Zal het geld op een leuke/ludieke manier worden gedoneerd aan 3FM?quote:Er lopen momenteel een aantal FOK!acties voor 3FM Serious Request. Voor al deze acties hebben we een centraal rekeningnummer gevonden waarvandaan we alles in één keer overmaken.
Wil je direct zomaar doneren of heb je geld toegezegd voor een van de doneeracties zoals de SHE naaktreportage dan kun je dit direct overmaken. Als het gaat om veilingen moet je uiteraard even wachten of je inderdaad hebt gewonnen.
Als je geld overmaakt op basis van een van de acties, vermeld dan het volgende bij je betaling:
- Je userid (NIET JE USERNAME!)
- De melding 'donatie serious request'
- in één woord de bijbehorende actie, bv 'SHE', 'kleurtje', 'abonnement', 'nickchange' e.d.
Wil je gewoon doneren via FOK! zonder bekend te maken wie je bent dan laat je userid achterwege.
Je kunt overmaken op:
Rabobank 159140412 tnv JH Harwig te Zwolle
quote:Op zondag 21 december 2008 10:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
En die ander is nog niet dicht...
Maar ik doneer dus ook 5 euro ookal heb ik een hekel aan SHE. Hoe en waar doneer ik?
Voor de >200 donateurs heeft ze een speciale verassing, ze kan je bijvoorbeeld mee uit eten nemen.quote:Op zondag 21 december 2008 10:11 schreef Flem het volgende:
Ik wil wel 200 euro geven, maar dan moet daar wel iets lachen tegenoverstaan natuurlijk. M'n naam in slagroom over haar lichaam heen gespoten ofzo, ik noem maar iets. Kan wel toch?
Dit is toch wel heel cute.quote:Op zondag 21 december 2008 10:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
En die ander is nog niet dicht...
Maar ik doneer dus ook 5 euro ookal heb ik een hekel aan SHE. Hoe en waar doneer ik?
Iemand zal voor bank moeten spelen.quote:
nog niet, ik denk dat SHE daarvoor gaat zorgen, ze zal wel overleggen met PR fok..quote:
Ik vond mijn voorstel wel lachen eigenlijk, koken kan ik zelf welquote:Op zondag 21 december 2008 10:16 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Voor de >200 donateurs heeft ze een speciale verassing, ze kan je bijvoorbeeld mee uit eten nemen.![]()
maar SHE is creatief, dus dat komt goed
Wil je je bod erbij hebben?
Het miooiste is om t volledigel FOK!bedrag in een keer te overhandigen. SHE zou dat zeker kunnen doen als ze wil en kan.quote:Op zondag 21 december 2008 10:19 schreef appelsjap het volgende:
Het zou wel leuk zijn als ze met een envelop met het geld naar het glazenhuis zou gaan, en daar verhaal zou doen.
heb je dyslexie ofzo?quote:Op zondag 21 december 2008 10:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wanneer worden de foto's egmaakt? Direct na kerst?
Dat hangt een beetje van agenda's en logistiek af. Lijkt me wel zo fair dat snel te doen.quote:Op zondag 21 december 2008 10:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wanneer worden de foto's egmaakt? Direct na kerst?
eegn idee?quote:Op zondag 21 december 2008 10:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
heb je dyslexie ofzo?je schrijft telkens de 'G' en de 'E' verkeerd om.
Laten we dat verder anders in FOK! besprekenquote:Op zondag 21 december 2008 10:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van agenda's en logistiek af. Lijkt me wel zo fair dat snel te doen.
Met dat geld een jurk te maken en vervolgens daar ook foto's mee te makenquote:Op zondag 21 december 2008 10:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het miooiste is om t volledigel FOK!bedrag in een keer te overhandigen. SHE zou dat zeker kunnen doen als ze wil en kan.
da's over 25 euro alquote:Op zondag 21 december 2008 10:29 schreef appelsjap het volgende:
Als we bij de 2000 zijn moet SHE twee naakt reportages doen, vind ik/
ja, ik wil ook wel wat meer over de reportage zelf weten voor ik doneer..quote:Op zondag 21 december 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook doneren, maar ik heb nog een paar vraagjes:
- Is er een verband tussen het bedrag dat je doneert en het aantal foto's dat je krijgt?
- Krijgt iedereen überhaupt dezelfde foto's? (aangezien SHE het eerder over 'een selectie' had).
m2quote:
Wordt dat niet een beetje te ingewikkeld?quote:Op zondag 21 december 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook doneren, maar ik heb nog een paar vraagjes:
- Is er een verband tussen het bedrag dat je doneert en het aantal foto's dat je krijgt?
- Krijgt iedereen überhaupt dezelfde foto's? (aangezien SHE het eerder over 'een selectie' had).
hmmz...da's een overweging inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef Poeke het volgende:
[..]
m2
Als we boven de 2500 komen verhoog ik mijn bod tot 50,-
* Cynix ® vond het kalender-idee wel sympathiek. Er zijn vast wel 12 lekkere FOK!sters te vinden.quote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef Danny het volgende:
da's over 25 euro alMaar één is genoeg hoor.
Zou wel leuk zijn als er nog meer dames zouden opstaan om zich aan te bieden. Zou wat zijn als we in totaal ineens 10 ruggen kunnen doneren.
Het grote nadeel is natuurlijk dat ze het geld moet weggeven.. Ik zou het dan dus echt niet doenquote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® vond het kalender-idee wel sympathiek. Er zijn vast wel 12 lekkere FOK!sters te vinden.
* Cynix ® kent er al een handjevol.
Ja, idd.quote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wordt dat niet een beetje te ingewikkeld?
yvonnequote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als er nog meer dames zouden opstaan om zich aan te bieden. Zou wat zijn als we in totaal ineens 10 ruggen kunnen doneren.
Idd, de repo komt natuurlijk gewoon op FOK!.quote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou op die manier verleid je mensen wel meer te doneren. Natuurlijk, het is voor het goede doel, maar toch vind ik het een beetje wrang dat iemand die 5 euro doneert net zoveel krijgt als iemand die 50 euro doneert.quote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, van Djeezquote:Op zondag 21 december 2008 10:39 schreef Sala-adin het volgende:
Dus iedereen die meer dan 200 biedt krijgt er ook een handjob bij ofzo?
Ben ik het wel ergens mee eens...quote:Op zondag 21 december 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou op die manier verleid je mensen wel meer te doneren. Natuurlijk, het is voor het goede doel, maar toch vind ik het een beetje wrang dat iemand die 5 euro doneert net zoveel krijgt als iemand die 50 euro doneert.
Ik vind bepaalde dingen nog niet helemaal helder:
1) Waar moet het geld naartoe? (Iedereen kan nu wel zeggen: ja ik doneer, maar wie zegt dat ze dat ook allemaal daadwerkelijk dóen?)
2) Bovenstaand punt dus (wie meer doneert krijgt meer?)
3) Krijgt iedereen dezelfde foto's?
4) Wordt er nog iets ludieks gedaan na de reportage? Zoals idd naar het Glazen Huis gaan.
Ok, dat is al een stuk duidelijkerquote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Elke donateur krijgt de hele reeks te zien. Voor donateurs boven de 200.- verzin ik iets persoonlijks. Kan een etentje zijn, of de DVD met de pics, of als je zelf een verzoek hebt die een beetje decent is?
En nee, geen opengesperde onzin of ranzige plaatjes. Netjes en smaakvol.
Ik dacht zelf aan een foto in het thema van elk subforum ( dus zoveel foto's al subforums ) Met beestjes, met babies, met hardware, in de keuken, met een gereedschaps belt ..etc
1. Danny zal het rek.nr snel bekend makenquote:Op zondag 21 december 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou op die manier verleid je mensen wel meer te doneren. Natuurlijk, het is voor het goede doel, maar toch vind ik het een beetje wrang dat iemand die 5 euro doneert net zoveel krijgt als iemand die 50 euro doneert.
Ik vind bepaalde dingen nog niet helemaal helder:
1) Waar moet het geld naartoe? (Iedereen kan nu wel zeggen: ja ik doneer, maar wie zegt dat ze dat ook allemaal daadwerkelijk dóen?)
2) Bovenstaand punt dus (wie meer doneert krijgt meer?)
3) Krijgt iedereen dezelfde foto's?
4) Wordt er nog iets ludieks gedaan na de reportage? Zoals idd naar het Glazen Huis gaan.
Mits gesoept of niet?quote:Op zondag 21 december 2008 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als pauperstudent kan ik gewoon niet zoveel missen, maar als er nog andere leuke acties zijn geef ik daar ook wel 5 euro
Kalenderidee vind ik overigens ook leuk, ben wel niet lekker volgens Fok!standaarden wrsch, mar elfs ik zou overwegen mee te doen voor het goede doel
Je biedt dus 300 euro?quote:Op zondag 21 december 2008 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb het er net met mijn twee kloons over gehad en bieden ook ¤ 100 elk.
inmiddels staat dit in MEDquote:Op zondag 21 december 2008 10:43 schreef Danny het volgende:
Er lopen momenteel een aantal FOK!acties voor 3FM Serious Request. Voor al deze acties hebben we een centraal rekeningnummer gevonden waarvandaan we alles in één keer overmaken.
Wil je direct zomaar doneren of heb je geld toegezegd voor een van de doneeracties zoals de SHE naaktreportage dan kun je dit direct overmaken. Als het gaat om veilingen moet je uiteraard even wachten of je inderdaad hebt gewonnen.
Als je geld overmaakt op basis van een van de acties, vermeld dan het volgende bij je betaling:
- in één woord de bijbehorende actie, bv 'SHE', 'kleurtje', 'abonnement', 'nickchange' e.d.
Wil je gewoon doneren via FOK! zonder bekend te maken wie je bent dan laat je userid achterwege.
Je kunt overmaken op:
Zou goed kunnen, op deze manier!quote:
Als ze dat naakt doet, weet je zeker dat je een hoop PR voor FOK krijgtquote:Op zondag 21 december 2008 10:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het miooiste is om t volledigel FOK!bedrag in een keer te overhandigen. SHE zou dat zeker kunnen doen als ze wil en kan.
Ik wacht nog even tot we boven de 2500 zitten anders blijf ik bezigquote:
De ultieme verzoening!quote:Op zondag 21 december 2008 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
SHE? Ik zat te denken he, als ik een bepaald bedrag zou doneren wat hoog genoeg is, kan ik dan ook een naaktfoto laten maken van ons 2?
Ik hou het wel op 25,- , dus misschien zo alvast maar even doenquote:Op zondag 21 december 2008 10:51 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot we boven de 2500 zitten anders blijf ik bezig
12053quote:Op zondag 21 december 2008 10:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat de fuck is dan je userid?
Je nummer?
jaquote:Op zondag 21 december 2008 10:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je nummer?
Ik zit ermee in gedachtequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je nummer?
en dan moeten wij zeker betalen om die foto geen onderdeel van de serie die wij krijgen te laten zijn?quote:Op zondag 21 december 2008 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zit ermee in gedachteen moet het met me bankrekening overleggen
maar zou het evt een idee zijn
Daar komt het wel op neer.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dan moeten wij zeker betalen om die foto geen onderdeel van de serie die wij krijgen te laten zijn?
Mijn voorstel was wel ok toch?quote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Elke donateur krijgt de hele reeks te zien. Voor donateurs boven de 200.- verzin ik iets persoonlijks. Kan een etentje zijn, of de DVD met de pics, of als je zelf een verzoek hebt die een beetje decent is?
Ik dacht zelf aan een foto in het thema van elk subforum ( dus zoveel foto's al subforums ) Met beestjes, met babies, met hardware, in de keuken, met een gereedschaps belt ..etc
25,- gestortquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:04 schreef appelsjap het volgende:
... SHE zal persoonlijk voor een verassing zorgen voor de >200 euro donateurs.
Wat snap jij niet aan de term 'verrassing' ?quote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
Wat moeten we ons voorstellen bij die persoonlijke verassing?
Een crematie, denk ik...quote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
verRassingquote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
Men kan vragen toch?quote:Op zondag 21 december 2008 11:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de term 'verrassing' ?
paar euro's maar? Gierig zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 11:03 schreef BasOne het volgende:
Ik heb wel een paar Euro's over voor een prive sessie
TVP = automatische donatie van 5 euro.quote:
Rick Astley - Never Gonna Give You Upquote:Op zondag 21 december 2008 11:07 schreef intraxz het volgende:
Welk liedje wordt er eigenlijk aangevraagd?
Dat zou wel ultiem zijnquote:Op zondag 21 december 2008 11:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 21 december 2008 11:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
het totaal bedrag denk ikquote:Op zondag 21 december 2008 11:10 schreef eNaSnI het volgende:
Hoeveel moet er geboden worden om te voorkomen dat ze naakt gaat?
X2quote:
Wij letten op de kleintjesquote:
Ik vind het eigenlijk wel een belediging dat mijn bod aan twijfel onderhevig was... O well...quote:Op zondag 21 december 2008 10:57 schreef appelsjap het volgende:
Ik kreeg net van DS4 een pm, en hij zei dat zn bod serieus was
zonder donateurs waren er geen picsquote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef BasOne het volgende:
Men realiseert zich dat binnen een week de pics over het net zwerven ook voor de niet donateurs......
ff ter info..
kijk maar uit dat je niet geraakt wordt door je hormonen danquote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
--
Dat zal ze uiteraard weten, maar het gaat haar meer denk ik om de opzet om geld in te zamelen... en als het smaakvolle naaktfoto's zijn dan zou het toch niet erg zijn lijkt me?quote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef BasOne het volgende:
Men realiseert zich dat binnen een week de pics over het net zwerven ook voor de niet donateurs......
ff ter info..
sorry danquote:Op zondag 21 december 2008 11:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een belediging dat mijn bod aan twijfel onderhevig was... O well...
Ik denk dat t beste is een mooie selectie te maken waar SHE 1000 procent achterstaat en die gewoon integraal op FOK! neerzetten. Ook positief voor de bezoekersaantallen van FOK!quote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef BasOne het volgende:
ff ter info..
je kunt, waar ter wereld je ook woont, gewoon geld overmaken naar een nederlandse rekening. Je kunt dus prima meedoen met onze acties.quote:Op zondag 21 december 2008 11:22 schreef misteriks het volgende:
je moet wederom in het enge nederland wonen om mee te kunnen doen ...
jammer ; ik was/ben van plan 250¤ te doneren om Jazzanova op stubru te horen; maar dit leek me wel veel leuker ; ik heb nl een zwak voor roemeense wipneusjes
nee, nu haal je motivatie weg voor mensen om te doneren.quote:Op zondag 21 december 2008 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat t beste is een mooie selectie te maken waar SHE 1000 procent achterstaat en die gewoon integraal op FOK! neerzetten. Ook positief voor de bezoekersaantallen van FOK!
Neehoor, mensen willen geld doneren voor een goed doel en voor een blote SHE.quote:Op zondag 21 december 2008 11:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nee, nu haal je motivatie weg voor mensen om te doneren.
quote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Lees de OP even andersquote:
Nee hoor, ik niet, ik doneer voor SHE.....zo is er niks exclusiefs voor donateursquote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neehoor, mensen willen geld doneren voor een goed doel en voor een blote SHE.
Dat is nu juist het leuke van deze actiequote:Op zondag 21 december 2008 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat t beste is een mooie selectie te maken waar SHE 1000 procent achterstaat en die gewoon integraal op FOK! neerzetten. Ook positief voor de bezoekersaantallen van FOK!
Goed doel?quote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neehoor, mensen willen geld doneren voor een goed doel en voor een blote SHE.
ik zie je niet in de lijst staan. Hebben we jouw bod over het hoofd gezien?quote:Op zondag 21 december 2008 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat moet ik er verder nou toch eens van zeggen... Uiteraard zal een blote SHE een tractatie zijn, maar van mij hoeft ze niet uit de kleren. Ik doneer, maar ik hoef de foto's niet. Ik doneer omdat ik stiekem best een beetje van SHE hou en er bewondering voor heb dat ze zoveel van zichzelf geeft hier.
SHE:
Nee, moppie. Ik ben net wakker, heb net gepost en heb heul mijn i-netbaniekeren nog nie opgestart niequote:Op zondag 21 december 2008 11:31 schreef Danny het volgende:
ik zie je niet in de lijst staan. Hebben we jouw bod over het hoofd gezien?
Het was ook geen put down.quote:Op zondag 21 december 2008 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jammer Flem, iets minder gierig zijnquote:Op zondag 21 december 2008 10:04 schreef appelsjap het volgende:
Donateurs:
¤ 200,-
Flem
SHE zal persoonlijk voor een verrassing zorgen voor de >200 euro donateurs.
je weet dat HuHu een man is?quote:Op zondag 21 december 2008 11:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het was ook geen put down.
Maar deze maand is al duur genoeg voor me, 3 verjaardagen, sint, kerst...
Geen geld voor naakte vrouwen over
Maar ik had toch liever een trio met HuHu en Funk_You gehad, nou.. daar heb ik wel wat centjes voor over
En voor een prive voorstelling van SHE, HuHu en Funk_you, trek ik zelfs m'n spaar rekening helemaal leeg
quote:Op zondag 21 december 2008 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, moppie. Ik ben net wakker, heb net gepost en heb heul mijn i-netbaniekeren nog nie opgestart nie
flem die zit erbijquote:Op zondag 21 december 2008 11:36 schreef Smeich het volgende:
Leuke actie hoor
[..]
Jammer Flem, iets minder gierig zijn1 eurootje meer
Foto's gaan sowieso zwerven. Als je t beperkt houdt zet VK ze online of GS. Dan kun je beter na t behalen van t bedrag alles op FOK! neerzetten zodat je de bezoekers ook op FOIK! houdt en niet naar VK stuurtquote:Op zondag 21 december 2008 11:30 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Dat is nu juist het leuke van deze actie
Yup somsquote:Op zondag 21 december 2008 11:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
je weet dat HuHu een man is?![]()
[..]
*Kijkt op spaar rekening*quote:als je even zegt hoeveel je gaat doneren dan zet ik je alvast op de lijst
Ik had het ook tegen ElisaBquote:Op zondag 21 december 2008 11:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Yup soms
Daarom is het 'leuk'... get the joke....
Zucht... het is nog vroeg...
[..]
*Kijkt op spaar rekening*
5 Euro en 54 cent
En ik moet nog Kerst Kadootjes kopen.....
Plee boy kalender voor pa, waxine lichtjes en vuur voor moeders (altijd pyromaan geweest).. voor oma... week nog niet......
Het geen Geld voor junks, spijt me.
De maand is me al duur genoeg, wil een beetje sparen voor airbrush en compressor.
is allemaal al geregeld, zie MEDquote:Op zondag 21 december 2008 11:42 schreef appelsjap het volgende:
ik weet niet of danny paypal heeft? Zo niet dan wil ik het geld wel ontvangen en weer doorsturen naar danny, maar dat is danny's keuze.
amen...quote:Op zondag 21 december 2008 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat moet ik er verder nou toch eens van zeggen... Uiteraard zal een blote SHE een tractatie zijn, maar van mij hoeft ze niet uit de kleren. Ik doneer, maar ik hoef de foto's niet. Ik doneer omdat ik stiekem best een beetje van SHE hou en er bewondering voor heb dat ze zoveel van zichzelf geeft hier.
SHE:
Ik wil wel meedoen. Maar wat is je Userid?quote:Er lopen momenteel een aantal FOK!acties voor 3FM Serious Request. Voor al deze acties hebben we een centraal rekeningnummer gevonden waarvandaan we alles in één keer overmaken.
Je kunt overmaken op:
Het jouwe is 177652quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen. Maar wat is je Userid?
177652 is die van jou, op je msn poppetje klikken.quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scroll eens over je naam. Jouw UserID is 177652. Het getalletje waarmee jij terug bent te vinden in de database.quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
of op je myat, of op je eigen naamquote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
177652 is die van jou, op je msn poppetje klikken.
klik op je username voor je post, het cijfer aan het einde van de URL met je postgeschiedenis is je username.quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
..
[..]
Klikken op je eigen naam, dan krijg je history, dan in de adresbalk het 6 cijferige getalquote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wijs met je muis je username aan en zie in de onderste balk van je browser het linkje. Het laatste getal na een / is je userid. In jouw geval 177652, in mijn geval 1972quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankjewel. Weer wat geleerd vandaag.quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
177652 is die van jou, op je msn poppetje klikken.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 21 december 2008 11:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Foto's gaan sowieso zwerven. Als je t beperkt houdt zet VK ze online of GS. Dan kun je beter na t behalen van t bedrag alles op FOK! neerzetten zodat je de bezoekers ook op FOIK! houdt en niet naar VK stuurt
Lijkt me tofquote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Al moet ik zeggen dat een smaakvolle FOK kalender ook geen slecht idee is, we hebben toch vast wel 12 mooie dames in huis
quote:Op zondag 21 december 2008 11:37 schreef appelsjap het volgende:
als je even zegt hoeveel je gaat doneren dan zet ik je alvast op de lijst
wat een totale onzin.quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
Lol @ alle 5-10 donateurs, doneer dan niets
quote:
Ja... want 200x 5-10 euro is niksquote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
Flikker op man, wees blij dat er gedoneerd wordtquote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
Lees anders het topic even door? User-ID is al minimaal 2x uitgelegd en de betaling ook.quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Waar kan ik mn userID vinden. Ik snap geen ruk van die betaling.
Ik zie een rekeningnummer..........en verder?
iets is beter dan niets, zeiksnorquote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
Het gaat om het goede doel, kneus...dus iets is altijd beter dan niets, en niet iedereen kan kapitalen missen....5 euro bijdragen is altijd nog beter dan kansloos gezeik vanaf de zijlijn...quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
klik op je myAT. in de url staat dan je usernummer (in de urlbalk). Vervolgens maak je je donatie over naar 159140412 tnv JH HARWIG en je vermeld daarbij donatie serious request SHE + dat nummer (in jouw geval 145231).quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Waar kan ik mn userID vinden. Ik snap geen ruk van die betaling.
Ik zie een rekeningnummer..........en verder?
quote:Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja... want 200x 5-10 euro is niks
Had ik in en topic voorgesteld, maar er kwamen weinig reacties. Dan wel zo'n Pirelli achtige kalender.quote:
Oh ik heb mn username gedaan ipv idquote:Op zondag 21 december 2008 11:57 schreef Danny het volgende:
[..]
klik op je myAT. in de url staat dan je usernummer (in de urlbalk). Vervolgens maak je je donatie over naar 159140412 tnv JH HARWIG en je vermeld daarbij donatie serious request SHE + dat nummer (in jouw geval 145231).
Zo moeilijk is het toch niet?
Dat komt natuurlijk overal op FOK! in beeld, geluid en foto.quote:Op zondag 21 december 2008 11:58 schreef Refragmental het volgende:
Maar ok... bij deze verhoog ik mijn bod van 10 naar 25 euro!
MAAR... ik wil wel zien of horen dat het overhandigd wordt aan 3FM
Dus, of Fok!TV maakt een kleine reportage van de overhandiging... of ik wil een radiofragment horen van 3FM zelf
Ik wil namelijk de reacties wel eens zien/horen van de glazen huis bewoners
Volgens mij is het minimale bedrag dat je bij 3fm moet betalen om een plaatje aan te vragen al een tientje.quote:
Ja mij ook, zeker als het gewoon door iemand met verstand van foto's nemen gedaan word, en het vooral smaakvol is, zit niet te wachten op 12 pics waar je regelrecht het suez-kanaal inkijktquote:
Ik zie het verband niet tussen tieten willen zien en je financiële draagkracht, eigenlijk. Arme mensen / studenten willen geen tieten zien, maar mensen uit Wassenaer wel?quote:Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
maar als je zo graag mee wilt kijken naar de tieten waar iedereen op Fok! het over heeft, kun je ook wel wat meer dan 5 euro missen...
omdat we geen paypal hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 11:58 schreef suuske343 het volgende:
ik snap niet waar ik de paypal kan vinden![]()
5¤ extra om deze meneer op te laten houdenquote:Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Volgens mij is het minimale bedrag dat je bij 3fm moet betalen om een plaatje aan te vragen al een tientje.
Als SHE dan een dergelijke actie onderneemt mag je daar best wat meer voor neertellen, ik wist dat ik het hele topic over me heen zou krijgen toen ik dit postte, maar als je zo graag mee wilt kijken naar de tieten waar iedereen op Fok! het over heeft, kun je ook wel wat meer dan 5 euro missen...
IK snap het nietquote:Op zondag 21 december 2008 11:57 schreef Danny het volgende:
[..]
klik op je myAT. in de url staat dan je usernummer (in de urlbalk). Vervolgens maak je je donatie over naar 159140412 tnv JH HARWIG en je vermeld daarbij donatie serious request SHE + dat nummer (in jouw geval 145231).
Zo moeilijk is het toch niet?
Ja maar hoop mensen hier zouden normaal gesproken helemaal niets doneren, en juist omdat dit cool is van SHE om te doen, doneren die mensen dan iets. En ik vind niet dat je kan oordelen voor anderen wat hun kunnen missen. Hoop studenten en jonge mensen op FOK, en daar is 10tje toch gewoon best wat geld voor, wat ze ook zeer goed zouden kunnen besteden aan andere dingen. Plus sowieso als alle 5 tot 10 euro donaties zouden verdwijnen hier, dan was het bedrag denk ik meer dan gehalveerd.quote:Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Volgens mij is het minimale bedrag dat je bij 3fm moet betalen om een plaatje aan te vragen al een tientje.
Als SHE dan een dergelijke actie onderneemt mag je daar best wat meer voor neertellen, ik wist dat ik het hele topic over me heen zou krijgen toen ik dit postte, maar als je zo graag mee wilt kijken naar de tieten waar iedereen op Fok! het over heeft, kun je ook wel wat meer dan 5 euro missen...
Nope 1,50 per smsquote:Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Danny's eigen porno imperiumquote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIES] Het Rekeningnummerquote:Op zondag 21 december 2008 12:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar moet ik het naar overmaken?
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 21 december 2008 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SHE:
Lol ja dat excuus is al eerder gebruikt, 'financiele draagklacht'quote:Op zondag 21 december 2008 12:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen tieten willen zien en je financiële draagkracht, eigenlijk. Arme mensen / studenten willen geen tieten zien, maar mensen uit Wassenaer wel?
overmaken naar een rekening kost teveel moeite omdatquote:Op zondag 21 december 2008 12:10 schreef suuske343 het volgende:
Kan er niet effe een paypal gemaakt worden? Is toch veel gemakkelijker......
Met paypal bied ik 15,-
nou als je die 10 euro kon missen voor een plaatje (wat dus maar 1,50 kostquote:Op zondag 21 december 2008 12:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lol ja dat excuus is al eerder gebruikt, 'financiele draagklacht'Alsof al die mensen die 5 euro hebben gedoneerd nu december niet meer door komen omdat dat hun laatste centjes waren. Als je 5 euro kunt missen dan moet een tientje ook wel lukken en zelfs dat vind ik karig voor een dergelijke actie.
All I'm saying is dat als SHE nu een actie onderneemt waar al 2 jaar over gezeurd wordt, (waar ik overigens veel respect voor heb!) daar best wel wat tegenover mag staan. Als je dan zo graag iets bij wilt dragen en je zou echt maar 5 euro kunnen missen, gooi het dan in de brievenbus of in een van de collectebussen.
En voor de wijsneuzen die zich afvragen waarom ik dan niets bijdraag, ik heb, net als elk jaar, een plaat aangevraagd
quote:Op zondag 21 december 2008 12:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
-blaat-
En voor de wijsneuzen die zich afvragen waarom ik dan niets bijdraag, ik heb, net als elk jaar, een plaat aangevraagd
Serious Request valt natuurlijk moeilijk het enige goede doel te noemen; niet iedereen kan zomaar bij elke actie die voorbij komt even tweehonderd euro neerleggen.quote:Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
jajoh, doen we 'effe'. dat is namelijk veel minder lastig dan even overmaken.quote:Op zondag 21 december 2008 12:10 schreef suuske343 het volgende:
Kan er niet effe een paypal gemaakt worden? Is toch veel gemakkelijker......
Met paypal bied ik 15,-
duurt een week, (geen internetbankieren)quote:Op zondag 21 december 2008 12:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
overmaken naar een rekening kost teveel moeite omdat
TY donequote:Op zondag 21 december 2008 12:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIES] Het Rekeningnummer
je kunt ook gewoon een bank binnenwandelen en ter plekke een stortingsformulier invullen. Plus dat de betaling niet perse vandaag hoeft. morgen is ook goedquote:Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef suuske343 het volgende:
ik onderweg ben een "kastje" niet bij me heb....
Ja joh, doe dat is ff regelen met paypal, hey maak het helemaal ideaal, met Idealquote:Op zondag 21 december 2008 12:13 schreef Danny het volgende:
[..]
jajoh, doen we 'effe'. dat is namelijk veel minder lastig dan even overmaken.
of gewoon postbank hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 12:14 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een bank binnenwandelen en ter plekke een stortingsformulier invullen. Plus dat de betaling niet perse vandaag hoeft. morgen is ook goed
dan gaat er iedere keer een euro ofzo van naar de strijkstok. met overboeken gaat 100% naar SRquote:Op zondag 21 december 2008 12:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja joh, doe dat is ff regelen met paypal, hey maak het helemaal ideaal, met Ideal
Doe dat is ff
Dat was afgelopen jaren niet zo heurquote:Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nou als je die 10 euro kon missen voor een plaatje (wat dus maar 1,50 kost), dan kan je het nog vast wel een keer missen voor SHE, of waren het soms je laatste centjes?
je kunt nu een bedrag toezeggen, mits je die dan maar zsm overmaakt. als dat dinsdag is is dat prima.quote:Op zondag 21 december 2008 12:16 schreef bamischijf het volgende:
kan ik ook dinsdag nog doneren?...
dan heb ik weer stufi..
goed idee. kan de TS vast wel regelen. een linkje naar dat topic in MED moet geen probleem zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat me wel handig lijkt is het rekening nummer gebeuren in de OP zetten
Tuurlijkquote:Op zondag 21 december 2008 12:16 schreef bamischijf het volgende:
kan ik ook dinsdag nog doneren?...
dan heb ik weer stufi..
zonder de slagroom svpquote:
kijk, dat is helemaal mooi.quote:Op zondag 21 december 2008 12:20 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt nu een bedrag toezeggen, mits je die dan maar zsm overmaakt. als dat dinsdag is is dat prima.
Met scheermesjesquote:Op zondag 21 december 2008 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ernstig benieuwd naar de naaktfoto in het thema "Relaties en Psychologie"....
Wanneer sluit deze actie? Ik overweeg mijn SR geld maar hier aan te doneren, aangezien ze mijn nummer toch noooooit draaien.
Nah, ik wil naakt en dan de tekst 'Purrelman.' (let op, met punt) op die lekkere tetten van je.quote:
Dan bied ik weer 25 euro... gewoon voor de lolz!! Deze foto wil ik dan wel verspreiden over het gehele internet (lees 4chanquote:Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef BasOne het volgende:
Danny in een stak latex rokje... daar wil ik voor betalen
+1 pussyquote:Op zondag 21 december 2008 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ach, ik doneer ook alvast 10 Euri. Maar geen FHM reportage, he? Beetje suggestie mag, maar wel tieten! LOL
Amen!! Tits or GTFO!!quote:Op zondag 21 december 2008 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ach, ik doneer ook alvast 10 Euri. Maar geen FHM reportage, he? Beetje suggestie mag, maar wel tieten! LOL
Is een hartstikke leuk idee, maar meer voor een kalender denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die themafoto's een keigoed idee!. Dan krijgt de hele reportage ook nog iets artistieks! Ben benieuwd wat SHE en Miss_Bliss ervan zullen maken
.
Je kan nu bieden voor mooie wallpapers begrijp ik?quote:Op zondag 21 december 2008 12:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben alleen bang dat door deze repo mijn SHE wallpaper project weer op de lange baan word gezet
ja culo ik heb ook al 25 geschonkenquote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je kan nu bieden voor mooie wallpapers begrijp ik?
Ik zou er gewoon een paar barkies tegenaan smijten als ik jou was. De wereld gered en SHE's tieten in een fijne wallpaper... Dat soort kansen zijn schaars.
Nobel van jequote:Op zondag 21 december 2008 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja culo ik heb ook al 25 geschonken![]()
![]()
goede doel gaat voor mijn persoonlijke ego in dit geval
Maar wel zo onorigineel als de pest.quote:Op zondag 21 december 2008 12:35 schreef Refragmental het volgende:
Is overigens niet eens zo een slecht idee... een kalender van ieder subforum waarin de moderators van de subforums op de foto gaan met als thema... het thema van het subforum. Dit hoeft uiteraard geen naakt kalender te zijn.
Mooie tatoo's zijn mooiquote:Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben tegen t fotosjoppen van de tattoo's, die horen nu eenmaal op je lichaam.
quote:
Vraag is... hoe gaan de modjes van KPD op de foto?quote:Op zondag 21 december 2008 12:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar wel zo onorigineel als de pest.
Maar voor het goede doel kan een tweedehandsie wel
OK.quote:Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef SunChaser het volgende:
Waar zitten ze eigenlijk?quote:Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef SunChaser het volgende:
Ja, lijkt me een beter plan.quote:Op zondag 21 december 2008 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of een mix? Een paar mét, een paar zonder? Afhankelijk van het thema van de foto?
Als je een kijk mij onschuldig maar tegelijkertijd heel erg geil zijn foto maakt dan passen tattoos er minder in dan bij whooo ik ben een blote meid bij een motor foto...
quote:
Als je de topics had gelezen, wist je dat dat MissBliss gaat worden.quote:Op zondag 21 december 2008 12:56 schreef Konami het volgende:
ik vraag me af wie de fotografen zijn.
Dat is er maar 1. Het kost me best wat moeite om in mijn blote kont te gaan, dus ik wil graag met een vrouw werken. En niemand kan dat beter imo dan MissBliss.quote:
Ik kan altijd even komen helpen als MB het niet aankanquote:Op zondag 21 december 2008 12:58 schreef SHE het volgende:
Dat is er maar 1. Het kost me best wat moeite om in mijn blote kont te gaan, dus ik wil graag met een vrouw werken. En niemand kan dat beter imo dan MissBliss.
heb je nog iemand nodig die je koffie en thee en een badjas brengt ?quote:Op zondag 21 december 2008 12:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is er maar 1. Het kost me best wat moeite om in mijn blote kont te gaan, dus ik wil graag met een vrouw werken. En niemand kan dat beter imo dan MissBliss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |