Uiteraard. Klinkt lekker dramatischquote:Op zondag 21 december 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
En toch vraag ik me af of het verliezen van de wielen niet gewoon in scène is gezet...
quote:
Schijnt nog te leven, hij heeft straks de Graveyardshift.quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Lightning Crashes
Is Coen al dood trouwens?
Was deze misschien van jou? Ik was toen nog niet helemaal wakker, dus niet onthouden door wie die plaat werd aangevraagd.quote:
quote:
Ik mag hopen dat ze die snel draaien!quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Lol... mn broertje komt er net achter dat hij hetzelfde heeft aangevraagd als mn zus.
Wel een goeie request overigens: John Mayer - Free Fallin'.
het is een plaat die meer mensen zullen aanvragen, kans is groot dat deze gedraait wordt.quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
Lol... mn broertje komt er net achter dat hij hetzelfde heeft aangevraagd als mn zus.
Owja, dat was ook zoiets toen ja. Coen met z'nquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Timur heeft dezelfde negatieve uitstraling als Coen vorig jaar met die emmer.... als je het niet leuk vindt doe dan gewoon niet mee
Nou ik irriteer me meer aan Giel maar die jongen trekt het zo slecht dat niet eten en slecht slapenquote:
Je weet 't weer zo mooi te verwoordenquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje zwaar voor 'm worden, vooral met dat rondzeulen van een wielloos wagentje. Nee, ik heb nog net geen medelijden met Timur want hij zaait dood en verderf op de radio tijdens mijn gezellige weekend-ochtenden. Maar ik zou ook klagen als ik hem was.
Waarom heet de shift tussen 02:00en 06:00 de Graveyardshift??quote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Schijnt nog te leven, hij heeft straks de Graveyardshift.
Damn... gemistquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was deze misschien van jou? Ik was toen nog niet helemaal wakker, dus niet onthouden door wie die plaat werd aangevraagd.![]()
[..]
en niet rokenquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me meer aan Giel maar die jongen trekt het zo slecht dat niet eten en slecht slapen
ben jij wakker dan?quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waarom heet de shift tussen 02:00en 06:00 de Graveyardshift??
quote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:
Jimbo heeft het koud, wil iemand hem een knuffel geven?
is de 3de/4de dag , het zwaarste moment van de week.quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waarom heet de shift tussen 02:00en 06:00 de Graveyardshift??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |