Ik ook, t is wel 101.TV, nu hopen dat ze niet de hele tijd dat irritante reclame ding doen, mij boeit het niet als het onder het nieuws enzo is. Maar als het gewoon bezig is, dan mogen ze het zo laten, ook die rot kaders weg.. dan ben ik weer helemaal tevreden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hier al live op 't kanaal van Ziggo.
Ik heb geen zin om het nu te proberen maar upc gaat het ook via het 101tv kanaal uitzenden. En ik gok analoog ook via het preview kanaal.quote:
Oh cool, dan kan ik comfortabel zitten kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:09 schreef TheArt het volgende:
Jep, nu live op het previewkanaal van Ziggo.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga eens kijken of digitenne het ergens uitzendt...
Dat wordt dus naar de winkel rennen vandaag om een verloopje te halen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:11 schreef DaMook het volgende:
Ik mis mijn 2e scherm ineens terwijl ik die al bijna een jaar niet meer heb. Vorig jaar had ik de cam nog fullscreen op mijn 2e scherm. Ergste is nog dat ik mijn 2 oude schermen nog heb, maar niet op mijn imac aan kan sluiten zonder verloopje
.
Beetje jammer inderdaad. Gelukkig hebben we de foto's stream nog.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:15 schreef gerbenp het volgende:
Stomme ziggo.. Nu onderbreken ze het maar.
Goeiemoggeuh!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga eens kijken of digitenne het ergens uitzendt...
Whehehe. In Breda was er net nog iemand de ramen aan 't lappen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:17 schreef Sirolf het volgende:
En de StuBru-cams zijn ook al LIVE, al zag ik er net iemand op die aan het stofzuigen was...
Hier ook hoor en dat zal de komende dagen ook wel zo blijvenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, wat een activiteit zo op de vroege morgen!!
Moet ook zeggen dat dit het eerste was dat ik opstartte toen ik mn computer aanzette
Was ik wel van planquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt dus naar de winkel rennen vandaag om een verloopje te halen.
Ik heb geen klok meer nodig met die updates van jou.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:22 schreef -Hans- het volgende:
Ik kijk nu via de cam en het is een drukke boel in het huis.. echt tof ! nog 40 minuten !!
inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
In dit tempo gaat #1000 er binnen een paar dagen wel komen.
Was toch ook de bedoelingquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
In dit tempo gaat #1000 er binnen een paar dagen wel komen.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was toch ook de bedoeling.
Ik merk wel dat mijn andere dagelijkse forums nu al minder aandacht krijgen.
handig hequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb geen klok meer nodig met die updates van jou.
Volgens mij voor de Serious Request Update (radio)quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Een paar wanna be dj's in de 3fm studio te Hilversum?
Zo is dit topic ook ooit ontstaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk ik ook.Nu komen er volgens mij ook allemaal mensen uit andere fora's hier naar toe
Ik dan? Ik moet potdomme 3 uur met het OV voor ik in Breda zit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb zoooooooo veel zin om mn vergadering af te zeggen...!
Hoewel, ik ben nu toch te laat om om 9u in Breda te zijn...
Nu mag ik 'm helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:36 schreef gerbenp het volgende:
GIEL voor NAC? w00t!
Ik moet dalijk nog naar bedquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb zoooooooo veel zin om mn vergadering af te zeggen...!
Hoewel, ik ben nu toch te laat om om 9u in Breda te zijn...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet dalijk nog naar bed. En nee ik ga niet wakker blijven want vanavond ga ik bingoen op het werk
(Oftewel vooral zuipen he
) .
Ik moet zo naar stage in Tilburg, en dan ben je met de intercity in no-time in Breda.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:35 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik dan? Ik moet potdomme 3 uur met het OV voor ik in Breda zit.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet dalijk nog naar bed. En nee ik ga niet wakker blijven want vanavond ga ik bingoen op het werk
(Oftewel vooral zuipen he
) .
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag aan 't bier.
Ik vind 's ochtends en 's avonds wel genoeg eigenlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag aan 't bier.
Ik heb Bianca Ryan aangevraagd voor 10 euroquote:
Dat is toch het krijsende kind?quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb Bianca Ryan aangevraagd voor 10 euro. Was eigenlijk vooral om de SR pimp op hyves te krijgen
.
Dat lijkt me ook wel verstandig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind 's ochtends en 's avonds wel genoeg eigenlijk. Tussenin wil ik graag even een paar uurtjes slaap
(heb nachtdienst gehad he).
Zit Giel hier te lurken jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:46 schreef sk888er het volgende:
Wel grappig dat je hem gewoon op fok ziet zitten
Zie je pmquote:
YO !quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:48 schreef cosmick het volgende:
Take it sloooaaaoaoaoaoaooaoaoaowww.
MOOI!
Sneeuwquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Heeft er iemand al animatie's gezien in beeld?
Ga ik checkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je pmGeen zin dat iedereen mijn hyves ziet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |