Hoe zet je dat stuk in het midden?quote:Eerstvolgende wedstrijd:
Zondag 21-12 PSV - Feyenoord
- OP PSV TOPIC -
quote:Als je zelf moet winnen, moet je durven om risico’s te nemen. Dat zegt voormalig PSV-trainer Sef Vergoossen
wegens prive omstandigheden in Peru?quote:Op zondag 21 december 2008 13:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
is Manco er eigenlijk bij?!
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Frenkel het volgende:
[..]
wegens prive omstandigheden in Peru?
Dat wordt dus gewoon een overwinningquote:Op zondag 21 december 2008 13:31 schreef sjimz het volgende:
Bakkal, Afellay en Amrabat in de basis.
Dat wordt dus zelfmoord voor PSV.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Frenkel het volgende:
[..]
wegens prive omstandigheden in Peru?
quote:Volgens het Algemeen Dagblad verwacht de technische staf van PSV Reimond Manco donderdag weer terug in Eindhoven. De jonge aanvaller reisde eind vorige week af naar Peru vanwege familie-omstandigheden.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:31 schreef sjimz het volgende:
mja idd.. dat dacht ik dus ook toen ik het las.. Onder Vergoossen hoefde er dus blijkbaar nooit gewonnen te worden..quote:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=27089&part=sportsquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:31 schreef sjimz het volgende:
Dat wordt dus zelfmoord voor PSV.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]waar slaat dat nou weer op, Bakkal heeft heel het vorig seizoen als controlerende middenvelder gespeeld
quote:Op zondag 21 december 2008 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat PSV veel te veel aanvallende spelers heeft.
Dat zijn ze niet gewend.
En het gaat ook al weken goedquote:Op zondag 21 december 2008 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]we spelen al weken in dit systeem en Bakkal speelt nu gewoon in een andere rol
quote:
Het is jammer dat Manco er niet bij is, maar ik zie nu nog liever Nijland dan Balasz....en dat zegt watquote:Op zondag 21 december 2008 15:23 schreef ganzenherder het volgende:
En haal in godsnaam Balasz eruit, die doet nou weer letterlijk NIKS goed vandaag
Vorige week speelden we gelijk tegen de toppers van Vitessequote:Op zondag 21 december 2008 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat ligt meer aan het gebrek aan verdedigende kwaliteiten in de laatste linie en vorige week hebben we gewoon gewonnen
quote:Op zondag 21 december 2008 16:17 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een slechte wedstrijd zeg
Ik ben ook blij over de spelopvatting, concentratie en mentaliteit.quote:Op zondag 21 december 2008 16:26 schreef ganzenherder het volgende:
Ben blij met de 3 punten, maar daarmee is ook alles gezegd
Komen altijd hier.quote:Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef ganzenherder het volgende:
Gifje/youtube linkje van goal anyone?
Heeft echt 90% te maken met het thuisvoordeel. Het contrast tussen PSV uit en thuis is veel te groot dit seizoen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:35 schreef GustavFTW het volgende:
Ik vond PSV wel aardig spelen, iig niet zo kansloos als vorige week tegen Vitesse.
Met een beetje geluk hadden ze er wel 1tje bij kunnen maken.
Iig de drie punten weer es binnen.
Het kenmerk van een subtopperquote:Op zondag 21 december 2008 16:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heeft echt 90% te maken met het thuisvoordeel. Het contrast tussen PSV uit en thuis is veel te groot dit seizoen.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik ben ook blij over de spelopvatting, concentratie en mentaliteit.
Tevreden middag dus, wat ook zo nu en dan eens gezegd mag worden.
nee hoor die hadden we gewoon gewonnen alleen dankzij de scheidsrechter niet. Maar feitelijk win je die wedstrijd gewoonquote:Op zondag 21 december 2008 16:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Vorige week speelden we gelijk tegen de toppers van VitesseEend
En gewoon winnen doen we niet meer aan
quote:Op zondag 21 december 2008 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor die hadden we gewoon gewonnen alleen dankzij de scheidsrechter niet. Maar feitelijk win je die wedstrijd gewoon
Je klinkt als een jood.quote:Op zondag 21 december 2008 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor die hadden we gewoon gewonnen alleen dankzij de scheidsrechter niet. Maar feitelijk win je die wedstrijd gewoon
er zijn grenzenquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 17:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als er vandaag iemand de overwinning verdiende was PSV het wel maar het was maar pover hoor.
En dat zal je nooit zeker weten.quote:Op zondag 21 december 2008 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed, 3 punten binnen en dat is tegenwoordig veruit het belangrijkstequote:
Dat zekerquote:Op zondag 21 december 2008 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed, 3 punten binnen en dat is tegenwoordig veruit het belangrijkste
Ik hoorde dat er blijkbaar Feyenoord supporters in een skybox zaten, die een Feyenoord spandoek hadden opgehangen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef Neoktheone het volgende:
Wat was er nou voorafgaand aan de wedstrijd aan de hand toen Oost begon te fluiten in de richting van Zuid? Ik zit hoog op Zuid en zag dus niet wat er aan de hand was.
Wie niet he? Damn wat speelt die kerel slecht dit seizoen, onvoorstelbaarquote:Op zondag 21 december 2008 18:17 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er blijkbaar Feyenoord supporters in een skybox zaten, die een Feyenoord spandoek hadden opgehangen.
PSV speelde een matige pot en lazovic had zijn dag niet, maar dat boeit niet.. 3 punten zijn binnen! Wat speelt Feyenoord trouwens anti-voetbal; bij elke counter werd er iemand van PSV onderuit geschopt wat resulteerde in een gele kaart. Tiendalli speelde Balasz overigens helemaal uit de wedstrijd. \
Dat is jouw mening. De verdediging stond vrij goed vandaag, het ontbrak aan doelgerichtheid (en een beetje geluk). Er zaten ook wel wat goede combinaties in vandaag. Als die bal van Marcellis er wel in was gegaan en we hadden een penalty benut had je vast anders tegen de wedstrijd aangekeken.quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een bagger weer, onvoorstelbaar dat mensen dit een 'redelijke' wedstrijd noemen. Het gebrek aan elementaire techniek en inzicht in deze selectie is gewoonweg schrikbarend.
tja Braamhaar, had je anders verwacht?quote:Op zondag 21 december 2008 18:17 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er blijkbaar Feyenoord supporters in een skybox zaten, die een Feyenoord spandoek hadden opgehangen.
PSV speelde een matige pot en lazovic had zijn dag niet, maar dat boeit niet.. 3 punten zijn binnen! Wat speelt Feyenoord trouwens anti-voetbal; bij elke counter werd er iemand van PSV onderuit geschopt wat resulteerde in een gele kaart. Tiendalli speelde Balasz overigens helemaal uit de wedstrijd. \
Braamhaar was overigens ook matig in de 2e helft, Amrabat werd continu vastgehouden maar meneer vertikte het om dit af te fluiten.
Is er ergens een herhaling te zien van het moment met Lazovic waar misschien een pingel gegeven had moeten worden? Ik vond het persoonlijk erg twijfelachtig.quote:Op zondag 21 december 2008 18:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. De verdediging stond vrij goed vandaag, het ontbrak aan doelgerichtheid (en een beetje geluk). Er zaten ook wel wat goede combinaties in vandaag. Als die bal van Marcellis er wel in was gegaan en we hadden een penalty benut had je vast anders tegen de wedstrijd aangekeken.
Zo meteen op televisie. Overigens waren er wel meer twijfelachtige penaltymomenten dacht ik.quote:Op zondag 21 december 2008 18:25 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Is er ergens een herhaling te zien van het moment met Lazovic waar misschien een pingel gegeven had moeten worden? Ik vond het persoonlijk erg twijfelachtig.
Geen probleem, als je Paris Saint-Germain heet.quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week komen De Tukkers op bezoek
Het was ook niet een béétje vasthouden nee.quote:Op zondag 21 december 2008 19:33 schreef rubbereend het volgende:
ehm ik zie niet in hoe dat geen pingel kan zijn, dat vasthouden van Lazovic
en het was vandaag wel erg veel duwen en trekken wat is zo zag in de samenvattingquote:Op zondag 21 december 2008 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook niet een béétje vasthouden nee.
Ik erger me er sowieso kapot aan, vasthouden mag niet en is gewoon een overtreding, fluiten dus. Helaas zal het consequent toepassen van de spelregels wel niet meer gebeuren tijdens mijn leven...
Arbiters
Tiendali wel 2!quote:Op zondag 21 december 2008 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
die tyfus goal van vandaag was er 1 teveel en die Lazovic en Doedelzak hadden beide een kaart verdiend!
Psv had echt 2 pingels moeten hebben. Amrabat had er ook 1 moeten hebben. Je mag van geluk spreken dat Tiendalli niet zijn 2e geel kreeg. Toptrainer hebben jullie ookquote:Op zondag 21 december 2008 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
die tyfus goal van vandaag was er 1 teveel en die Lazovic en Doedelzak hadden beide een kaart verdiend!
Pingels? Wanneer? Valt wel mee lijkt me. Tiendalli rood lijkt me terecht.quote:Op zondag 21 december 2008 21:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Psv had echt 2 pingels moeten hebben. Amrabat had er ook 1 moeten hebben. Je mag van geluk spreken dat Tiendalli niet zijn 2e geel kreeg. Toptrainer hebben jullie ookBeetje gefrustreerd. Wij spelen niet super, maar dat anti-voetbal van jullie is 3x niks. PSV wou tenminste nog voetballen
Ik ben het 1 keer met Cruijff eens geweest, die zei over zo'n situatie:quote:Op zondag 21 december 2008 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook niet een béétje vasthouden nee.
Ik erger me er sowieso kapot aan, vasthouden mag niet en is gewoon een overtreding, fluiten dus. Helaas zal het consequent toepassen van de spelregels wel niet meer gebeuren tijdens mijn leven...
Arbiters
Ja ze stonden met 11 man op het veld en eentje daarvan heeft er in de 78ste minuut gescoord. Ook waren er supporters van PSV in het stadion.quote:Waren er eigenlijk wel PSVers in het stadion?
Had het meer over de supporters (uiteraard). Wat een grafstemming in dat stadion van jullie zeg.quote:Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ze stonden met 11 man op het veld en eentje daarvan heeft er in de 78ste minuut op het veld. Ook waren er supporters van PSV in het stadion.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 22 december 2008 12:17 schreef Doezelhaar het volgende:
Afelay zei na afloop dat de wedstrijd leuk was voor de neutrale toeschouwer. Ik vond hem doodsaai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |