Hoe zet je dat stuk in het midden?quote:Eerstvolgende wedstrijd:
Zondag 21-12 PSV - Feyenoord
- OP PSV TOPIC -
quote:Als je zelf moet winnen, moet je durven om risico’s te nemen. Dat zegt voormalig PSV-trainer Sef Vergoossen
wegens prive omstandigheden in Peru?quote:Op zondag 21 december 2008 13:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
is Manco er eigenlijk bij?!
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Frenkel het volgende:
[..]
wegens prive omstandigheden in Peru?
Dat wordt dus gewoon een overwinningquote:Op zondag 21 december 2008 13:31 schreef sjimz het volgende:
Bakkal, Afellay en Amrabat in de basis.
Dat wordt dus zelfmoord voor PSV.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Frenkel het volgende:
[..]
wegens prive omstandigheden in Peru?
quote:Volgens het Algemeen Dagblad verwacht de technische staf van PSV Reimond Manco donderdag weer terug in Eindhoven. De jonge aanvaller reisde eind vorige week af naar Peru vanwege familie-omstandigheden.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:31 schreef sjimz het volgende:
mja idd.. dat dacht ik dus ook toen ik het las.. Onder Vergoossen hoefde er dus blijkbaar nooit gewonnen te worden..quote:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=27089&part=sportsquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:31 schreef sjimz het volgende:
Dat wordt dus zelfmoord voor PSV.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]waar slaat dat nou weer op, Bakkal heeft heel het vorig seizoen als controlerende middenvelder gespeeld
quote:Op zondag 21 december 2008 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat PSV veel te veel aanvallende spelers heeft.
Dat zijn ze niet gewend.
En het gaat ook al weken goedquote:Op zondag 21 december 2008 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]we spelen al weken in dit systeem en Bakkal speelt nu gewoon in een andere rol
quote:
Het is jammer dat Manco er niet bij is, maar ik zie nu nog liever Nijland dan Balasz....en dat zegt watquote:Op zondag 21 december 2008 15:23 schreef ganzenherder het volgende:
En haal in godsnaam Balasz eruit, die doet nou weer letterlijk NIKS goed vandaag
Vorige week speelden we gelijk tegen de toppers van Vitessequote:Op zondag 21 december 2008 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat ligt meer aan het gebrek aan verdedigende kwaliteiten in de laatste linie en vorige week hebben we gewoon gewonnen
quote:Op zondag 21 december 2008 16:17 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een slechte wedstrijd zeg
Ik ben ook blij over de spelopvatting, concentratie en mentaliteit.quote:Op zondag 21 december 2008 16:26 schreef ganzenherder het volgende:
Ben blij met de 3 punten, maar daarmee is ook alles gezegd
Komen altijd hier.quote:Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef ganzenherder het volgende:
Gifje/youtube linkje van goal anyone?
Heeft echt 90% te maken met het thuisvoordeel. Het contrast tussen PSV uit en thuis is veel te groot dit seizoen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef GustavFTW het volgende:
Ik vond PSV wel aardig spelen, iig niet zo kansloos als vorige week tegen Vitesse.
Met een beetje geluk hadden ze er wel 1tje bij kunnen maken.
Iig de drie punten weer es binnen.
Het kenmerk van een subtopperquote:Op zondag 21 december 2008 16:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heeft echt 90% te maken met het thuisvoordeel. Het contrast tussen PSV uit en thuis is veel te groot dit seizoen.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik ben ook blij over de spelopvatting, concentratie en mentaliteit.
Tevreden middag dus, wat ook zo nu en dan eens gezegd mag worden.
nee hoor die hadden we gewoon gewonnen alleen dankzij de scheidsrechter niet. Maar feitelijk win je die wedstrijd gewoonquote:Op zondag 21 december 2008 16:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Vorige week speelden we gelijk tegen de toppers van VitesseEend
En gewoon winnen doen we niet meer aan
quote:Op zondag 21 december 2008 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor die hadden we gewoon gewonnen alleen dankzij de scheidsrechter niet. Maar feitelijk win je die wedstrijd gewoon
Je klinkt als een jood.quote:Op zondag 21 december 2008 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor die hadden we gewoon gewonnen alleen dankzij de scheidsrechter niet. Maar feitelijk win je die wedstrijd gewoon
er zijn grenzenquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als er vandaag iemand de overwinning verdiende was PSV het wel maar het was maar pover hoor.
En dat zal je nooit zeker weten.quote:Op zondag 21 december 2008 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed, 3 punten binnen en dat is tegenwoordig veruit het belangrijkstequote:
Dat zekerquote:Op zondag 21 december 2008 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed, 3 punten binnen en dat is tegenwoordig veruit het belangrijkste
Ik hoorde dat er blijkbaar Feyenoord supporters in een skybox zaten, die een Feyenoord spandoek hadden opgehangen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef Neoktheone het volgende:
Wat was er nou voorafgaand aan de wedstrijd aan de hand toen Oost begon te fluiten in de richting van Zuid? Ik zit hoog op Zuid en zag dus niet wat er aan de hand was.
Wie niet he? Damn wat speelt die kerel slecht dit seizoen, onvoorstelbaarquote:Op zondag 21 december 2008 18:17 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er blijkbaar Feyenoord supporters in een skybox zaten, die een Feyenoord spandoek hadden opgehangen.
PSV speelde een matige pot en lazovic had zijn dag niet, maar dat boeit niet.. 3 punten zijn binnen! Wat speelt Feyenoord trouwens anti-voetbal; bij elke counter werd er iemand van PSV onderuit geschopt wat resulteerde in een gele kaart. Tiendalli speelde Balasz overigens helemaal uit de wedstrijd. \
Dat is jouw mening. De verdediging stond vrij goed vandaag, het ontbrak aan doelgerichtheid (en een beetje geluk). Er zaten ook wel wat goede combinaties in vandaag. Als die bal van Marcellis er wel in was gegaan en we hadden een penalty benut had je vast anders tegen de wedstrijd aangekeken.quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een bagger weer, onvoorstelbaar dat mensen dit een 'redelijke' wedstrijd noemen. Het gebrek aan elementaire techniek en inzicht in deze selectie is gewoonweg schrikbarend.
tja Braamhaar, had je anders verwacht?quote:Op zondag 21 december 2008 18:17 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er blijkbaar Feyenoord supporters in een skybox zaten, die een Feyenoord spandoek hadden opgehangen.
PSV speelde een matige pot en lazovic had zijn dag niet, maar dat boeit niet.. 3 punten zijn binnen! Wat speelt Feyenoord trouwens anti-voetbal; bij elke counter werd er iemand van PSV onderuit geschopt wat resulteerde in een gele kaart. Tiendalli speelde Balasz overigens helemaal uit de wedstrijd. \
Braamhaar was overigens ook matig in de 2e helft, Amrabat werd continu vastgehouden maar meneer vertikte het om dit af te fluiten.
Is er ergens een herhaling te zien van het moment met Lazovic waar misschien een pingel gegeven had moeten worden? Ik vond het persoonlijk erg twijfelachtig.quote:Op zondag 21 december 2008 18:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. De verdediging stond vrij goed vandaag, het ontbrak aan doelgerichtheid (en een beetje geluk). Er zaten ook wel wat goede combinaties in vandaag. Als die bal van Marcellis er wel in was gegaan en we hadden een penalty benut had je vast anders tegen de wedstrijd aangekeken.
Zo meteen op televisie. Overigens waren er wel meer twijfelachtige penaltymomenten dacht ik.quote:Op zondag 21 december 2008 18:25 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Is er ergens een herhaling te zien van het moment met Lazovic waar misschien een pingel gegeven had moeten worden? Ik vond het persoonlijk erg twijfelachtig.
Geen probleem, als je Paris Saint-Germain heet.quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week komen De Tukkers op bezoek
Het was ook niet een béétje vasthouden nee.quote:Op zondag 21 december 2008 19:33 schreef rubbereend het volgende:
ehm ik zie niet in hoe dat geen pingel kan zijn, dat vasthouden van Lazovic
en het was vandaag wel erg veel duwen en trekken wat is zo zag in de samenvattingquote:Op zondag 21 december 2008 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook niet een béétje vasthouden nee.
Ik erger me er sowieso kapot aan, vasthouden mag niet en is gewoon een overtreding, fluiten dus. Helaas zal het consequent toepassen van de spelregels wel niet meer gebeuren tijdens mijn leven...
Arbiters
Tiendali wel 2!quote:Op zondag 21 december 2008 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
die tyfus goal van vandaag was er 1 teveel en die Lazovic en Doedelzak hadden beide een kaart verdiend!
Psv had echt 2 pingels moeten hebben. Amrabat had er ook 1 moeten hebben. Je mag van geluk spreken dat Tiendalli niet zijn 2e geel kreeg. Toptrainer hebben jullie ookquote:Op zondag 21 december 2008 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
die tyfus goal van vandaag was er 1 teveel en die Lazovic en Doedelzak hadden beide een kaart verdiend!
Pingels? Wanneer? Valt wel mee lijkt me. Tiendalli rood lijkt me terecht.quote:Op zondag 21 december 2008 21:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Psv had echt 2 pingels moeten hebben. Amrabat had er ook 1 moeten hebben. Je mag van geluk spreken dat Tiendalli niet zijn 2e geel kreeg. Toptrainer hebben jullie ookBeetje gefrustreerd. Wij spelen niet super, maar dat anti-voetbal van jullie is 3x niks. PSV wou tenminste nog voetballen
Ik ben het 1 keer met Cruijff eens geweest, die zei over zo'n situatie:quote:Op zondag 21 december 2008 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook niet een béétje vasthouden nee.
Ik erger me er sowieso kapot aan, vasthouden mag niet en is gewoon een overtreding, fluiten dus. Helaas zal het consequent toepassen van de spelregels wel niet meer gebeuren tijdens mijn leven...
Arbiters
Ja ze stonden met 11 man op het veld en eentje daarvan heeft er in de 78ste minuut gescoord. Ook waren er supporters van PSV in het stadion.quote:Waren er eigenlijk wel PSVers in het stadion?
Had het meer over de supporters (uiteraard). Wat een grafstemming in dat stadion van jullie zeg.quote:Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ze stonden met 11 man op het veld en eentje daarvan heeft er in de 78ste minuut op het veld. Ook waren er supporters van PSV in het stadion.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 22 december 2008 12:17 schreef Doezelhaar het volgende:
Afelay zei na afloop dat de wedstrijd leuk was voor de neutrale toeschouwer. Ik vond hem doodsaai!
quote:De kans is groot dat Gabriel Hauche vanaf januari op de Nederlandse velden uitkomt. De onderhandelingen tussen een Nederlandse club, naar verluidt PSV, en Argentinos Juniors zijn vergevorderd en kunnen binnenkort worden afgerond. Hauche (22) kwam vorig seizoen nog tot tien doelpunten, maar heeft met twee treffers een teleurstellend optreden in het Torneo Apertura achter de rug.
Wat moeten we daar nou mee. Met Nijland hebben we al een veel te duur 'talent' die nog niets gepresteerd heeft.quote:
Jij bent dan ook niet neutraalquote:Op maandag 22 december 2008 12:17 schreef Doezelhaar het volgende:
Afelay zei na afloop dat de wedstrijd leuk was voor de neutrale toeschouwer. Ik vond hem doodsaai!
Inderdaad, weer iemand die eerst tig maanden moet acclimatiseren en in een slecht draaiend elftal terecht komtquote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Wat moeten we daar nou mee. Met Nijland hebben we al een veel te duur 'talent' die nog niets gepresteerd heeft.
Zie altijd nog liever Toivonen komen
Helaas, dan had de score er wel wat mooier uitgezien maar dat verandert niks aan het feit dat onze spelers vrijwel stuk voor stuk handelingssnelheid, balbeheersing, inzicht en het vermogen om een bal fatsoenlijk in de loop of voet van een medespeler te spelen missen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. De verdediging stond vrij goed vandaag, het ontbrak aan doelgerichtheid (en een beetje geluk). Er zaten ook wel wat goede combinaties in vandaag. Als die bal van Marcellis er wel in was gegaan en we hadden een penalty benut had je vast anders tegen de wedstrijd aangekeken.
Och, de afgelopen twee seizoenen was het echt niet zoveel gesteld met de kwaliteit van de selectie. Alleen speelden de spelers tijdens de Koeman en Vergoossen periode op 90% van hun kunnen. Nu is dat misschien net 70%. Vooral als je zon Doedelzak 10 wedstrijden achter elkaar ziet falen en je wéét dat hij wel degelijk kan voetballenquote:Op maandag 22 december 2008 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helaas, dan had de score er wel wat mooier uitgezien maar dat verandert niks aan het feit dat onze spelers vrijwel stuk voor stuk handelingssnelheid, balbeheersing, inzicht en het vermogen om een bal fatsoenlijk in de loop of voet van een medespeler te spelen missen.
Dat baart me ook de meeste zorgen, als je spelers dat soort zaken niet voldoende beheersen kan je ook niet verwachten dat ze veel scoren of de boel achterin droog houden...
Klopt! Vorig jaar toen hij kwam zo'n fantastische begin periode gezien van hem met oa goals tegen Fey. Ajax en assist toen bij vvv uit.. Hij kán het dus wel.quote:Op maandag 22 december 2008 14:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Och, de afgelopen twee seizoenen was het echt niet zoveel gesteld met de kwaliteit van de selectie. Alleen speelden de spelers tijdens de Koeman en Vergoossen periode op 90% van hun kunnen. Nu is dat misschien net 70%. Vooral als je zon Doedelzak 10 wedstrijden achter elkaar ziet falen en je wéét dat hij wel degelijk kan voetballen
Het is geen spits....En ja ik ben ervan overtuigd dat hij veel beter kan...quote:Op maandag 22 december 2008 14:38 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Klopt! Vorig jaar toen hij kwam zo'n fantastische begin periode gezien van hem met oa goals tegen Fey. Ajax en assist toen bij vvv uit.. Hij kán het dus wel.
Die spits, 2 goalsnou wát een topaankoop dan zeg, laat dan die danny 'kilo te dik' koevermans of die spast lazovic maar staan.
Je haalt dingen door elkaar denk ik, zeg nergens dat Doedelzak een spits is. Had het over die nieuwe Argentijn die PSV op het oog heeft. Probeer beter VoH terug te halenquote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is geen spits....En ja ik ben ervan overtuigd dat hij veel beter kan...
Ooooh. Het was me niet geheel duidelijk iddquote:Op maandag 22 december 2008 15:08 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar denk ik, zeg nergens dat Doedelzak een spits is. Had het over die nieuwe Argentijn die PSV op het oog heeft. Probeer beter VoH terug te halen
De stemming was idd vrij matig. Lag imo ook aan het matige spel. In de 2e helft werd het wat beter, na het doelpunt hoorde ik deze trouwens nogal hard voorbij komen.quote:Op maandag 22 december 2008 12:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Had het meer over de supporters (uiteraard). Wat een grafstemming in dat stadion van jullie zeg.
Hoe zou de stemming bij ons dan wel niet moeten zijn?quote:Op maandag 22 december 2008 15:13 schreef Paran0id het volgende:
[..]
De stemming was idd vrij matig. Lag imo ook aan het matige spel. In de 2e helft werd het wat beter
Precies mijn puntquote:na het doelpunt hoorde ik deze trouwens nogal hard voorbij komen.
quote:Op maandag 22 december 2008 17:44 schreef Kopbal het volgende:
Wacht dachten ze bij PSV, we belonen Salcido een keer voor al die ziekenhuisballen?
Wacht dachten ze bij PSV, we belonen Salcido een keer voor al die ziekenhuisballen?
Ik geloof niet dat PSV met hem bezig is. Ik hoop het niet tenminste, om de bovenstaande reden en het feit dat hij slechts 2x heeft gescoord vorig seizoen. Ik heb liever een spits die er net even "iets" meer scoort.quote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Wat moeten we daar nou mee. Met Nijland hebben we al een veel te duur 'talent' die nog niets gepresteerd heeft.
Zie altijd nog liever Toivonen komen
heeft hij het nou nog niet geleerd?!quote:PSV TV heeft ook dit jaar de traditionele kerstgroeten van de spelers en staf opgenomen, die zondag al werden uitgezonden op de grote schermen in het stadion en nu ook via PSV TV Online te bekijken zijn. In het eerste deel onder meer de boodschappen van Ibrahim Afellay en Edison Méndez, die laatste uiteraard in zijn eigen taal.
Gedurfd zeg!quote:Op maandag 22 december 2008 21:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
4-0
4-1
3-0
Maar goed... we hebben in ieder geval gewonnen.
Dat zal ik waarschijnlijk volgende week niet kunnen zeggen.
0 puntjes tegen Twente is mijn voorspelling.
Pics?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:19 schreef WooZ het volgende:
nu staat m'n zusje weer op de foto op psv.nl
picsquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:19 schreef WooZ het volgende:
*proest*quote:
En Mendez zie je niet omdat hij zwart is? Racist!quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:02 schreef Prik0 het volgende:
Nijland, Ibi, Marcellis en Amrabat zitten echt in de basisschoolfoto houding.
Ik vind het een dramatische foto.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Nu weten we ook waarom Zonneveld weg wil.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
Culina en Nijland zijn samen wezen shoppen voor schoenen.
echt he, verdien je zoveel gaan ze op scapino schoene lope...quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
Culina en Nijland zijn samen wezen shoppen voor schoenen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:19 schreef WooZ het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef sjimz het volgende:
Addo heeft net zo'n linedance cowboyshirt aan!
Is hij misschien leolinedance?
Had je gewild ja!!1!quote:
quote:Transfer van Zweed Toivonen in impasse
EINDHOVEN - De door PSV zeer gewilde Zweedse spits Ola Toivonen (22) is vooralsnog te duur. Zijn huidige werkgever Malmö FF vraagt ruim vijf miljoen euro om het nog tot januari 2011 lopende contract af te kopen. De Eindhovenaren hebben directeur Hasse Borg van Malmö FF duidelijk gemaakt dat ze niet meer dan 3,5 miljoen euro voor de jeugdinternational willen betalen.
Toivonen zelf wil dolgraag naar Eindhoven verkassen en is zeer teleurgesteld over de weinig coöperatieve houding van zijn club. In 2006 verkocht Malmö FF voor 4,1 miljoen euro Afonso Alves aan SC Heerenveen. Het kamp Toivonen rekende op een vergelijkbare vraagprijs. "Wij hebben een heel acceptabel bod gedaan, maar hebben het vermoeden dat zij dit hebben afgewezen omdat de transfermarkt nog niet eens open is", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraay van PSV. "Vanaf 1 januari hebben we een maand de tijd. Wij blijven voorlopig stil, maar houden natuurlijk wel de vinger aan de pols."
De aankondiging dat PSV reservekeeper Cassio Ramos (21) de tweede seizoenshelft wil verhuren heeft in de voorbije weken lichte interesse opgeleverd. De landskampioen wil de Braziliaan het liefste aan een eredivisieclub verhuren.
Edison Mendez en Reimond Manco zijn met toestemming van Huub Stevens al naar Ecuador en Peru gevlogen. Beiden missen wegens privé-omstandigheden het duel met FC Twente.
Gvd ja wat een miskoop is dat zeg..quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jezus betaal die 5 miljoenWel 4 miljoen voor die loser van een Nijland betalen
Ik hoop ook op versterking van de zomer, maar ofdie Zweed een versterking is?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:25 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik hoop wel dat die Zweed komt. Een winterstop zonder aankopen zal dit jaar niet goed vallen...
5 miljoen hoeft ie toch ook niet te kosten, als je iets omhoog gaat (4-4,5) wil Mälmo ook wel een beetje omlaag.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jezus PSV gaat helpen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op, heb je hem al eens zien spelen?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
5 miljoen hoeft ie toch ook niet te kosten, als je iets omhoog gaat (4-4,5) wil Mälmo ook wel een beetje omlaag.
En ik geloof absoluut dat hij een directe versterking voor dit team is.
Bwehehehe!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
Ken
[ afbeelding ]
Toivonen
Straks gaat de transfermarkt open en klopt er een andere club aan en is het zo geregeld. Reker.quote:Toivonen lijkt te duur voor PSV
PSV lijkt volgens De Telegraaf naast Ola Toivonen te grijpen. De Eindhovenaren zijn bereid om voor de aanvaller 3,5 miljoen euro op tafel te leggen, maar zijn huidige werkgever Malmö FF wil ruim anderhalf miljoen euro meer zien.
Malmö-directeur Hasse Borg is inmiddels duidelijk gemaakt dat PSV écht niet meer dan 3,5 miljoen euro wil betalen voor de jeugdinternational, die zelf dolgraag naar Eindhoven wil komen. Hij is dan ook zeer teleurgesteld over de weinig coöperatieve houding van zijn club.
Beide kampen gingen er vanuit dat de vraagprijs in de buurt zou liggen van de transfersom van Afonso Alves (4,1 miljoen euro). "Wij hebben een heel acceptabel bod gedaan, maar hebben het vermoeden dat zij dit hebben afgewezen omdat de transfermarkt nog niet eens open is", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraaij van PSV. "Vanaf 1 januari hebben we een maand de tijd. Wij blijven voorlopig stil, maar houden natuurlijk wel de vinger aan de pols."
De 22-jarige Toivonen staat nu twee jaar bij Malmö onder contract, daarvoor speelde hij voor Örgryte IS. In zijn laatste seizoen maakte Toivonen elf doelpunten in 26 wedstrijden. Daarnaast heeft de Zweed inmiddels drie interlands (één treffer) achter zijn naam staan.
Inzenden naar het nieuwste schavot (volkskrant)quote:Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
Ken
[ afbeelding ]
Toivonen
Zal eens kijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inzenden naar het nieuwste schavot (volkskrant)
Amen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef neilpad het volgende:
Het is ook nooit goed. Als hij dadelijk gekocht is voor 5 en hij presteert niet is het weer van OW OW OW OWWWWWWWWWWWWWWW MOET DAT DAN VIJJJFFFFFFFFF MILJOEN KOSTEN?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik snap het wel van PSV kant, ik denk dat ze van Heerenveen mss wel een bod van 3.5 hadden geaccepteerd, alleen denken ze daar dat ze PSV wel ff voor meer kunnen melken.
Haha, sprekend.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
Ken
[ afbeelding ]
Toivonen
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen.
Btw die vergelijkingsfoto met Ken is wel leuk opgemerkt. Ik vind het zeer sprekend lijken... Wie is barbie?
Omdat die zelf weg wilde.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef RijstNatie het volgende:
Wat ik niet begreep, je haalt een talent nijland voor veel geld, maar je laat een groot talent aisatti gaan.. waarom??
Is best veel geld.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef rubbereend het volgende:
we gaan het stuk laten lopen op 1,5 miljoen ruimte tussen de vraag en bied prijs
Precies. Het is sowieso al maanden bekend dat PSV deze jongen willen hebben. Een heel gedoe, komt-ie wel of komt-ie niet. Bericht maar als het rond is en verder zal het allemaal wel...quote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
idd! maar ik blijf het telkens erger vinden dat er van zulke bedragen naar buiten komen.. daar heeft toch niemand wat aan, houd het stil en laat de eerst volgende keer dat er iets naar buiten komt hem met een PSV shirt in zijn hand in het Philipsstadion zien..
Inderdaad, van 1,5 miljoen koop je al een halve Maza of Pieters van of één derde van die andere geweldenaar Nijlandquote:
Ach, aanvankelijk waren de PSV-ertjes allemaal dolenthousiast dat men een Mexicaans international, de toekomstige linksback van Oranje en een groot (ook door Ajax en buitenlandse club begeerd) talent als Nijland had gehaald.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Inderdaad, van 1,5 miljoen koop je al een halve Maza of Pieters van of één derde van die andere geweldenaar Nijland
Ik weer niet of je de topics een beetje hebt gevolgd, maar iedereen was niet bepaald lyrisch over Maza.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, aanvankelijk waren de PSV-ertjes allemaal dolenthousiast dat men een Mexicaans international, de toekomstige linksback van Oranje en een groot (ook door Ajax en buitenlandse club begeerd) talent als Nijland had gehaald.
Nu valt het ff tegen en kunnen ze er niets meer van.
Kwatsch, als je die jongen écht wil hebben betaal je dat gewoon voordat er straks een andere club met hem gaat lopen. Blijkbaar is het dus toch geen echte versterking.quote:
bron?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, aanvankelijk waren de PSV-ertjes allemaal dolenthousiast dat men een Mexicaans international, de toekomstige linksback van Oranje en een groot (ook door Ajax en buitenlandse club begeerd) talent als Nijland had gehaald.
Ik ben ook allebehalve positief gestemd voor morgen hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.... ben ik de enige die denkt dat we (PSV) gaan verliezen :|
Ja, want Twente is in die 30 jaar ook nooit verbeterd ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik nietLas net ook dat Twente al 30 jaar niet heeft gewonnen ofzo
Dank god.. ik dacht dat ik weer in mijn eentje in vak negatief stond. (of vak realistisch?)quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook allebehalve positief gestemd voor morgen hoor.
Ik ben meer positief tegen beter weten in. Ga altijd van een overwinning uit voor de club waar ik voor ben, gewoon omdat ik op een overwinning hoop.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dank god.. ik dacht dat ik weer in mijn eentje in vak negatief stond. (of vak realistisch?)
neequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.... ben ik de enige die denkt dat we (PSV) gaan verliezen :|
En het jaar daarvoor die 2-0 toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:43 schreef mcyodogg het volgende:
Tuurlijk gaat het m,eilijk worden en qua vorm is Twente favoriet. Maar vorig seizoen toen PSV tegen ze moest was de vorm ook schrikbarend en kwam er nog een 1-1 uit. Heb dus hoop
2 keer Farfan binnen de minuut toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En het jaar daarvoor die 2-0 toch?
Klopt, die vlogen er lekker snel na elkaar in in de 19e en 20e minuut.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:30 schreef Gallorini het volgende:
[..]
2 keer Farfan binnen de minuut toch?
quote:Ola Toivonen vreest dat zijn gedroomde transfer naar PSV geen doorgang zal vinden. De aanvaller van het Zweedse Malmö heeft sinds eind november niks meer vernomen van zijn club over de ontwikkelingen, en wil zo snel mogelijk weten waar hij aan toe is. PSV heeft al meerdere keren een bod uitgebracht op de 22-jarige speler, maar Malmö hoopt in de komende transferperiode meer voor het talent te kunnen vangen wanneer ook andere clubs zich in de strijd gaan mengen.
Nee, ben over geen van die aankopen enthousiast geweest. Helaas nog geen redenen gehad om dat te veranderenquote:Op donderdag 25 december 2008 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Ik ben blij met een gelijkspel maar zie ons ook verliezen met een nulletje of 4.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:34 schreef Ruudt het volgende:
Geloof mij maar, we gaan knallen!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef rubbereend het volgende:
het kan alle kanten op vanavond dit seizoen, durf er niks van te zeggen
Als ze goed spelen kunnen ze best winnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Chadi het volgende:
Denk dat PSV er wel een gelijk spel uit kan slepen als ze goed spelen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ze goed spelen kunnen ze best winnen.
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ze goed spelen kunnen ze best winnen.
Dat is de realiteit van tegenwoordig. De toppers van subtoppers zijn nauwelijks nog haalbaar. Bijvoorbeeld een Berg, Wijnaldum, Engelaar destijds, Arnautovic... die komen niet meer naar PSV.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Nee, ben over geen van die aankopen enthousiast geweest. Helaas nog geen redenen gehad om dat te veranderen. Alleen het aantrekken van Nijland vond ik persoonlijk wel ok, maarrr 4 miljoen plus nog doorverkooppercentage is wel van de zotte (we hebben het hier over een bankzitter van een subtopper he
).
Amrabat daarentegen is een van de beste aankopen van de afgelopen jaren imo. Maar de rest zijn inderdaad miskopen of spelers die pas in de toekomst hun prijs zullen terugbetalen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is de realiteit van tegenwoordig. De toppers van subtoppers zijn nauwelijks nog haalbaar. Bijvoorbeeld een Berg, Wijnaldum, Engelaar destijds, Arnautovic... die komen niet meer naar PSV.
Voorheen haalde PSV de toppers van de subtoppers, nu mogen ze blij zijn met iemand die af en toe meehobbelt en wat talent heeft.
Amrabat was ook een gok natuurlijk. Het is goed uitgepakt, maar niet elke speler die bij VVV een paar goede wedstrijden heeft gespeeld is een goede aankoop.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Amrabat daarentegen is een van de beste aankopen van de afgelopen jaren imo. Maar de rest zijn inderdaad miskopen of spelers die pas in de toekomst hun prijs zullen terugbetalen.
Die Pieters aankoop heb ik nooit begrepen trouwens in tegenstelling tot de meesten van jullie. Was er dan ook erg verbaasd over dat iedereen zo blij was met een speler die er bij een club Utrecht er niet echt uitstak qua niveau.
Hier verschillen wij van mening want toen ik Amrabat bij VVV zag voetballen zag ik gewoon al dat ie de zaken bezat die nodig zijn om te slagen bij een topclub. Maar Pieters een van de betere linksbacks? Waar is dat op gebaseerd?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Amrabat was ook een gok natuurlijk. Het is goed uitgepakt, maar niet elke speler die bij VVV een paar goede wedstrijden heeft gespeeld is een goede aankoop.
Pieters is een van de betere Nederlandse linksbacks in de Nederlandse competitie, al doet hij het bij PSV nog niet zo goed.
PSV wil meer Nederlandstalige spelers halen, de toppers uit de Belgische competitie zijn niet meer haalbaar, de grote Braziliaanse talenten ook niet meer, de toppers van de subtoppers ook niet, dus dan kom je uit bij spelers als Amrabat en Pieters.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:22 schreef ganzenherder het volgende:
Damn wat met wat van jodenbal wordt er gespeeld? Hij gaat maar niet over de lijn
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Idd, Twente gunt ons echt wel een eretreffer: 1-5
En Ruud was er ook. Could it be?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef lookinforyou het volgende:
Ze zitten nu vast met van Bommel aan tafel. Die was er vast niet voor niks![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Chadi het volgende:
Denk dat PSV er wel een gelijk spel uit kan slepen als ze goed spelen.
Ruud komt vast niet door de medische keuring nuquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Ruud was er ook. Could it be?
Ze schijnen goede protheses te maken tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ruud komt vast niet door de medische keuring nu
Dat scheelt dan alweerquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze schijnen goede protheses te maken tegenwoordig
En Bjorn v/d Doelenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Ruud was er ook. Could it be?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:45 schreef RijstNatie het volgende:
PSV gaat deze gewoon dik winnen, maak je niet druk jongens![]()
En dus bek houe met zijn allen, want wij weten het niet eens na 55 herhalingenquote:Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef Zwansen het volgende:
Bal was volgens mij wel degelijk over de lijn. Maar goed, erg lastig te zien voor een scheids.
Tja, ook niet echt nieuws natuurlijk. PSV wil al jaren voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dat beleid werpt nu zijn vruchten af. Vechten voor een plek in de subtopquote:Op zondag 28 december 2008 19:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Als ik Suarez, Sulejmani en Cvitanich (in mindere mate) zie, dan steekt jankbal Lazovic toch schril af...
Vergelijk het eens met wat Ajax voor zijn spitsen betaalt en je snapt meteen waar het verschil in kwaliteit vandaan komt.quote:Op zondag 28 december 2008 19:30 schreef BB-boy het volgende:
Lazovic kostte geen dubbeltje hoor, integendeel
quote:Op zondag 28 december 2008 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ook niet echt nieuws natuurlijk. PSV wil al jaren voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dat beleid werpt nu zijn vruchten af. Vechten voor een plek in de suptop
7 miljoen voor dario, 8 miljoen voor Suarez. Hoeveel hebben lazovic en koevermans gekost?quote:Op zondag 28 december 2008 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met wat Ajax voor zijn spitsen betaalt en je snapt meteen waar het verschil in kwaliteit vandaan komt.
6 per stuk geloof ikquote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
7 miljoen voor dario, 8 miljoen voor Suarez. Hoeveel hebben lazovic en koevermans gekost?
Danny 6,9 en Lazo voor 7 als het goed is.quote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
7 miljoen voor dario, 8 miljoen voor Suarez. Hoeveel hebben lazovic en koevermans gekost?
Ik wou net zeggen, dat ontloopt elkaar niet zo heel veel hoorquote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jup. Pellequote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Maja ik heb liever de spitsen van AZ
En die waren wel een stuk goedkoper
Hoeveel heeft Ajax voor Huntelaar betaald en hoeveel heeft PSV voor Lazovic betaald?quote:Op zondag 28 december 2008 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met wat Ajax voor zijn spitsen betaalt en je snapt meteen waar het verschil in kwaliteit vandaan komt.
Ari was geloof ik ruim 5 miljoen, Hamdaoui 7.quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Maja ik heb liever de spitsen van AZ
En die waren wel een stuk goedkoper
Het enige spannende wat gaat gebeuren is hoeveel stront er nou weer naar buiten gaat komen vrees ik.quote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef Leso_Varen het volgende:
Winterstop! Hopen dat er iets spannends gaat gebeuren.
Het gaat niet om alle aankopen. Ik heb van deze ploegen de vier aanvallers plus een aanvallende middenvelder genomen. Manco staat er ook niet bij, Holman ook niet, Bakircioglu niet.quote:Op maandag 29 december 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
DD, Koevermans was 6.9 miljoen en je vergeet Nijland van 4 miljoen.
Omdat die niet goed genoeg is.quote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heeft PSV Koç van FC Eindhoven niet gekocht. Gaat nu voor maar 2 ton naar Groningen.
Omdat ze eens moeten stoppen met spelers 'voor de toekomst' te halen en nu moeten proberen spelers te krijgen die er direct staan.quote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heeft PSV Koç van FC Eindhoven niet gekocht? Gaat nu voor maar 2 ton naar Groningen.
Dat is natuurlijk waar.quote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Omdat ze eens moeten stoppen met spelers 'voor de toekomst' te halen en nu moeten proberen spelers te krijgen die er direct staan.
Waarom kopen ze hem niet en lenen ze hem weer uit. Voor 2 ton kan je dat risico wel nemen lijkt mij.quote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Omdat ze eens moeten stoppen met spelers 'voor de toekomst' te halen en nu moeten proberen spelers te krijgen die er direct staan.
Hier en daar wat cijfertjes verandert.quote:Op maandag 29 december 2008 10:21 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV:
Koevermans 6,9 miljoen
Lazovic 6 miljoen
Dszudszak 2,5 miljoen
Amrabat 2,3 miljoen
(Afellay gratis)
17,8 miljoen
Ajax:
Suarez 7,8 miljoen
Cvitanich 6,5 miljoen
Sulejmani 16,25 miljoen
Huntelaar 12 miljoen (klopt ongeveer nadat doorverkooppercentages zijn meegerekend)
(Aissati 4,1 miljoen)
42 miljoen
(46 miljoen met Aissati)
AZ:
El Hamdaoui 7 miljoen (volgens Brabants Dagblad, maar daar geloof ik eigenlijk geen reet van)
Pellè 6 miljoen
Ari 4 miljoen
Dembele 5 miljoen
(Martens 2,5 miljoen)
22miljoen
(24,5miljoen met Martens)
Zie hier de reden. Hulde voor AZ dus.
Hij is 18 jaar en scoort aan de lopende band bij een modaal clubje in de jupiler league en kost maar liefst 2 ton (2 maandsalarissen van Danny zitvlees ofzoquote:
Ligt eraan hoe je het uitlegt hequote:Op maandag 29 december 2008 14:53 schreef sjimz het volgende:
Dat van Huntelaar klopt niet want die doorverkoopclausule heeft Ajax niet hoeven te betalen.
Dat heeft Real Madrid gedaan
Nee die heeft Ajax niet betaald, die heeft Real Madrid betaald.quote:Op maandag 29 december 2008 15:03 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het uitlegt he. Ajax heeft die natuurlijk gewoon betaalt, anders hadden ze toch wel 2 of 3 (?) miljoen extra op het verkoopbedrag kunnen krijgen t.o.v. wat ze nu aan cash hebben gekregen van Real.
Laten we het simpel maken voor je. De bedragen die genoemd zijn, zijn de bedragen die de verkopende club uiteindelijk heeft ontvangen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee die heeft Ajax niet betaald, die heeft Real Madrid betaald.
Dat kostte Ajax dus niets extra.
Omdat je hier in je overzicht alleen maar uit gaat wat er voor iemand betaald is en niet wat de winst is op een speler.
Ik snap je wel hoor maar alleen maakt het zo wel uit voor het lijstje wat gepost is.quote:Op maandag 29 december 2008 15:11 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Laten we het simpel maken voor je. De bedragen die genoemd zijn, zijn de bedragen die de verkopende club uiteindelijk heeft ontvangen.
Winst op spelers is niet meegenomen (is ook moeilijk bij de rest van de spelers aangezien die nog onder contract staan, om die reden zou je Huntelaar eigenlijk ook weg moeten laten imo.).
quote:Maza dreigt met vertrek bij PSV
AMSTERDAM - PSV-verdediger ‘Maza’ wil in juni weg als coach Stevens hem niet vaker opstelt. Dit meldt de Mexicaanse sportzender Mediotiempo maandag. "Het is een kwestie die mij zorgen baart. Doordat ik niet speel voor PSV word ik niet opgeroepen voor de Mexicaanse selectie. Maar ik ben niet van plan om nog een half jaar op de bank te gaan zitten. Dan zal ik een ander team gaan zoeken.”
Maza zegt dat zijn relatie met de trainer niet goed is. “Stevens communiceert niet met me. Hij vertelt me niet wat ik moet doen op het veld.”
Inzet
Javier Rodriguez voelt zich niet schuldig over het feit dat hij vaak op de bank zit. “Het is een beslissing van de clubleiding. Ik heb me voor honderd procent ingezet en de wedstrijden die ik gespeeld heb speelde ik goed.”
Maza neemt een voorbeeld aan zijn teamgenoot Salcido. “Hij heeft me verteld dat de dingen zullen veranderen als ik geduld heb. Ik zie het als een uitdaging.”
Marcellis
Hoewel Maza klaagt over de band met Stevens laat ploeggenoot Dirk Marcellis zich positief uit over de trainer. "Ik zie niet hoe iemand anders het beter zou kunnen doen. Huub Stevens heeft verstand van voetbal en is een sterke persoonlijkheid. Ik denk dat hij de juiste man is op de juiste plaats," aldus Marcellis maandag in het Eindhovens Dagblad.
Ah, alweer een klein hoopje stront dat naar buiten komtquote:
Dat is ook raar. Eindhoven heeft een schuld bij PSV, dat hadden ze mooi deels kunnen aanzuiveren door Koc over te hevelen aan PSV.quote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heeft PSV Koç van FC Eindhoven niet gekocht? Gaat nu voor maar 2 ton naar Groningen.
Nogal jaquote:Op maandag 29 december 2008 16:33 schreef Pritt het volgende:
"Ik heb me voor honderd procent ingezet en de wedstrijden die ik gespeeld heb speelde ik goed.”
Riiiiight.
Veelal lucht te dekken.
Blijkbaar wilde PSV Koç dan ook niet, meester-scout Reker heeft hem vast afgekeurd.quote:Op maandag 29 december 2008 16:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is ook raar. Eindhoven heeft een schuld bij PSV, dat hadden ze mooi deels kunnen aanzuiveren door Koc over te hevelen aan PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |