Ook dat lijkt me een prima item voor FOK! TV.quote:Op zondag 21 december 2008 01:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Wat een SHE-verheerlijkend topic is dit zeg jeezus. Zou ze zich al masturberend achter dr pctje deze berichten lezen denk je?
Joh, doe even normaal, en blijf weg uit dit topic als je niets te melden hebt.quote:Op zondag 21 december 2008 01:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Wat een SHE-verheerlijkend topic is dit zeg jezus. Zou ze zich al masturberend achter dr pctje de berichten lezen denk je?
Als ze dan vast wat "De voorbereiding op de repo"-foto's maakt heb ik er geen problemen meequote:Op zondag 21 december 2008 01:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Wat een SHE-verheerlijkend topic is dit zeg jeezus. Zou ze zich al masturberend achter dr pctje deze berichten lezen denk je?
Ben geen modquote:Op zondag 21 december 2008 01:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wil jij anders, voor het goede doel, een zelfde actie doen?
Ik neem alle > 200 donateurs mee uit eten. Is dat een idee?quote:Op zondag 21 december 2008 01:21 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
dan betaal ik het etentje dat we samen nog te goed hebben
en je moet de groeten hebben van mijn vader en moeder. (en ssssst)
Dat maakt natuurlijk niets uit, iedereen mag acties opzetten voor SRquote:
Zeg jijquote:
Sowieso hoger. Duh.quote:Op zondag 21 december 2008 01:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk niets uit, iedereen mag acties opzetten voor SRMaar goed, dit is een nee begrijp ik... of moet het bedrag hoger?
Wel een heel duur ideequote:Op zondag 21 december 2008 01:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik neem alle > 200 donateurs mee uit eten. Is dat een idee?
Dan is je geld zo weerquote:Op zondag 21 december 2008 01:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 21 december 2008 01:34 schreef SHE het volgende:
Ik viel me heel vereerd, maar ik wil de actie van SHE niet overnemen oid.quote:Op zondag 21 december 2008 01:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Noem maar een bedrag zou ik zeggen. Misschien komen we wel tot een recordbedrag.
ik heb liever dat je in de onderste regel twee woorden omdraaitquote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan is je geld zo weerdenk ik
.
* Isdatzo serieus overweegt bod te doen
Ik ben meer waard alleen al door mijn persoonlijkheidquote:Op zondag 21 december 2008 01:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou jou toch ook wel graag in een erotische/naakt reportage zien.quote:Op zondag 21 december 2008 01:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik viel me heel vereerd, maar ik wil de actie van SHE niet overnemen oid.
Jullie bieden op SHE en niet op mij, zou raar zijn als ik er opeens bij zou komen![]()
Ik kan me niet goed verwoorden geloof ik
quote:Op zondag 21 december 2008 01:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou jouw toch ook wel graag in een erotische/naakt reportage zien.
Vous avez une pointe... ¤25 dan maar (maar alleen voor de arme kindertjes in Afrika).quote:Op zondag 21 december 2008 01:43 schreef Painted_Horse het volgende:
Dubbelzuurrr doe nou gewoon een bod, het wordt een puinhoop als ierdereen een andere FOK!ster voordraagt als voorwaarde.
Een actie voor zoveel mogelijk naakte FOK!sters op één foto kunnen we altijd nog een veiling op touw zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |