Ik ben iig bijna klaar voor het weekendquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben iig bijna klaar voor het weekend! Voor de rest ben ik veel weg denk ik, maar ga SR meepakken wanneer ik kan!
Altijd wel gezellig, vooral met deze topic-reeks erbij.
Als het goed is alleen maar requests hequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopen dat ze de standaardplaylist ff een rotschop geven voor de komende 6 dagen.
Zeker gezellig met dit topic er bijquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben iig bijna klaar voor het weekend! Voor de rest ben ik veel weg denk ik, maar ga SR meepakken wanneer ik kan!
Altijd wel gezellig, vooral met deze topic-reeks erbij.
Jij ook Jmacquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:56 schreef jmac het volgende:
Veel plezier allemaal!
Dan kan 't nog hetzelfde als altijd klinkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als het goed is alleen maar requests he.
Giel was de eerste 3FM-er op Fok, alleen post ie nooit (tenminste, niet als Giel)quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zit Giel hier te lurken ja? Gerard michiel en domien wist ik , maar giel heb ik hier nog nooit gezien helaas
.
Ik ben bang dat je voor 95% de 'gewone' platen zal horenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopen dat ze de standaardplaylist ff een rotschop geven voor de komende 6 dagen.
Ja, ongeveer elk uur 10 over heel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:59 schreef Jumbooh het volgende:
Jaaah! Het gaat beginnen! Weet iemand of er vandaag al tv uitzendingen zijn?
Zie OP.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:59 schreef Jumbooh het volgende:
Ik de heeeule weekquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ben woensdag iig vrij, dus kan iig wat dagen meepikken
.
He, damn. Jaloersquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik de heeeule week. Alleen die week erop nog 2 daagjes werken.
Als je digi tv van upc of ziggo hebt kun je via 101 kijken ( bij upc kanaal 28) en als je analoog hebt als het goed is bij beide op het preview kanaalquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:59 schreef Jumbooh het volgende:
Werk ze, en veel plezier in Breda!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Zoooo, off to work!
Nogmaals, ik ben vanmiddag in Breda, samen met LL.
Ik vrees 't ook. Net zoals bij normale request-momenten de meest gedraaide platen nog eens aangevraagd worden (én ook nog uitgekozen)quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je voor 95% de 'gewone' platen zal horen
Ik gok erop dat er ook weer veel 90's request gedaan wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan 't nog hetzelfde als altijd klinken.
Ik zie hem iig nooit (meer). En hij staat ook niet in de (normale) OP .quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Giel was de eerste 3FM-er op Fok, alleen post ie nooit (tenminste, niet als Giel)
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:59 schreef Jumbooh het volgende:
Nu mag ie nogquote:
Maar ik heb wel beloofd om naar de kerk te gaan op kerstavond omdat mijn moeder zingt in een koor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vrees 't ook. Net zoals bij normale request-momenten de meest gedraaide platen nog eens aangevraagd worden (én ook nog uitgekozen).
So Incredible is al gedraaid vanmorgen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vrees 't ook. Net zoals bij normale request-momenten de meest gedraaide platen nog eens aangevraagd worden (én ook nog uitgekozen).
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:03 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit nu te luisteren ipv te kijken.
Tsja, webcam kijken in de bus wordt lastig.
Het zal niet de laatste keer zijn, gok ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
So Incredible is al gedraaid vanmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |