Had je gewild ja!!1!quote:
quote:Transfer van Zweed Toivonen in impasse
EINDHOVEN - De door PSV zeer gewilde Zweedse spits Ola Toivonen (22) is vooralsnog te duur. Zijn huidige werkgever Malmö FF vraagt ruim vijf miljoen euro om het nog tot januari 2011 lopende contract af te kopen. De Eindhovenaren hebben directeur Hasse Borg van Malmö FF duidelijk gemaakt dat ze niet meer dan 3,5 miljoen euro voor de jeugdinternational willen betalen.
Toivonen zelf wil dolgraag naar Eindhoven verkassen en is zeer teleurgesteld over de weinig coöperatieve houding van zijn club. In 2006 verkocht Malmö FF voor 4,1 miljoen euro Afonso Alves aan SC Heerenveen. Het kamp Toivonen rekende op een vergelijkbare vraagprijs. "Wij hebben een heel acceptabel bod gedaan, maar hebben het vermoeden dat zij dit hebben afgewezen omdat de transfermarkt nog niet eens open is", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraay van PSV. "Vanaf 1 januari hebben we een maand de tijd. Wij blijven voorlopig stil, maar houden natuurlijk wel de vinger aan de pols."
De aankondiging dat PSV reservekeeper Cassio Ramos (21) de tweede seizoenshelft wil verhuren heeft in de voorbije weken lichte interesse opgeleverd. De landskampioen wil de Braziliaan het liefste aan een eredivisieclub verhuren.
Edison Mendez en Reimond Manco zijn met toestemming van Huub Stevens al naar Ecuador en Peru gevlogen. Beiden missen wegens privé-omstandigheden het duel met FC Twente.
Gvd ja wat een miskoop is dat zeg..quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Jezus betaal die 5 miljoenWel 4 miljoen voor die loser van een Nijland betalen
Ik hoop ook op versterking van de zomer, maar ofdie Zweed een versterking is?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:25 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik hoop wel dat die Zweed komt. Een winterstop zonder aankopen zal dit jaar niet goed vallen...
5 miljoen hoeft ie toch ook niet te kosten, als je iets omhoog gaat (4-4,5) wil Mälmo ook wel een beetje omlaag.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jezus PSV gaat helpen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op, heb je hem al eens zien spelen?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
5 miljoen hoeft ie toch ook niet te kosten, als je iets omhoog gaat (4-4,5) wil Mälmo ook wel een beetje omlaag.
En ik geloof absoluut dat hij een directe versterking voor dit team is.
Bwehehehe!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
Ken
[ afbeelding ]
Toivonen
Straks gaat de transfermarkt open en klopt er een andere club aan en is het zo geregeld. Reker.quote:Toivonen lijkt te duur voor PSV
PSV lijkt volgens De Telegraaf naast Ola Toivonen te grijpen. De Eindhovenaren zijn bereid om voor de aanvaller 3,5 miljoen euro op tafel te leggen, maar zijn huidige werkgever Malmö FF wil ruim anderhalf miljoen euro meer zien.
Malmö-directeur Hasse Borg is inmiddels duidelijk gemaakt dat PSV écht niet meer dan 3,5 miljoen euro wil betalen voor de jeugdinternational, die zelf dolgraag naar Eindhoven wil komen. Hij is dan ook zeer teleurgesteld over de weinig coöperatieve houding van zijn club.
Beide kampen gingen er vanuit dat de vraagprijs in de buurt zou liggen van de transfersom van Afonso Alves (4,1 miljoen euro). "Wij hebben een heel acceptabel bod gedaan, maar hebben het vermoeden dat zij dit hebben afgewezen omdat de transfermarkt nog niet eens open is", reageert manager transfers en scouting Adrie van Kraaij van PSV. "Vanaf 1 januari hebben we een maand de tijd. Wij blijven voorlopig stil, maar houden natuurlijk wel de vinger aan de pols."
De 22-jarige Toivonen staat nu twee jaar bij Malmö onder contract, daarvoor speelde hij voor Örgryte IS. In zijn laatste seizoen maakte Toivonen elf doelpunten in 26 wedstrijden. Daarnaast heeft de Zweed inmiddels drie interlands (één treffer) achter zijn naam staan.
Inzenden naar het nieuwste schavot (volkskrant)quote:Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
Ken
[ afbeelding ]
Toivonen
Zal eens kijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inzenden naar het nieuwste schavot (volkskrant)
Amen.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef neilpad het volgende:
Het is ook nooit goed. Als hij dadelijk gekocht is voor 5 en hij presteert niet is het weer van OW OW OW OWWWWWWWWWWWWWWW MOET DAT DAN VIJJJFFFFFFFFF MILJOEN KOSTEN?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik snap het wel van PSV kant, ik denk dat ze van Heerenveen mss wel een bod van 3.5 hadden geaccepteerd, alleen denken ze daar dat ze PSV wel ff voor meer kunnen melken.
Haha, sprekend.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
Ken
[ afbeelding ]
Toivonen
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen.
Btw die vergelijkingsfoto met Ken is wel leuk opgemerkt. Ik vind het zeer sprekend lijken... Wie is barbie?
Omdat die zelf weg wilde.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef RijstNatie het volgende:
Wat ik niet begreep, je haalt een talent nijland voor veel geld, maar je laat een groot talent aisatti gaan.. waarom??
Is best veel geld.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef rubbereend het volgende:
we gaan het stuk laten lopen op 1,5 miljoen ruimte tussen de vraag en bied prijs
Precies. Het is sowieso al maanden bekend dat PSV deze jongen willen hebben. Een heel gedoe, komt-ie wel of komt-ie niet. Bericht maar als het rond is en verder zal het allemaal wel...quote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
idd! maar ik blijf het telkens erger vinden dat er van zulke bedragen naar buiten komen.. daar heeft toch niemand wat aan, houd het stil en laat de eerst volgende keer dat er iets naar buiten komt hem met een PSV shirt in zijn hand in het Philipsstadion zien..
Inderdaad, van 1,5 miljoen koop je al een halve Maza of Pieters van of één derde van die andere geweldenaar Nijlandquote:
Ach, aanvankelijk waren de PSV-ertjes allemaal dolenthousiast dat men een Mexicaans international, de toekomstige linksback van Oranje en een groot (ook door Ajax en buitenlandse club begeerd) talent als Nijland had gehaald.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Inderdaad, van 1,5 miljoen koop je al een halve Maza of Pieters van of één derde van die andere geweldenaar Nijland
Ik weer niet of je de topics een beetje hebt gevolgd, maar iedereen was niet bepaald lyrisch over Maza.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, aanvankelijk waren de PSV-ertjes allemaal dolenthousiast dat men een Mexicaans international, de toekomstige linksback van Oranje en een groot (ook door Ajax en buitenlandse club begeerd) talent als Nijland had gehaald.
Nu valt het ff tegen en kunnen ze er niets meer van.
Kwatsch, als je die jongen écht wil hebben betaal je dat gewoon voordat er straks een andere club met hem gaat lopen. Blijkbaar is het dus toch geen echte versterking.quote:
bron?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, aanvankelijk waren de PSV-ertjes allemaal dolenthousiast dat men een Mexicaans international, de toekomstige linksback van Oranje en een groot (ook door Ajax en buitenlandse club begeerd) talent als Nijland had gehaald.
Nu valt het ff tegen en kunnen ze er niets meer van.
Ik ben ook allebehalve positief gestemd voor morgen hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.... ben ik de enige die denkt dat we (PSV) gaan verliezen :|
Ja, want Twente is in die 30 jaar ook nooit verbeterd ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik nietLas net ook dat Twente al 30 jaar niet heeft gewonnen ofzo
Dank god.. ik dacht dat ik weer in mijn eentje in vak negatief stond. (of vak realistisch?)quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook allebehalve positief gestemd voor morgen hoor.
Ik ben meer positief tegen beter weten in. Ga altijd van een overwinning uit voor de club waar ik voor ben, gewoon omdat ik op een overwinning hoop.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dank god.. ik dacht dat ik weer in mijn eentje in vak negatief stond. (of vak realistisch?)
neequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.... ben ik de enige die denkt dat we (PSV) gaan verliezen :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |