Ranzige takkefoto's dus? Ja dan bied ik niet.quote:Op zondag 21 december 2008 01:03 schreef glasbak het volgende:
Doe mij ook maar voor 25 Euro. Maar dan moeten de foto's wel KPD waardig zijn en niet van dat halfzachte playboy gedoe waarvan ze zeggen dat het naakt is, maar waarbij je geen hol ziet...
Ja!quote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef oYo het volgende:
[..]
PeRi is next?
Maar zijn er nog vrijwilligers?
voor kwakkeloos naakt kan je ook ff naar de bekende sites surfen..quote:Op zondag 21 december 2008 01:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ranzige takkefoto's dus? Ja dan bied ik niet.
Maar ik ben er zeker van dat SHE niet veel gaat prijsgeven, en da's juist mooi.
Dit is voor een goed doel, dus een beetje stijl mag best wel, en dus geen KPD matriaalquote:Op zondag 21 december 2008 01:03 schreef glasbak het volgende:
Doe mij ook maar voor 25 Euro. Maar dan moeten de foto's wel KPD waardig zijn en niet van dat halfzachte playboy gedoe waarvan ze zeggen dat het naakt is, maar waarbij je geen hol ziet...
2 mapjes, soft en hard.quote:Op zondag 21 december 2008 01:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Als het playboy style foto's gaan worden, zal ze helemaal niets prijsgeven.. En daar doen we het niet voor.. Ik zeg ook niet dat ze meteen d'r doos wagenwijd open moet trekken maar het moet wel ietsje meer blootgeven dan de playboy..quote:Op zondag 21 december 2008 01:04 schreef popolon het volgende:
[..]
ga maar genoeg bieden danquote:
Oeh, duo shootquote:Op zondag 21 december 2008 01:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wil jij anders, voor het goede doel, een zelfde actie doen?
Ik vind het dapper van je hoorquote:Op zondag 21 december 2008 01:12 schreef SHE het volgende:
Ik overleg wel ff met PR. Ik wil namelijk niets met geld van doen hebben
Enne blijf bieden.
Voor de donateurs die aanzienlijke bedragen hebben geboden, verzin ik nog wel iets bijzonders
Thnx guys; ik vind het echt ontzettend tof dat iedereen zich zo inzet.
Ik ga t overwegenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Als Fok!tv bovenop de 1000,- nog eens 250 doneert, dan JA
quote:Op zondag 21 december 2008 01:19 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Ik vind het dapper van je hoor
En daarom bied ik, niet omdat ik zonodig naaktfoto's wil zien.
Ik doe het anders. Ik doe een storting van 300 + de kosten van een pimp abo (die dan ten goede komen aan FOK!). Je mag je pimp-abo aan iemand anders verkopen
Kom op mensen: bieden!!!!!!!!!!!
dan betaal ik het etentje dat we samen nog te goed hebbenquote:
Ik durf met 99,9% zekerheid te zeggen dat ze dat niet zou doen.quote:Op zondag 21 december 2008 01:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja!
PeRi vind ik wel een goede opvolger :p
Wat een SHE-verheerlijkend topic is dit zeg jeezus. Zou ze zich al masturberend achter dr pctje deze berichten lezen denk je?quote:Op zondag 21 december 2008 01:12 schreef SHE het volgende:
Ik overleg wel ff met PR. Ik wil namelijk niets met geld van doen hebben
Enne blijf bieden.
Voor de donateurs die aanzienlijke bedragen hebben geboden, verzin ik nog wel iets bijzonders
Thnx guys; ik vind het echt ontzettend tof dat iedereen zich zo inzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |