quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja daarvoor doe ik het ook echt met mijn 3 posts gemiddeld per dag!
Jezus, wat een stelletje zeikers hier! Het was juist zo gezellig in deze reeks!
Alleen jammer dat DJ sandstorm te goedkoop weg zal gaan, hoe is je flyer actie gegaan Eliza.quote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_veiling
Zo kan ie wel weer, niet?quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat alle newby posters hier niet willen en kunnen lezen , stelletje vmbo-ers en topic start geilers zijn.
Wat heeft dat met vmbo te maken? je wilt toch niet serieus die discussie gaan voeren he?quote:Op zondag 21 december 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Omdat alle newby posters hier niet willen en kunnen lezen , stelletje vmbo-ers en topic start geilers zijn.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Moiiii.![]()
Morgen naar de Grote Markt!!![]()
Die mag ze krijgen ,is al een ster!quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oppassen. Straks krijgt ze nog sterallures.
Je verpest het aardig als gast in deze topic reeksquote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja daarvoor doe ik het ook echt met mijn 3 posts gemiddeld per dag!
Jezus, wat een stelletje zeikers hier! Het was juist zo gezellig in deze reeks!
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Moiiii.![]()
Morgen naar de Grote Markt!!![]()
Het gaat weer eens te snel om alles te kunnen lezen dus.quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:hallow...ist nu afgelopen?
In t vorige topic zei ik zelf dat ik dan graag het volgende topic wou openen met een titel die ik leuk vind...daar word door echt helemaal NIEMAND op gereageerd, dan zeg ik dat ik t nieuwe topic niet kan openen, iemand anders biedt t aan en meteen gezeik....
Beter opletten schatten
Boel Fokkers die kant op morgen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, denk het wel... Even kijken of ik iets kan regelen op het werk maar de intentie is
natuurlijk wel om te gaan.
Sorry!quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oppassen. Straks krijgt ze nog sterallures.
heeft het nog uitleg nodig danquote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vmbo te maken? je wilt toch niet serieus die discussie gaan voeren he?
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, steeds opnieuw beginnen is vervelend of niet?
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:hallow...ist nu afgelopen?
In t vorige topic zei ik zelf dat ik dan graag het volgende topic wou openen met een titel die ik leuk vind...daar word door echt helemaal NIEMAND op gereageerd, dan zeg ik dat ik t nieuwe topic niet kan openen, iemand anders biedt t aan en meteen gezeik....
Beter opletten schatten
Hou eens op.quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je verpest het aardig als gast in deze topic reeks
staat lapo-er opent , lezen is een vakquote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:hallow...ist nu afgelopen?
Beter opletten schatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |