Dacht dat je 't al zeker wist. Nog ff afwachten dus?quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, denk het wel... Even kijken of ik iets kan regelen op het werk maar de intentie is
natuurlijk wel om te gaan.
vorige is ook niet door de lapo gezeik dinges geopend...maak er toch niet zo een punt vanquote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat lapo-er opent , lezen is een vak
Ga jij naar Grunn of Breda?quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra gaat morgen bestormd worden door Fok!kers
Ik vond het allemaal knus daar op die markt zo tussen de cafeetjes in maar het huis zelf van binnen vond ik er weer ruimer uitzien dan ik had verwacht!quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef Treezz het volgende:
[..]
stoer
het is groot daaren druk
en gezellig
en aapjes kijken
Goedenavond Vulture!quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
GOOOOOEEEEEIIIIIIEEENNNNAAAAVVVVOOOOOOOOOOONNNND
[ afbeelding ]
Ligt aan mijn stemming morgen maar het regelen gaat denk ik wel lukken hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dacht dat je 't al zeker wist. Nog ff afwachten dus?
quote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef Treezz het volgende:
[..]
stoer
het is groot daaren druk
en gezellig
en aapjes kijken
GOEEEEEEEDENAVOND GASTONquote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Punt is gemaakt, ik hou er over op , tot dat het weer gebeurdquote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vorige is ook niet door de lapo gezeik dinges geopend...maak er toch niet zo een punt van
quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra gaat morgen bestormd worden door Fok!kers
Vulture babyyyyy!quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt stylingadvies gehad in de Surprisetruc zie ik al.quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt stylingadvies gehad in de Surprisetruc zie ik al.
Oja, miljoenenjacht begintquote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga naar het Brabantse.quote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn uiteraard want daar staat Hit Me Tv![]()
.
TheVulture
* Visualizing *quote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
'VeeeeensSttraaaa!! Daaaaaaaar!'
Veenstra: 'Neeeeeeeeeej!'
ja he..quote:Op zondag 21 december 2008 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal knus daar op die markt zo tussen de cafeetjes in maar het huis zelf van binnen vond ik er weer ruimer uitzien dan ik had verwacht!
Toen Michiel Enschede een Mari Christmas wenste, besloot ik maar niet meer in de rij te gaan staan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt stylingadvies gehad in de Surprisetruc zie ik al.
Word je ook boos als ik deel 999 open straks?quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
staat lapo-er opent , lezen is een vak
Hit me TVquote:Op zondag 21 december 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grunn uiteraard want daar staat Hit Me Tv![]()
.
TheVulture
Ook heel gezellig natuurlijk, maar voor mij is Grunn net iets dichter in de buurt.quote:
Dat dan zekerquote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook heel gezellig natuurlijk, maar voor mij is Grunn net iets dichter in de buurt.
Binnen 10 minuten kan ik wel op de GM zijn dus dat scheelt.
MaW is altijd boos op alles en iedereen, maar daar laten we de sfeer niet door verpesten!quote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Word je ook boos als ik deel 999 open straks?
Zou echt leuk zijn maar dat gaat niet lukken, helaas...quote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hit me TV
Dat moet gewoon het anthem worden maar het zal ijdele hoop zijn
Wat als ik nou heeeeel lief knipper met mijn ogen?quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MaW is altijd boos op alles en iedereen, maar daar laten we de sfeer niet door verpesten!
quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan film kijken![]()
Ik denk tot morgen!!
* 3FMaster gaat nu voor de aller 1ste keer Hit me TV beluisterenquote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hit me TV
Dat moet gewoon het anthem worden maar het zal ijdele hoop zijn
Veel plezier!quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan film kijken![]()
Ik denk tot morgen!!
Ben nooit boosquote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MaW is altijd boos op alles en iedereen, maar daar laten we de sfeer niet door verpesten!
Oeh!quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat als ik nou heeeeel lief knipper met mijn ogen?
De eerste keer pas? Foei!quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster gaat nu voor de aller 1ste keer Hit me TV beluisteren
quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat als ik nou heeeeel lief knipper met mijn ogen?
Ilse en zwepen.........quote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef marcodej het volgende:
Er gebeurt niet veel extra's met Najib... Die gaat mee in het suffe ritme van die drie gasten. Dat was gister met Ilse wel anders, die zweepte de boel op!
Waarom niet ??quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
dat lijkt me nu niet verstandig.......
Schijnt weer vrij ranzig te zijn. Zou het ook niet gaan kijken als je aan de chips (oid) zit.quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat lijkt me nu niet verstandig.......
Nee hoor, want dan slaap jequote:Op zondag 21 december 2008 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Word je ook boos als ik deel 999 open straks?
Tenzij we de medefokkers hier oproepen om hem massaal aan te vragenquote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou echt leuk zijn maar dat gaat niet lukken, helaas...
als jij mn postcount inhaalt voor t eind van vanavond mag je een groot kusjequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef Krambo het volgende:
Oh daar is 3fm-Huishuilie Timur ook weer
Dat kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tenzij we de medefokkers hier oproepen om hem massaal aan te vragen
Beste song van 2008quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als jij mn postcount inhaalt voor t eind van vanavond mag je een groot kusje![]()
ik ga ook nog een liedje aan vragen denk ik zoquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, en ik heb 'em halverwege uitgezet. Ja sorry! Niet verkeerd, maar niet mijn muziek..
quote:
Uiteraard. Klinkt lekker dramatischquote:Op zondag 21 december 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
En toch vraag ik me af of het verliezen van de wielen niet gewoon in scène is gezet...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |