Op naar #300 dit jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zal niet de laatste keer zijn, gok ik.
http://www.myrovio.com/quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:58 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat een camera's in het huis. Prachtig!
Doet ie al heel de ochtend, zal dus ook wel mogen tot de deur dicht gaatquote:
quote:Serious Request
doe tussen 19 en 24 decemberlive uw verzoek in Bredaook per nachtnet bereikbaar
quote:Serious Request Breda
19 december 2008 t/m 24 december 2008
Van vrijdag 19 tot en met woensdag 24 december vindt 3FM Serious Request plaats op de Grote Markt in Breda. Deze jaarlijkse actie van 3FM en het Rode Kruis, zet zich dit jaar in voor vluchtelingen. Jaarlijks worden 36 miljoen mensen verdreven uit hun woning als gevolg van conflicten.
Inzamelingsaktie live vanuit Glazen Huis
Drie DJ's van 3FM sluiten zich zes dagen op in een glazen studio. Zij eten die dagen niets en maken 24 uur per dag live radio. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers aanvragen en worden uitgebreid geïnformeerd over het doel van de actie.
NS-Voordeelbon bij Decemberzegels
NS draagt de actie een warm hart toe. Bij aankoop van een pakje Decemberzegels zit een ansichtkaart. Deze ansichtkaart is geldig als NS-Voordeelbon. Tijdens 3FM Serious Request geeft de bon gedurende één dag, na 09.00 uur recht op 40% korting op een enkele reis of retour naar Breda. Kijk op Eropuit voor leuke aanbiedingen voor tijdens het bezoek aan het Glazen Huis.
Bereikbaarheid
NS adviseert bezoekers van dit evenement te reizen naar station Breda. De Grote Markt ligt op enkele minuten loopafstand van het station. Station Breda en de route naar het Glazen Huis zijn in kerstsfeer gehuld.
Rechtstreekse treinen en Nachtnet
Het Glazen Huis is prima te bereiken met de trein. Vanuit heel Nederland rijden elke dag rechtstreekse treinen naar Breda. Op donderdag-, vrijdag- en zaterdagnacht kunt u gebruik maken van het Nachtnet .
Reisadvies opvragen?
Raadpleeg de NS Reisplanner voor exacte vertrek- en aankomsttijden en voor een compleet reisadvies vanaf huis tot aan de eindbestemming van uw reis.
Ah oke, had ik nou niet van jou verwacht Floris, maar luisteren is natuurlijk ook alquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat werkt niet met mijn telefoon (GPRS, geen UMTS) en abbo...
Daar gaan we!
Hebben ze die ook een jaquote:
Ja kregen 'm alleen niet goed aan de praat. Maar is waarsch. opgelost. Zal vanmiddag even checken. Wel cool ding opzich.quote:
Wat is het ip waar ik hem kan bedienenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja kregen 'm alleen niet goed aan de praat. Maar is waarsch. opgelost. Zal vanmiddag even checken. Wel cool ding opzich.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat is het ip waar ik hem kan bedienen![]()
.
Tsja die dingen kun je via internet bedienen dus als ik of iemand van ons het ip hebben kunnen wij ermee rond rijden en filmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |