quote:
Of gewoon een ambulance ter plekke voor het geval dat . . .quote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
je ziet de blauwe zwaailichten reflecteren in de Studio , zal wel iemand flauwgevallen zijn.
Ze hebben nu een opzetstuk op die brievenbus gezet zodat het muntgeld makkelijk naar binnen kan worden geschovenquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pallets munten worden er in de brievenbus gestort!
Enig idee wat het heeft opgeleverd?quote:
Mwa, misschien dat het tempo iets hoger komt te liggen maar ga het verder niet al te heftig maken hoor. Morgen gewoon werken.quote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]toch niet verdwaald
![]()
![]()
nu zullen de topics wel weer vol vliegen![]()
Die zet z'n zwaailichten niet aan..quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of gewoon een ambulance ter plekke voor het geval dat . . .![]()
Iddquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben nu een opzetstuk op die brievenbus gezet zodat het muntgeld makkelijk naar binnen kan worden geschoven.
Niet meegekregen. Zal zo nog wel gezegd wordenquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Enig idee wat het heeft opgeleverd?
jordy: bovenaan deze paginaquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, misschien dat het tempo iets hoger komt te liggen maar ga het verder niet al te heftig maken hoor. Morgen gewoon werken.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
ik ben naar breda geweest!!was druk .. maar wel gezellig
Tof, ik ben er morgen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
Je hebt toch wel gezwaaid?quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
Goede ontwikkeling, dacht ik zo.quote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans komt kijken en meteen hakkuh.
Als je zo'n menigte hebt ?? Volgens mij wel hoor . . .quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Die zet z'n zwaailichten niet aan..
Je prima vermaakt zo te zienquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
Woehoequote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, misschien dat het tempo iets hoger komt te liggen maar ga het verder niet al te heftig maken hoor. Morgen gewoon werken.
Opnieuw opstartenquote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
puter loopt vast...ik kan geen nieuwe openen:(
Dan doe ik het wel even.quote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
puter loopt vast...ik kan geen nieuwe openen:(
Leuk he!quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
quote:
Ik wil het niet perse maar is voor de doorstroom wel makkelijk als er meteen een nieuwe is toch?quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je doet niets , de lapo-er opent
Neuhquote:Op zondag 21 december 2008 21:25 schreef Qunix het volgende:
Denken jullie dat dit nummer kans maakt?
Party Animals - Used & Abused vs. Roodkapje?
neequote:Op zondag 21 december 2008 21:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik wil het niet perse maar is voor de doorstroom wel makkelijk als er meteen een nieuwe is toch?
Of je doet zo of je bent het . . .quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet dat nummer van net
met dat ---... without sound -..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |