Ik denk dat dat wel meevalt met overal op fok staan. Waar staat ijsmeis.rar nu nog ergens op fok? Volgens mij ook nergens.quote:Op zondag 21 december 2008 08:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en de dag erna staan al je foto's natuurlijk op geheel fok. al die donateurs gaan dat echt niet prive houden.![]()
en je eigen lichaam is niet meer waard dan 1000 euro? danny pocht altijd met duizenden gebruikers, het lijkt me dat hier wel wat meer uit te halen is.
jij bent echt niet van deze wereld he.quote:Op zondag 21 december 2008 08:14 schreef Re het volgende:
[..]
iedereen die de foto's reproduceerd krijgt een rekening van 500 Euro opgestuurd, dus dat gaat wel meevallen denk ik
ijsmeis.rar is dan ook alweer een stuk ouder. de meeste mensen die het graag wilden zien hebben die mogelijkheid allang gehad. iedereen (quote:Op zondag 21 december 2008 08:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt met overal op fok staan. Waar staat ijsmeis.rar nu nog ergens op fok? Volgens mij ook nergens.
dudequote:Op zondag 21 december 2008 03:26 schreef de_boswachter het volgende:
Wat moet ik bieden voor een gedragen en ongewassen slipje (ohne remsporen) van SHE ? (wel discreet thuisgeleverd?)
http://fotoboek.fok.nl/SHEquote:Op zondag 21 december 2008 09:10 schreef ruud_fr het volgende:
is SHE eigenlijk een beetje om aan te zien of nie?
Als daar pics van zijn bied ik 50 euroquote:Op zondag 21 december 2008 01:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Wat een SHE-verheerlijkend topic is dit zeg jeezus. Zou ze zich al masturberend achter dr pctje deze berichten lezen denk je?
En voor een video? Of een live-optreden? LOLquote:Op zondag 21 december 2008 09:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als daar pics van zijn bied ik 50 euro
Tja, wij zijn niet op de hoogte van jouw privé-video's he? Doe 's posten hier? Ben wel benieuwd wat jij met een banaan doet...quote:Op zondag 21 december 2008 09:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Doet me denken aan een video met een banaan
kom op Viking, gezien je sexuele geaardheid wil je dit toch wel zienquote:Op zondag 21 december 2008 09:38 schreef Viking84 het volgende:
O mijn God, zoveel al?
* Viking84 overweegt ook een bod te doen.
Tot wanneer kan dat eigenlijk?
Dan komen Don en Adje langsquote:Op zondag 21 december 2008 09:38 schreef Refragmental het volgende:
Wat krijgen we als we boven de 5000 komen?
Ik heb dr irl gezien en daar ga je spijt van krijgenquote:Op zondag 21 december 2008 09:42 schreef postmortum het volgende:
ik heb she d'r fobo gezien en besloten dat ik haar niet naakt wil zien
Dat regel jij?quote:
te lekker?quote:Op zondag 21 december 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb dr irl gezien en daar ga je spijt van krijgen.
Nou, ze is niet mijn type (ik houd meer van blond), maar goed, ze is niet lelijk ofzoquote:
ok , ik ga wel weer naar mijn natuurlijk habitaat , klbquote:
idd, er moeten meer foksters mee gaan doen met deze actiequote:Op zondag 21 december 2008 09:50 schreef Refragmental het volgende:
Ik vind dat er meer lekkere crewleden (of zelfs gewone leden) mee moeten doen... dan verhoog ik m'n bod met 10 euro per crewlid
En als we er 12 hebben kunnen we zelfs een kalender maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |