dat rondzeulen van een wielloos wagentje. Nee, ik heb nog net geen medelijden met Timur want hij zaait dood en verderf op de radio tijdens mijn gezellige weekend-ochtenden. Maar ik zou ook klagen als ik hem was.
Waarom heet de shift tussen 02:00en 06:00 de Graveyardshift??quote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Schijnt nog te leven, hij heeft straks de Graveyardshift.
Damn... gemistquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was deze misschien van jou? Ik was toen nog niet helemaal wakker, dus niet onthouden door wie die plaat werd aangevraagd.![]()
[..]
en niet rokenquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me meer aan Giel maar die jongen trekt het zo slecht dat niet eten en slecht slapen
ben jij wakker dan?quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waarom heet de shift tussen 02:00en 06:00 de Graveyardshift??
quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:
Jimbo heeft het koud, wil iemand hem een knuffel geven?
is de 3de/4de dag , het zwaarste moment van de week.quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Is 'ie toch gedraaid dus?quote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was deze misschien van jou? Ik was toen nog niet helemaal wakker, dus niet onthouden door wie die plaat werd aangevraagd.![]()
[..]
was meer sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me meer aan Giel maar die jongen trekt het zo slecht dat niet eten en slecht slapen
Ga je gangquote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:
Jimbo heeft het koud, wil iemand hem een knuffel geven?
giel is harstikke populairquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daarom, weet ik eigenlijk niet. SI een verre van prettige shift.quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Sweet memoriesquote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is hakkkuhhhh?
Wachten op een nieuwe username denk ik.
Waar is hakkkuhhhh?
Zouden ze dat ook niet bij andere dj gedaan hebben, iedere andere beweging in het huis is toch leuk dan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef Treezz het volgende:
[..]
giel is harstikke populair![]()
hij was er een tijdje niet.. kwam ie weer aan zette in het huis.. iedereen ging z'n camara tevoorschijn halen
Waar is hakkkuhhhh?
Die uitdrukking komt uit amerika: daar noemen ze nachtdienst de graveyardshiftquote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iets met ballen en chocolade.
thanks but no thanksquote:
Dacht al, waar heeft 'ie het over ?? Tja, dat krijg je als je 35 seconden naijlt . . .quote:
Inderdaad ja, ik hoorde ook allemaal reacties "Woah, kijk kijk daar is Giel!" "Eusjjj, Giel Beelen, zie je 'm?" -worship worship-quote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef Treezz het volgende:
[..]
hij was er een tijdje niet.. kwam ie weer aan zette in het huis.. iedereen ging z'n camara tevoorschijn halen
quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lekker![]()
* Marc63 neemt een hap.
zout!
Dat probleem heb ik dus ook steedsquote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dacht al, waar heeft 'ie het over ?? Tja, dat krijg je als je 35 seconden naijlt . . .![]()
Het is me echt een raadsel dat die eendimensionale puspuist zo populair is... hij heeft geen respect voor zijn luisteraars, vind zichzelf veel belangrijker dan zijn collega's, het goede doel of de mensen die hij lastig valt, draait alleen maar edits van nummers waar zijn eigen naam in voor komt en heeft de voorspelbaarheid van de rode klats van een vrouwquote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef Treezz het volgende:
[..]
Hij wil je gewoon sprekenquote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik hoorde ook allemaal reacties "Woah, kijk kijk daar is Giel!" "Eusjjj, Giel Beelen, zie je 'm?" -worship worship-
En ik maar balen dat van alle dj's Giel godverdomme steeds de enige is die m'n requests opnoemt en bij de brievenbus zit als ik er geld doorheen gooi.
quote:
Zie nog niets in het welbekende topicquote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is hakkkuhhhh?
DiedjeeJ, Sjimmie (?).quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef IedeK. het volgende:
FOK!ers in Grunn morgen:
- -Hans-
- IedeK.
- Feivel1
- Meer?..
quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
MIJN youtube account is most vieuwed #93 today !!
Ik dacht er vandaag pas aan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is 'ie toch gedraaid dus?
Alle requests zijn in te vullen en te zien op http://fok.3fmfan.nl/requests/
Hij is bekend.quote:Op zondag 21 december 2008 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is me echt een raadsel dat die eendimensionale puspuist zo populair is... hij heeft geen respect voor zijn luisteraars, vind zichzelf veel belangrijker dan zijn collega's, het goede doel of de mensen die hij lastig valt, draait alleen maar edits van nummers waar zijn eigen naam in voor komt en heeft de voorspelbaarheid van de rode klats van een vrouw![]()
![]()
Damn het is dat ik niet zoveel geld heb maar die gasten zijn echt steengoed livequote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voicst doet een mini-huiskamerconcert voor 1750 euro: http://tinyurl.com/9pj2jm
Die van Sirolf zal denk ik nr 1 staan ondertussen of nietquote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga ff nieuw filmpje makenquote:
DiedjeeJ, Sjimmie (?), Sersjeequote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef IedeK. het volgende:
FOK!ers in Grunn morgen:
- -Hans-
- IedeK.
- Feivel1
- Meer?..
En die van mij #38 Most Viewed (today).quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Poëtisch beschrevenquote:Op zondag 21 december 2008 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is me echt een raadsel dat die eendimensionale puspuist zo populair is... hij heeft geen respect voor zijn luisteraars, vind zichzelf veel belangrijker dan zijn collega's, het goede doel of de mensen die hij lastig valt, draait alleen maar edits van nummers waar zijn eigen naam in voor komt en heeft de voorspelbaarheid van de rode klats van een vrouw![]()
![]()
Ik heb em gevonden. Ff luisteren.quote:Op zondag 21 december 2008 21:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik dacht er vandaag pas aan.![]()
Ik hoop voor Marc dat z'n request nog langs moet komen.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook niet bij andere dj gedaan hebben, iedere andere beweging in het huis is toch leuk dan.
Hoeveel SR 08 shit staat er al op je account?quote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En die van mij #38 Most Viewed (today).
RIP topicquote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
laatste bladzij van topic met mijn naam erin
als ik topic kan openen promoot ik je veilingquote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
laatste bladzij van topic met mijn naam erin
weet alleen niet waarover?quote:
Stond ze op een krukjequote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef Treezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze vroegen ook aan mij waar giel was...
dus giel =![]()
+ ik heb volgens mij die vriendin gezien van giel
Flink wat! Stuk of 10 filmpjes dacht ik.quote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoeveel SR 08 shit staat er al op je account?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |