Kan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand een 3fm serious request ava voor me maken?
Ik ook. en?quote:Op zondag 21 december 2008 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja ik luister en kijk nu stream maar jullie hebben het over dingen die voor mij nog 20 seconde duren
quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent een kloon van de gebande
Gelukkig is Hans er weer om ons uit de brand te helpenquote:Op zondag 21 december 2008 21:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben ook nog ff met wat andere dingetjes bezig.
Niet zo huilen, huilie. Ik kijk & luister ook naar de stream . . .quote:Op zondag 21 december 2008 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
ja ik luister en kijk nu stream maar jullie hebben het over dingen die voor mij nog 20 seconde duren![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Avond![]()
Dit klinkt als Chris Cornell. Wat een fantastisch stemgeluid heeft die man.
Ik mag hopen vannietquote:Op zondag 21 december 2008 21:17 schreef Frumzel het volgende:
Staat daar nou die Jordy van Loon buiten bij de mic???
Ik hoop't nietquote:Op zondag 21 december 2008 21:17 schreef Frumzel het volgende:
Staat daar nou die Jordy van Loon buiten bij de mic???
te rustig?! Volgens mij heb ik wel 30 topics gemistquote:
Hoi Roel !! had even een dip vandaag.. Weet niet wat het was. Maar zit nu een half uur al te kijken via Ziggo preview tv en dat heeft wel geholpen.quote:
Jordy is de Anthem geworden.quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
te rustig?! Volgens mij heb ik wel 30 topics gemist![]()
[..]
Hoi Roel !! had even een dip vandaag.. Weet niet wat het was. Maar zit nu een half uur al te kijken via Ziggo preview tv en dat heeft wel geholpen.
Ikke wel, als jij een videocamera hebt want dat heb ik niet . . .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |