quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Avond![]()
Dit klinkt als Chris Cornell. Wat een fantastisch stemgeluid heeft die man.
Wel een normale camera waar je filmpjes op kan maken?quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ikke wel, als jij een videocamera hebt want dat heb ik niet . . .![]()
jij kan een nieuwe user aanmaken en doen alsof je een ander bent.quote:Op zondag 21 december 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is n kloon en waarom is dat "raar"
Piewpiewpiew! Serious Request, Piewpiewpiew! Niet alleen goed voor vluchtelingen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
te rustig?! Volgens mij heb ik wel 30 topics gemist![]()
[..]
Hoi Roel !! had even een dip vandaag.. Weet niet wat het was. Maar zit nu een half uur al te kijken via Ziggo preview tv en dat heeft wel geholpen.
Ikkequote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ikke wel, als jij een videocamera hebt want dat heb ik niet . . .![]()
K zie niks..quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ambulance op 't plein!
S'avondsquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij kan een nieuwe user aanmaken en doen alsof je een ander bent.
Club bizarrequote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA U96![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit is echt kut. Ik woon 2 kilometer van Moergestel, ik had daar graag heengewild, maar is zeker huiskamerconcert?
Hij moet vaker komen buurtenquote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans komt kijken en meteen hakkuh.
Mwah, volgens mij zijn ze wat aan 't kuttenquote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
je ziet de blauwe zwaailichten reflecteren in de Studio , zal wel iemand flauwgevallen zijn.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef Noortje. het volgende:![]()
![]()
* Noortje. rent naar de WC zodat ze niet in haar broek plast tijdens het hakkuhhh
Moiquote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:hans jij ook weer erbij, hoe is het met je rsi
quote:
Of gewoon een ambulance ter plekke voor het geval dat . . .quote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
je ziet de blauwe zwaailichten reflecteren in de Studio , zal wel iemand flauwgevallen zijn.
Ze hebben nu een opzetstuk op die brievenbus gezet zodat het muntgeld makkelijk naar binnen kan worden geschovenquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pallets munten worden er in de brievenbus gestort!
Enig idee wat het heeft opgeleverd?quote:
Mwa, misschien dat het tempo iets hoger komt te liggen maar ga het verder niet al te heftig maken hoor. Morgen gewoon werken.quote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]toch niet verdwaald
![]()
![]()
nu zullen de topics wel weer vol vliegen![]()
Die zet z'n zwaailichten niet aan..quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of gewoon een ambulance ter plekke voor het geval dat . . .![]()
Iddquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben nu een opzetstuk op die brievenbus gezet zodat het muntgeld makkelijk naar binnen kan worden geschoven.
Niet meegekregen. Zal zo nog wel gezegd wordenquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Enig idee wat het heeft opgeleverd?
jordy: bovenaan deze paginaquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, misschien dat het tempo iets hoger komt te liggen maar ga het verder niet al te heftig maken hoor. Morgen gewoon werken.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
ik ben naar breda geweest!!was druk .. maar wel gezellig
Tof, ik ben er morgen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
Je hebt toch wel gezwaaid?quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
Goede ontwikkeling, dacht ik zo.quote:Op zondag 21 december 2008 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans komt kijken en meteen hakkuh.
Als je zo'n menigte hebt ?? Volgens mij wel hoor . . .quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Die zet z'n zwaailichten niet aan..
Je prima vermaakt zo te zienquote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
Woehoequote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, misschien dat het tempo iets hoger komt te liggen maar ga het verder niet al te heftig maken hoor. Morgen gewoon werken.
Opnieuw opstartenquote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
puter loopt vast...ik kan geen nieuwe openen:(
Dan doe ik het wel even.quote:Op zondag 21 december 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
puter loopt vast...ik kan geen nieuwe openen:(
Leuk he!quote:Op zondag 21 december 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
quote:
Ik wil het niet perse maar is voor de doorstroom wel makkelijk als er meteen een nieuwe is toch?quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je doet niets , de lapo-er opent
Neuhquote:Op zondag 21 december 2008 21:25 schreef Qunix het volgende:
Denken jullie dat dit nummer kans maakt?
Party Animals - Used & Abused vs. Roodkapje?
neequote:Op zondag 21 december 2008 21:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik wil het niet perse maar is voor de doorstroom wel makkelijk als er meteen een nieuwe is toch?
Of je doet zo of je bent het . . .quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet dat nummer van net
met dat ---... without sound -..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |