quote:Op vrijdag 19 december 2008 06:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo. Hans is ook wakker.
Vanaf 09:00 zal het wel wat harder gaan, denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 06:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Deel 926 ook maar vast klaarzetten? volgens mij is hij binnen een paar uur weer vol
Ja, om 0910 sluiten ze de deur.quote:Op vrijdag 19 december 2008 06:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan ze 9 uur het huis in ?
Moggeuh.quote:
Nice!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx
STREAM
En dan is in Breda de kans nog klein dat het mensen zijn die net de kroeg uit rollen, want alles moet hier om 04:00 dichtquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Al aardig wat vroege vogels daar bij 't Huis.
Thanks! Toegevoegd aan http://touchfans.nl/srquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
STREAM
jepquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:19 schreef JDude het volgende:
Heeft er nou iemand een sigaret in het geldbakje gemikt?
wat is er eik mis met http://www.3fmfan.nl/page/sr_webcam ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:17 schreef Resco het volgende:
[..]
Thanks! Toegevoegd aan http://touchfans.nl/sr
En een goedemorgen gewenst allemaal
Dat heb ik niet gezegd...quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
wat is er eik mis met http://www.3fmfan.nl/page/sr_webcam ?
Whehehe. Ze zagen er ook wel vrij fris uit, die kwamen inderdaad niet uit de kroeg gerold.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:15 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan is in Breda de kans nog klein dat het mensen zijn die net de kroeg uit rollen, want alles moet hier om 04:00 dicht.
Da's waar. Hij ziet er wel netjes uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:23 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd...
Vind het zelf alleen wel fijn als ik de pagina helemaal zelf kan indelen, en ik de RSS feeds niet hoef te vernieuwen. En ik zal vast niet de enige zijn gok ik
ZEKER OUWE!!!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
BROODJE GEBRAAIE GEHAKT OUOUOUOUOUOUOUW..
Dank!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
STREAM
Ik ook, nadat ik eerst een bakjequote:
Helaas erg herkenbaar..quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:35 schreef Cee het volgende:
Toch 'grappig', ik luister al maanden niet naar Giel maar nu ik het weer hoor kan nog steeds iedere minuut voorspellen.
Inderdaad ja, maar het zit erin, en iedereen is vrij om het uit te schakelenquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Da's waar. Hij ziet er wel netjes uit.
Overigens is de trackinfo nu al kansloos gefaald, want daar doen ze niet aan tijdens serious request
Dat is inderdaad ook wel een FANTASTISCHE plaat om mee wakker te worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Noh.![]()
Toch is 't zo. De ochtendgymnastiek op Mr. Brightside heeft geholpen.
Hier echt precies hetzelfdequote:Op vrijdag 19 december 2008 07:35 schreef Cee het volgende:
Toch 'grappig', ik luister al maanden niet naar Giel maar nu ik het weer hoor kan nog steeds iedere minuut voorspellen.
Da's nie zo handig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, nadat ik eerst een bakjehad gezet en daarbij de koffie was vergeten. Mmmm, koffiewater.
Niet het eerste de beste ochtendnummer maar potdorie wat word je er vrolijk en energiek van. Even niet op de ietwat onvrolijke tekst letten natuurlijk en gewoonquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Toch is 't zo. De ochtendgymnastiek op Mr. Brightside heeft geholpen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:39 schreef Resco het volgende:
Platen voor 10 euro.... NU KAN HET NOG!
Vooral energiek. Ik kon 't niet laten om toch weer ff flink hard mee te schreeuwen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet het eerste de beste ochtendnummer maar potdorie wat word je er vrolijk en energiek van. Even niet op de ietwat onvrolijke tekst letten natuurlijk en gewoon.
haajquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:49 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de webcamstream-opname is gestart!
Mocht er wat belangrijks gebeuren, voeg dat dan even toe op www.3fmfan.nl/page/eventlog en ik zal later kijken of het fragment de moeite waard is om op YouTube te zetten!
Verzoekjes van eigen requests of acties zijn natuurlijk ook mogelijk, maar persoonlijke dingen zijn misschien handiger via FOK!PM aan te vragen.
Ik heb wel bierquote:
Dan moet ik eerst het knoppen schuiven onder de knie krijgenquote:
Whehehe. Proost dan!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel bier, maar ik heb nachtdienst gehad dus dan mag ik er wel 1 of 2 nu
.
De stream is zeker nice. Over 'n uurtje zal 't ook wel op tv te zien zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:52 schreef gerbenp het volgende:
546 kbps voor deze stream, nice.. Stomme Ziggo, ze zijn daar nog niet live..
Ook morgen trouwens!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst het knoppen schuiven onder de knie krijgen
Succes!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:57 schreef borisz het volgende:
tijd voor tentamen
tot over een paar uur.
Succes, en tot later!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:57 schreef borisz het volgende:
tijd voor tentamen
tot over een paar uur.
Nog nooit zovroeg z'n nest uit als tevoren, en dat op een vrijdag.. zometeen van 9:00 t/m 11:00 naar school. Hopen dat Ziggo dan z'n kanaal beschikbaar stelt voor SRQ, er was nog niets te zien, behalve een Travel Channelquote:
Kan me niet voorstellen dat Ziggo (toch niet de kleinste) geen kanaal beschikbaar stelt..quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nog nooit zovroeg z'n nest uit als tevoren, en dat op een vrijdag.. zometeen van 9:00 t/m 11:00 naar school. Hopen dat Ziggo dan z'n kanaal beschikbaar stelt voor SRQ, er was nog niets te zien, behalve een Travel Channel
Het is dan ook nog niet begonnenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nog nooit zovroeg z'n nest uit als tevoren, en dat op een vrijdag.. zometeen van 9:00 t/m 11:00 naar school. Hopen dat Ziggo dan z'n kanaal beschikbaar stelt voor SRQ, er was nog niets te zien, behalve een Travel Channel
Zal wel rond dat het echt begint wel online zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Ziggo (toch niet de kleinste) geen kanaal beschikbaar stelt..
maar het is inderdaad erg vroeg, te vroeg
09:00?quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zal wel rond dat het echt begint wel online zijn
"ZEKER OUWE"quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:05 schreef Resco het volgende:
Ik heb er wel 100 euro voor over als die lijpe ouwe reclame tijdens Serious Request uit de ether wordt gehaald
Inderdaad, zal ziggo ook een HD kanaal hebben voor SRQ uit te zenden, zal wel nice zijn als dat zo was :pquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:05 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de cam is trouwens echt heel scherp.
uuhhm dat betwijfel ik een beetje (vrij duur, denk ik). Als het zo blijft kan ik er ook wel mee levenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Inderdaad, zal ziggo ook een HD kanaal hebben voor SRQ uit te zenden, zal wel nice zijn als dat zo was :p
So true! Alleen is de tekst dan nu wel op mij van toepassing.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet het eerste de beste ochtendnummer maar potdorie wat word je er vrolijk en energiek van. Even niet op de ietwat onvrolijke tekst letten natuurlijk en gewoon.
Ik ook, t is wel 101.TV, nu hopen dat ze niet de hele tijd dat irritante reclame ding doen, mij boeit het niet als het onder het nieuws enzo is. Maar als het gewoon bezig is, dan mogen ze het zo laten, ook die rot kaders weg.. dan ben ik weer helemaal tevreden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hier al live op 't kanaal van Ziggo.
Ik heb geen zin om het nu te proberen maar upc gaat het ook via het 101tv kanaal uitzenden. En ik gok analoog ook via het preview kanaal.quote:
Oh cool, dan kan ik comfortabel zitten kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:09 schreef TheArt het volgende:
Jep, nu live op het previewkanaal van Ziggo.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga eens kijken of digitenne het ergens uitzendt...
Dat wordt dus naar de winkel rennen vandaag om een verloopje te halen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:11 schreef DaMook het volgende:
Ik mis mijn 2e scherm ineens terwijl ik die al bijna een jaar niet meer heb. Vorig jaar had ik de cam nog fullscreen op mijn 2e scherm. Ergste is nog dat ik mijn 2 oude schermen nog heb, maar niet op mijn imac aan kan sluiten zonder verloopje
.
Beetje jammer inderdaad. Gelukkig hebben we de foto's stream nog.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:15 schreef gerbenp het volgende:
Stomme ziggo.. Nu onderbreken ze het maar.
Goeiemoggeuh!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga eens kijken of digitenne het ergens uitzendt...
Whehehe. In Breda was er net nog iemand de ramen aan 't lappen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:17 schreef Sirolf het volgende:
En de StuBru-cams zijn ook al LIVE, al zag ik er net iemand op die aan het stofzuigen was...
Hier ook hoor en dat zal de komende dagen ook wel zo blijvenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, wat een activiteit zo op de vroege morgen!!
Moet ook zeggen dat dit het eerste was dat ik opstartte toen ik mn computer aanzette
Was ik wel van planquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt dus naar de winkel rennen vandaag om een verloopje te halen.
Ik heb geen klok meer nodig met die updates van jou.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:22 schreef -Hans- het volgende:
Ik kijk nu via de cam en het is een drukke boel in het huis.. echt tof ! nog 40 minuten !!
inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
In dit tempo gaat #1000 er binnen een paar dagen wel komen.
Was toch ook de bedoelingquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
In dit tempo gaat #1000 er binnen een paar dagen wel komen.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was toch ook de bedoeling.
Ik merk wel dat mijn andere dagelijkse forums nu al minder aandacht krijgen.
handig hequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb geen klok meer nodig met die updates van jou.
Volgens mij voor de Serious Request Update (radio)quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Een paar wanna be dj's in de 3fm studio te Hilversum?
Zo is dit topic ook ooit ontstaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk ik ook.Nu komen er volgens mij ook allemaal mensen uit andere fora's hier naar toe
Ik dan? Ik moet potdomme 3 uur met het OV voor ik in Breda zit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb zoooooooo veel zin om mn vergadering af te zeggen...!
Hoewel, ik ben nu toch te laat om om 9u in Breda te zijn...
Nu mag ik 'm helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:36 schreef gerbenp het volgende:
GIEL voor NAC? w00t!
Ik moet dalijk nog naar bedquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb zoooooooo veel zin om mn vergadering af te zeggen...!
Hoewel, ik ben nu toch te laat om om 9u in Breda te zijn...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet dalijk nog naar bed. En nee ik ga niet wakker blijven want vanavond ga ik bingoen op het werk
(Oftewel vooral zuipen he
) .
Ik moet zo naar stage in Tilburg, en dan ben je met de intercity in no-time in Breda.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:35 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik dan? Ik moet potdomme 3 uur met het OV voor ik in Breda zit.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet dalijk nog naar bed. En nee ik ga niet wakker blijven want vanavond ga ik bingoen op het werk
(Oftewel vooral zuipen he
) .
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag aan 't bier.
Ik vind 's ochtends en 's avonds wel genoeg eigenlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag aan 't bier.
Ik heb Bianca Ryan aangevraagd voor 10 euroquote:
Dat is toch het krijsende kind?quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb Bianca Ryan aangevraagd voor 10 euro. Was eigenlijk vooral om de SR pimp op hyves te krijgen
.
Dat lijkt me ook wel verstandig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind 's ochtends en 's avonds wel genoeg eigenlijk. Tussenin wil ik graag even een paar uurtjes slaap
(heb nachtdienst gehad he).
Zit Giel hier te lurken jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:46 schreef sk888er het volgende:
Wel grappig dat je hem gewoon op fok ziet zitten
Zie je pmquote:
YO !quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:48 schreef cosmick het volgende:
Take it sloooaaaoaoaoaoaooaoaoaowww.
MOOI!
Sneeuwquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Heeft er iemand al animatie's gezien in beeld?
Ga ik checkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je pmGeen zin dat iedereen mijn hyves ziet
.
Ik ben iig bijna klaar voor het weekendquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben iig bijna klaar voor het weekend! Voor de rest ben ik veel weg denk ik, maar ga SR meepakken wanneer ik kan!
Altijd wel gezellig, vooral met deze topic-reeks erbij.
Als het goed is alleen maar requests hequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopen dat ze de standaardplaylist ff een rotschop geven voor de komende 6 dagen.
Zeker gezellig met dit topic er bijquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben iig bijna klaar voor het weekend! Voor de rest ben ik veel weg denk ik, maar ga SR meepakken wanneer ik kan!
Altijd wel gezellig, vooral met deze topic-reeks erbij.
Jij ook Jmacquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:56 schreef jmac het volgende:
Veel plezier allemaal!
Dan kan 't nog hetzelfde als altijd klinkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als het goed is alleen maar requests he.
Giel was de eerste 3FM-er op Fok, alleen post ie nooit (tenminste, niet als Giel)quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zit Giel hier te lurken ja? Gerard michiel en domien wist ik , maar giel heb ik hier nog nooit gezien helaas
.
Ik ben bang dat je voor 95% de 'gewone' platen zal horenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopen dat ze de standaardplaylist ff een rotschop geven voor de komende 6 dagen.
Ja, ongeveer elk uur 10 over heel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:59 schreef Jumbooh het volgende:
Jaaah! Het gaat beginnen! Weet iemand of er vandaag al tv uitzendingen zijn?
Zie OP.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:59 schreef Jumbooh het volgende:
Ik de heeeule weekquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ben woensdag iig vrij, dus kan iig wat dagen meepikken
.
He, damn. Jaloersquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik de heeeule week. Alleen die week erop nog 2 daagjes werken.
Als je digi tv van upc of ziggo hebt kun je via 101 kijken ( bij upc kanaal 28) en als je analoog hebt als het goed is bij beide op het preview kanaalquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:59 schreef Jumbooh het volgende:
Werk ze, en veel plezier in Breda!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Zoooo, off to work!
Nogmaals, ik ben vanmiddag in Breda, samen met LL.
Ik vrees 't ook. Net zoals bij normale request-momenten de meest gedraaide platen nog eens aangevraagd worden (én ook nog uitgekozen)quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je voor 95% de 'gewone' platen zal horen
Ik gok erop dat er ook weer veel 90's request gedaan wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan 't nog hetzelfde als altijd klinken.
Ik zie hem iig nooit (meer). En hij staat ook niet in de (normale) OP .quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Giel was de eerste 3FM-er op Fok, alleen post ie nooit (tenminste, niet als Giel)
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:59 schreef Jumbooh het volgende:
Nu mag ie nogquote:
Maar ik heb wel beloofd om naar de kerk te gaan op kerstavond omdat mijn moeder zingt in een koor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vrees 't ook. Net zoals bij normale request-momenten de meest gedraaide platen nog eens aangevraagd worden (én ook nog uitgekozen).
So Incredible is al gedraaid vanmorgen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vrees 't ook. Net zoals bij normale request-momenten de meest gedraaide platen nog eens aangevraagd worden (én ook nog uitgekozen).
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:03 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit nu te luisteren ipv te kijken.
Tsja, webcam kijken in de bus wordt lastig.
Het zal niet de laatste keer zijn, gok ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
So Incredible is al gedraaid vanmorgen.
Op naar #300 dit jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zal niet de laatste keer zijn, gok ik.
http://www.myrovio.com/quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:58 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat een camera's in het huis. Prachtig!
Doet ie al heel de ochtend, zal dus ook wel mogen tot de deur dicht gaatquote:
quote:Serious Request
doe tussen 19 en 24 decemberlive uw verzoek in Bredaook per nachtnet bereikbaar
quote:Serious Request Breda
19 december 2008 t/m 24 december 2008
Van vrijdag 19 tot en met woensdag 24 december vindt 3FM Serious Request plaats op de Grote Markt in Breda. Deze jaarlijkse actie van 3FM en het Rode Kruis, zet zich dit jaar in voor vluchtelingen. Jaarlijks worden 36 miljoen mensen verdreven uit hun woning als gevolg van conflicten.
Inzamelingsaktie live vanuit Glazen Huis
Drie DJ's van 3FM sluiten zich zes dagen op in een glazen studio. Zij eten die dagen niets en maken 24 uur per dag live radio. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers aanvragen en worden uitgebreid geïnformeerd over het doel van de actie.
NS-Voordeelbon bij Decemberzegels
NS draagt de actie een warm hart toe. Bij aankoop van een pakje Decemberzegels zit een ansichtkaart. Deze ansichtkaart is geldig als NS-Voordeelbon. Tijdens 3FM Serious Request geeft de bon gedurende één dag, na 09.00 uur recht op 40% korting op een enkele reis of retour naar Breda. Kijk op Eropuit voor leuke aanbiedingen voor tijdens het bezoek aan het Glazen Huis.
Bereikbaarheid
NS adviseert bezoekers van dit evenement te reizen naar station Breda. De Grote Markt ligt op enkele minuten loopafstand van het station. Station Breda en de route naar het Glazen Huis zijn in kerstsfeer gehuld.
Rechtstreekse treinen en Nachtnet
Het Glazen Huis is prima te bereiken met de trein. Vanuit heel Nederland rijden elke dag rechtstreekse treinen naar Breda. Op donderdag-, vrijdag- en zaterdagnacht kunt u gebruik maken van het Nachtnet .
Reisadvies opvragen?
Raadpleeg de NS Reisplanner voor exacte vertrek- en aankomsttijden en voor een compleet reisadvies vanaf huis tot aan de eindbestemming van uw reis.
Ah oke, had ik nou niet van jou verwacht Floris, maar luisteren is natuurlijk ook alquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat werkt niet met mijn telefoon (GPRS, geen UMTS) en abbo...
Daar gaan we!
Hebben ze die ook een jaquote:
Ja kregen 'm alleen niet goed aan de praat. Maar is waarsch. opgelost. Zal vanmiddag even checken. Wel cool ding opzich.quote:
Wat is het ip waar ik hem kan bedienenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja kregen 'm alleen niet goed aan de praat. Maar is waarsch. opgelost. Zal vanmiddag even checken. Wel cool ding opzich.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat is het ip waar ik hem kan bedienen![]()
.
Tsja die dingen kun je via internet bedienen dus als ik of iemand van ons het ip hebben kunnen wij ermee rond rijden en filmenquote:
Ik zal er vast een klaar zetten voor als ik het benquote:
Gaafquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja die dingen kun je via internet bedienen dus als ik of iemand van ons het ip hebben kunnen wij ermee rond rijden en filmen.
Ik denk dat ik het wel weet jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je weet hoe je het moet doen , mag je van mij wel open
weet nou niet of ik de kont van giel, paul of koen wil zien , maar de onderkant van ilsequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaaf. Ff een FOK!dingetje het huis inrijden
.
Dit soort (robot) dingen vind ik altijd leuk om van op de hoogte te blijven. Dus ken ik toevallig van dit ding wat functiesquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaaf. Ff een FOK!dingetje het huis inrijden
.
vraag mij af hoe oprecht ze af en toe zijn met antwoorden en vragen zijn, komt af en toe zo nep uit hun strotquote:
Ik heb hem al klaarstaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je weet hoe je het moet doen , mag je van mij wel open
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weet nou niet of ik de kont van giel, paul of koen wil zien , maar de onderkant van ilse
Hij kan vrij schuin omhoog kijken dus als ze een rokje aan heeftquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weet nou niet of ik de kont van giel, paul of koen wil zien , maar de onderkant van ilse
Dan zorg ik toch dat ik hem sluitquote:
Nou dat dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, hup, die deur dicht!
Ojaquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zorg ik toch dat ik hem sluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |