abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64309211
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben heul geen negert!
Had je gewild ja!!1!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64317766
quote:
Transfer van Zweed Toivonen in impasse

EINDHOVEN - De door PSV zeer gewilde Zweedse spits Ola Toivonen (22) is vooralsnog te duur. Zijn huidige werkgever Malmö FF vraagt ruim vijf miljoen euro om het nog tot januari 2011 lopende contract af te kopen. De Eindhovenaren hebben directeur Hasse Borg van Malmö FF duidelijk gemaakt dat ze niet meer dan 3,5 miljoen euro voor de jeugdinternational willen betalen.

Toivonen zelf wil dolgraag naar Eindhoven verkassen en is zeer teleurgesteld over de weinig coöperatieve houding van zijn club. In 2006 verkocht Malmö FF voor 4,1 miljoen euro Afonso Alves aan SC Heerenveen. Het kamp Toivonen rekende op een vergelijkbare vraagprijs. "Wij hebben een heel acceptabel bod gedaan, maar hebben het vermoeden dat zij dit hebben afgewezen omdat de transfermarkt nog niet eens open is", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraay van PSV. "Vanaf 1 januari hebben we een maand de tijd. Wij blijven voorlopig stil, maar houden natuurlijk wel de vinger aan de pols."

De aankondiging dat PSV reservekeeper Cassio Ramos (21) de tweede seizoenshelft wil verhuren heeft in de voorbije weken lichte interesse opgeleverd. De landskampioen wil de Braziliaan het liefste aan een eredivisieclub verhuren.

Edison Mendez en Reimond Manco zijn met toestemming van Huub Stevens al naar Ecuador en Peru gevlogen. Beiden missen wegens privé-omstandigheden het duel met FC Twente.
pi_64317887
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier soms ?
nee
pi_64317917
ze staat ergens heel klein, maar ze stuurde me nog een eigen foto door van haar met salcido, addo en kromkamp in het ziekenhuis
pi_64320427
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jezus betaal die 5 miljoen Wel 4 miljoen voor die loser van een Nijland betalen
  woensdag 24 december 2008 @ 13:54:22 #156
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_64323648
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Gvd ja wat een miskoop is dat zeg..
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_64323774
Wat heeft Manco eigenlijk voor privé-omstandigheden?
Het is niet de eerste keer dat hij terug vliegt naar Peru.
pi_64324030
Ik zie het wel in Nijland zitten. Hij heeft potentie, en moet nog groeien. Wel is het een twijfelachtige aankoop, aangezien we op dat moment heel erg op een een echte spits zaten te wachten, een die er meteen staat, gelijk het team beter maakt. Dat is Nijland niet.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_64324821
Ik hoop wel dat die Zweed komt. Een winterstop zonder aankopen zal dit jaar niet goed vallen...
pi_64325011

Addo dacht ik ga op bezoek bij kleine zieke kindertjes, mooie gelegenheid om m'n Scarface shirt weer eens uit de kast te trekken .
pi_64325064
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:25 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik hoop wel dat die Zweed komt. Een winterstop zonder aankopen zal dit jaar niet goed vallen...
Ik hoop ook op versterking van de zomer, maar ofdie Zweed een versterking is?
Ik typ straat.
pi_64325389
quote:

[..]

5 miljoen hoeft ie toch ook niet te kosten, als je iets omhoog gaat (4-4,5) wil Mälmo ook wel een beetje omlaag.
En ik geloof absoluut dat hij een directe versterking voor dit team is.
hmmmm....WAT???
pi_64325400
quote:

[..]

Ik denk niet dat Jezus PSV gaat helpen.

Aangezien Alves voor 4 miljoen is weggegaan is 3,5 voor Toivonen toch ook niet weinig?
pi_64325618
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

5 miljoen hoeft ie toch ook niet te kosten, als je iets omhoog gaat (4-4,5) wil Mälmo ook wel een beetje omlaag.
En ik geloof absoluut dat hij een directe versterking voor dit team is.
Waar baseer je dat op, heb je hem al eens zien spelen?
Ik typ straat.
pi_64326207

Ken

Toivonen
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_64326298
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
Ken

[ afbeelding ]
Toivonen
Bwehehehe!
Ik typ straat.
  woensdag 24 december 2008 @ 15:21:26 #167
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64326681
quote:
Toivonen lijkt te duur voor PSV

PSV lijkt volgens De Telegraaf naast Ola Toivonen te grijpen. De Eindhovenaren zijn bereid om voor de aanvaller 3,5 miljoen euro op tafel te leggen, maar zijn huidige werkgever Malmö FF wil ruim anderhalf miljoen euro meer zien.

Malmö-directeur Hasse Borg is inmiddels duidelijk gemaakt dat PSV écht niet meer dan 3,5 miljoen euro wil betalen voor de jeugdinternational, die zelf dolgraag naar Eindhoven wil komen. Hij is dan ook zeer teleurgesteld over de weinig coöperatieve houding van zijn club.

Beide kampen gingen er vanuit dat de vraagprijs in de buurt zou liggen van de transfersom van Afonso Alves (4,1 miljoen euro). "Wij hebben een heel acceptabel bod gedaan, maar hebben het vermoeden dat zij dit hebben afgewezen omdat de transfermarkt nog niet eens open is", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraaij van PSV. "Vanaf 1 januari hebben we een maand de tijd. Wij blijven voorlopig stil, maar houden natuurlijk wel de vinger aan de pols."

De 22-jarige Toivonen staat nu twee jaar bij Malmö onder contract, daarvoor speelde hij voor Örgryte IS. In zijn laatste seizoen maakte Toivonen elf doelpunten in 26 wedstrijden. Daarnaast heeft de Zweed inmiddels drie interlands (één treffer) achter zijn naam staan.
Straks gaat de transfermarkt open en klopt er een andere club aan en is het zo geregeld. Reker.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_64327427
quote:
[ afbeelding ]
Ken

[ afbeelding ]
Toivonen
Inzenden naar het nieuwste schavot (volkskrant)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64327449
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Inzenden naar het nieuwste schavot (volkskrant)
Zal eens kijken
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_64327480
Het is ook nooit goed. Als hij dadelijk gekocht is voor 5 en hij presteert niet is het weer van OW OW OW OWWWWWWWWWWWWWWW MOET DAT DAN VIJJJFFFFFFFFF MILJOEN KOSTEN?!?! .
Ik snap het wel van PSV kant, ik denk dat ze van Heerenveen mss wel een bod van 3.5 hadden geaccepteerd, alleen denken ze daar dat ze PSV wel ff voor meer kunnen melken.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 24 december 2008 @ 17:33:29 #171
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_64331288
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef neilpad het volgende:
Het is ook nooit goed. Als hij dadelijk gekocht is voor 5 en hij presteert niet is het weer van OW OW OW OWWWWWWWWWWWWWWW MOET DAT DAN VIJJJFFFFFFFFF MILJOEN KOSTEN?!?! .
Ik snap het wel van PSV kant, ik denk dat ze van Heerenveen mss wel een bod van 3.5 hadden geaccepteerd, alleen denken ze daar dat ze PSV wel ff voor meer kunnen melken.
Amen.

Btw die vergelijkingsfoto met Ken is wel leuk opgemerkt. Ik vind het zeer sprekend lijken... Wie is barbie?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_64333178
Nou ja, zo overtuigd zullen ze dus niet zijn over Toivonen, dan zou die fooi ook niet uitgemaakt hebben. 1.5 miljoen is niks als je geld genoeg hebt om te verbrassen aan spelers als Pieters, Nijland en Maza.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64338479
Fijne feestdagen mede PSV-ers
Keep the faith!!
pi_64338693
quote:
[ afbeelding ]
Ken

[ afbeelding ]
Toivonen
Haha, sprekend.
Leuk gevonden!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 24 december 2008 @ 22:21:08 #175
69083 noxious
Viva la Revoluciķn!
pi_64340943
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:33 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Amen.

Btw die vergelijkingsfoto met Ken is wel leuk opgemerkt. Ik vind het zeer sprekend lijken... Wie is barbie?
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')