Niet het eerste de beste ochtendnummer maar potdorie wat word je er vrolijk en energiek van. Even niet op de ietwat onvrolijke tekst letten natuurlijk en gewoonquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Toch is 't zo. De ochtendgymnastiek op Mr. Brightside heeft geholpen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:39 schreef Resco het volgende:
Platen voor 10 euro.... NU KAN HET NOG!
Vooral energiek. Ik kon 't niet laten om toch weer ff flink hard mee te schreeuwen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet het eerste de beste ochtendnummer maar potdorie wat word je er vrolijk en energiek van. Even niet op de ietwat onvrolijke tekst letten natuurlijk en gewoon.
haajquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:49 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de webcamstream-opname is gestart!
Mocht er wat belangrijks gebeuren, voeg dat dan even toe op www.3fmfan.nl/page/eventlog en ik zal later kijken of het fragment de moeite waard is om op YouTube te zetten!
Verzoekjes van eigen requests of acties zijn natuurlijk ook mogelijk, maar persoonlijke dingen zijn misschien handiger via FOK!PM aan te vragen.
Ik heb wel bierquote:
Dan moet ik eerst het knoppen schuiven onder de knie krijgenquote:
Whehehe. Proost dan!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb wel bier, maar ik heb nachtdienst gehad dus dan mag ik er wel 1 of 2 nu
.
De stream is zeker nice. Over 'n uurtje zal 't ook wel op tv te zien zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:52 schreef gerbenp het volgende:
546 kbps voor deze stream, nice.. Stomme Ziggo, ze zijn daar nog niet live..
Ook morgen trouwens!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst het knoppen schuiven onder de knie krijgen
Succes!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:57 schreef borisz het volgende:
tijd voor tentamen
tot over een paar uur.
Succes, en tot later!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:57 schreef borisz het volgende:
tijd voor tentamen
tot over een paar uur.
Nog nooit zovroeg z'n nest uit als tevoren, en dat op een vrijdag.. zometeen van 9:00 t/m 11:00 naar school. Hopen dat Ziggo dan z'n kanaal beschikbaar stelt voor SRQ, er was nog niets te zien, behalve een Travel Channelquote:
Kan me niet voorstellen dat Ziggo (toch niet de kleinste) geen kanaal beschikbaar stelt..quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nog nooit zovroeg z'n nest uit als tevoren, en dat op een vrijdag.. zometeen van 9:00 t/m 11:00 naar school. Hopen dat Ziggo dan z'n kanaal beschikbaar stelt voor SRQ, er was nog niets te zien, behalve een Travel Channel
Het is dan ook nog niet begonnenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nog nooit zovroeg z'n nest uit als tevoren, en dat op een vrijdag.. zometeen van 9:00 t/m 11:00 naar school. Hopen dat Ziggo dan z'n kanaal beschikbaar stelt voor SRQ, er was nog niets te zien, behalve een Travel Channel
Zal wel rond dat het echt begint wel online zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Ziggo (toch niet de kleinste) geen kanaal beschikbaar stelt..
maar het is inderdaad erg vroeg, te vroeg
09:00?quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zal wel rond dat het echt begint wel online zijn
"ZEKER OUWE"quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:05 schreef Resco het volgende:
Ik heb er wel 100 euro voor over als die lijpe ouwe reclame tijdens Serious Request uit de ether wordt gehaald
Inderdaad, zal ziggo ook een HD kanaal hebben voor SRQ uit te zenden, zal wel nice zijn als dat zo was :pquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:05 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de cam is trouwens echt heel scherp.
uuhhm dat betwijfel ik een beetje (vrij duur, denk ik). Als het zo blijft kan ik er ook wel mee levenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Inderdaad, zal ziggo ook een HD kanaal hebben voor SRQ uit te zenden, zal wel nice zijn als dat zo was :p
So true! Alleen is de tekst dan nu wel op mij van toepassing.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet het eerste de beste ochtendnummer maar potdorie wat word je er vrolijk en energiek van. Even niet op de ietwat onvrolijke tekst letten natuurlijk en gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |