quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Avond![]()
Dit klinkt als Chris Cornell. Wat een fantastisch stemgeluid heeft die man.
Wel een normale camera waar je filmpjes op kan maken?quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ikke wel, als jij een videocamera hebt want dat heb ik niet . . .![]()
jij kan een nieuwe user aanmaken en doen alsof je een ander bent.quote:Op zondag 21 december 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is n kloon en waarom is dat "raar"
Piewpiewpiew! Serious Request, Piewpiewpiew! Niet alleen goed voor vluchtelingen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
te rustig?! Volgens mij heb ik wel 30 topics gemist![]()
[..]
Hoi Roel !! had even een dip vandaag.. Weet niet wat het was. Maar zit nu een half uur al te kijken via Ziggo preview tv en dat heeft wel geholpen.
Ikkequote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ikke wel, als jij een videocamera hebt want dat heb ik niet . . .![]()
K zie niks..quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ambulance op 't plein!
S'avondsquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij kan een nieuwe user aanmaken en doen alsof je een ander bent.
Club bizarrequote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA U96![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit is echt kut. Ik woon 2 kilometer van Moergestel, ik had daar graag heengewild, maar is zeker huiskamerconcert?
Hij moet vaker komen buurtenquote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans komt kijken en meteen hakkuh.
Mwah, volgens mij zijn ze wat aan 't kuttenquote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
je ziet de blauwe zwaailichten reflecteren in de Studio , zal wel iemand flauwgevallen zijn.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef Noortje. het volgende:![]()
![]()
* Noortje. rent naar de WC zodat ze niet in haar broek plast tijdens het hakkuhhh
Moiquote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:hans jij ook weer erbij, hoe is het met je rsi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |