Is 'ie toch gedraaid dus?quote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was deze misschien van jou? Ik was toen nog niet helemaal wakker, dus niet onthouden door wie die plaat werd aangevraagd.![]()
[..]
was meer sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me meer aan Giel maar die jongen trekt het zo slecht dat niet eten en slecht slapen
Ga je gangquote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef Noortje. het volgende:
Jimbo heeft het koud, wil iemand hem een knuffel geven?
giel is harstikke populairquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me meer aan Giel maar die jongen trekt het zo slecht dat niet eten en slecht slapen
daarom, weet ik eigenlijk niet. SI een verre van prettige shift.quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waarom heet de shift tussen 02:00en 06:00 de Graveyardshift??
Sweet memoriesquote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is hakkkuhhhh?
Wachten op een nieuwe username denk ik.
Waar is hakkkuhhhh?
Zouden ze dat ook niet bij andere dj gedaan hebben, iedere andere beweging in het huis is toch leuk dan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef Treezz het volgende:
[..]
giel is harstikke populair![]()
hij was er een tijdje niet.. kwam ie weer aan zette in het huis.. iedereen ging z'n camara tevoorschijn halen
Waar is hakkkuhhhh?
Die uitdrukking komt uit amerika: daar noemen ze nachtdienst de graveyardshiftquote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waarom heet de shift tussen 02:00en 06:00 de Graveyardshift??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |