quote:De kans is groot dat Gabriel Hauche vanaf januari op de Nederlandse velden uitkomt. De onderhandelingen tussen een Nederlandse club, naar verluidt PSV, en Argentinos Juniors zijn vergevorderd en kunnen binnenkort worden afgerond. Hauche (22) kwam vorig seizoen nog tot tien doelpunten, maar heeft met twee treffers een teleurstellend optreden in het Torneo Apertura achter de rug.
Wat moeten we daar nou mee. Met Nijland hebben we al een veel te duur 'talent' die nog niets gepresteerd heeft.quote:
Jij bent dan ook niet neutraalquote:Op maandag 22 december 2008 12:17 schreef Doezelhaar het volgende:
Afelay zei na afloop dat de wedstrijd leuk was voor de neutrale toeschouwer. Ik vond hem doodsaai!
Inderdaad, weer iemand die eerst tig maanden moet acclimatiseren en in een slecht draaiend elftal terecht komtquote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Wat moeten we daar nou mee. Met Nijland hebben we al een veel te duur 'talent' die nog niets gepresteerd heeft.
Zie altijd nog liever Toivonen komen
Helaas, dan had de score er wel wat mooier uitgezien maar dat verandert niks aan het feit dat onze spelers vrijwel stuk voor stuk handelingssnelheid, balbeheersing, inzicht en het vermogen om een bal fatsoenlijk in de loop of voet van een medespeler te spelen missen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. De verdediging stond vrij goed vandaag, het ontbrak aan doelgerichtheid (en een beetje geluk). Er zaten ook wel wat goede combinaties in vandaag. Als die bal van Marcellis er wel in was gegaan en we hadden een penalty benut had je vast anders tegen de wedstrijd aangekeken.
Och, de afgelopen twee seizoenen was het echt niet zoveel gesteld met de kwaliteit van de selectie. Alleen speelden de spelers tijdens de Koeman en Vergoossen periode op 90% van hun kunnen. Nu is dat misschien net 70%. Vooral als je zon Doedelzak 10 wedstrijden achter elkaar ziet falen en je wéét dat hij wel degelijk kan voetballenquote:Op maandag 22 december 2008 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helaas, dan had de score er wel wat mooier uitgezien maar dat verandert niks aan het feit dat onze spelers vrijwel stuk voor stuk handelingssnelheid, balbeheersing, inzicht en het vermogen om een bal fatsoenlijk in de loop of voet van een medespeler te spelen missen.
Dat baart me ook de meeste zorgen, als je spelers dat soort zaken niet voldoende beheersen kan je ook niet verwachten dat ze veel scoren of de boel achterin droog houden...
Klopt! Vorig jaar toen hij kwam zo'n fantastische begin periode gezien van hem met oa goals tegen Fey. Ajax en assist toen bij vvv uit.. Hij kán het dus wel.quote:Op maandag 22 december 2008 14:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Och, de afgelopen twee seizoenen was het echt niet zoveel gesteld met de kwaliteit van de selectie. Alleen speelden de spelers tijdens de Koeman en Vergoossen periode op 90% van hun kunnen. Nu is dat misschien net 70%. Vooral als je zon Doedelzak 10 wedstrijden achter elkaar ziet falen en je wéét dat hij wel degelijk kan voetballen
Het is geen spits....En ja ik ben ervan overtuigd dat hij veel beter kan...quote:Op maandag 22 december 2008 14:38 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Klopt! Vorig jaar toen hij kwam zo'n fantastische begin periode gezien van hem met oa goals tegen Fey. Ajax en assist toen bij vvv uit.. Hij kán het dus wel.
Die spits, 2 goalsnou wát een topaankoop dan zeg, laat dan die danny 'kilo te dik' koevermans of die spast lazovic maar staan.
Je haalt dingen door elkaar denk ik, zeg nergens dat Doedelzak een spits is. Had het over die nieuwe Argentijn die PSV op het oog heeft. Probeer beter VoH terug te halenquote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het is geen spits....En ja ik ben ervan overtuigd dat hij veel beter kan...
Ooooh. Het was me niet geheel duidelijk iddquote:Op maandag 22 december 2008 15:08 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar denk ik, zeg nergens dat Doedelzak een spits is. Had het over die nieuwe Argentijn die PSV op het oog heeft. Probeer beter VoH terug te halen
De stemming was idd vrij matig. Lag imo ook aan het matige spel. In de 2e helft werd het wat beter, na het doelpunt hoorde ik deze trouwens nogal hard voorbij komen.quote:Op maandag 22 december 2008 12:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Had het meer over de supporters (uiteraard). Wat een grafstemming in dat stadion van jullie zeg.
Hoe zou de stemming bij ons dan wel niet moeten zijn?quote:Op maandag 22 december 2008 15:13 schreef Paran0id het volgende:
[..]
De stemming was idd vrij matig. Lag imo ook aan het matige spel. In de 2e helft werd het wat beter
Precies mijn puntquote:na het doelpunt hoorde ik deze trouwens nogal hard voorbij komen.
quote:Op maandag 22 december 2008 17:44 schreef Kopbal het volgende:
Wacht dachten ze bij PSV, we belonen Salcido een keer voor al die ziekenhuisballen?
Wacht dachten ze bij PSV, we belonen Salcido een keer voor al die ziekenhuisballen?
Ik geloof niet dat PSV met hem bezig is. Ik hoop het niet tenminste, om de bovenstaande reden en het feit dat hij slechts 2x heeft gescoord vorig seizoen. Ik heb liever een spits die er net even "iets" meer scoort.quote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Wat moeten we daar nou mee. Met Nijland hebben we al een veel te duur 'talent' die nog niets gepresteerd heeft.
Zie altijd nog liever Toivonen komen
heeft hij het nou nog niet geleerd?!quote:PSV TV heeft ook dit jaar de traditionele kerstgroeten van de spelers en staf opgenomen, die zondag al werden uitgezonden op de grote schermen in het stadion en nu ook via PSV TV Online te bekijken zijn. In het eerste deel onder meer de boodschappen van Ibrahim Afellay en Edison Méndez, die laatste uiteraard in zijn eigen taal.
Gedurfd zeg!quote:Op maandag 22 december 2008 21:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
4-0
4-1
3-0
Maar goed... we hebben in ieder geval gewonnen.
Dat zal ik waarschijnlijk volgende week niet kunnen zeggen.
0 puntjes tegen Twente is mijn voorspelling.
Pics?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:19 schreef WooZ het volgende:
nu staat m'n zusje weer op de foto op psv.nl
picsquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:19 schreef WooZ het volgende:
*proest*quote:
En Mendez zie je niet omdat hij zwart is? Racist!quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:02 schreef Prik0 het volgende:
Nijland, Ibi, Marcellis en Amrabat zitten echt in de basisschoolfoto houding.
Ik vind het een dramatische foto.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Nu weten we ook waarom Zonneveld weg wil.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
Culina en Nijland zijn samen wezen shoppen voor schoenen.
echt he, verdien je zoveel gaan ze op scapino schoene lope...quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
Culina en Nijland zijn samen wezen shoppen voor schoenen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:19 schreef WooZ het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef sjimz het volgende:
Addo heeft net zo'n linedance cowboyshirt aan!
Is hij misschien leolinedance?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |