Ik zal er vast een klaar zetten voor als ik het benquote:
Gaafquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja die dingen kun je via internet bedienen dus als ik of iemand van ons het ip hebben kunnen wij ermee rond rijden en filmen.
Ik denk dat ik het wel weet jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je weet hoe je het moet doen , mag je van mij wel open
weet nou niet of ik de kont van giel, paul of koen wil zien , maar de onderkant van ilsequote:Op vrijdag 19 december 2008 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaaf. Ff een FOK!dingetje het huis inrijden
.
Dit soort (robot) dingen vind ik altijd leuk om van op de hoogte te blijven. Dus ken ik toevallig van dit ding wat functiesquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaaf. Ff een FOK!dingetje het huis inrijden
.
vraag mij af hoe oprecht ze af en toe zijn met antwoorden en vragen zijn, komt af en toe zo nep uit hun strotquote:
Ik heb hem al klaarstaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je weet hoe je het moet doen , mag je van mij wel open
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weet nou niet of ik de kont van giel, paul of koen wil zien , maar de onderkant van ilse
Hij kan vrij schuin omhoog kijken dus als ze een rokje aan heeftquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weet nou niet of ik de kont van giel, paul of koen wil zien , maar de onderkant van ilse
Dan zorg ik toch dat ik hem sluitquote:
Nou dat dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, hup, die deur dicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |