Niet overwegen, gewoon doenquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Vous avez une pointe... ¤25 dan maar (maar alleen voor de arme kindertjes in Afrika).
Hoewel deelname van Scandalous nog steeds welkom is
Lief. Aaien.quote:Op zondag 21 december 2008 01:59 schreef fraubitch het volgende:
ik zal er eens een nachtje over slapen. En overleggen met SHE. En een minimumprijs bedenken
Watjequote:Op zondag 21 december 2008 02:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nog ff kijken als Fraubitch of een andere vrouwelijke fokker nog mee gaat doen
Doen, is ook leuker om het samen te doen lijkt mequote:Op zondag 21 december 2008 01:59 schreef fraubitch het volgende:
ik zal er eens een nachtje over slapen. En overleggen met SHE. En een minimumprijs bedenken
Wees dan tactischer en zet een bedrag en opt het om het te verdubbelen als ze meedoet.quote:Op zondag 21 december 2008 02:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
verklapte poging om JOU ook over de streep te trekken :>
quote:Op zondag 21 december 2008 02:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Doen, is ook leuker om het samen te doen lijkt me
[..]
Wees dan tactischer en zet een bedrag en opt het om het te verdubbelen als ze meedoet.
Ik verdubbel mijn inzet iig als ze meedoet, op voorwaarde dat de limiet bereikt wordt..
En daar doe ik het ook voor.quote:Op zondag 21 december 2008 01:04 schreef popolon het volgende:
Maar ik ben er zeker van dat SHE niet veel gaat prijsgeven, en da's juist mooi.
quote:Op zondag 21 december 2008 02:18 schreef Byte_Me het volgende:
als het betere tijden waren, zou ik meer bieden, maar ik hou het toch maar bij 5 euro
Ik verdubbel jouw bod, dus ¤ 15.- van mij.quote:Op zondag 21 december 2008 02:18 schreef Byte_Me het volgende:
als het betere tijden waren, zou ik meer bieden, maar ik hou het toch maar bij 5 euro
PABO gedaan, zeker?quote:Op zondag 21 december 2008 02:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik verdubbel jouw bod, dus ¤ 15.- van mij.
als jij al mee doet moet ik echt afhaken, helaasquote:Op zondag 21 december 2008 02:57 schreef Cynix ® het volgende:
Goeie actie. En dat het voor een goed doel is, is mooi meegenomen.
* Cynix ® doet ook mee voor 10 ¤.
Moet dat dan niet zijn: 5 van mezelf en 5 extra om de 5 van BM te verdubbelen?quote:Op zondag 21 december 2008 02:57 schreef Papabear het volgende:
10 van mezelf + 5 extra om de 5 van Byte_Me te verdubbelen is bij mij toch echt 15
Als jij in een ander topic nou eens je ster opentrekt zijn er misschien FOK!kers die daar een eurootje voor over hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 03:02 schreef Harrie het volgende:
als jij al mee doet moet ik echt afhaken, helaas
En ik bedoelde het nog wel zo goedquote:Op zondag 21 december 2008 03:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moet dat dan niet zijn: 5 van mezelf en 5 extra om de 5 van BM te verdubbelen?
Hoe dan ook klopt er geen hol van je rekenwerk.
quote:Op zondag 21 december 2008 03:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
En ik bedoelde het nog wel zo goed
Is deze vete nog steeds gaande?quote:Op zondag 21 december 2008 03:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
als jij al mee doet moet ik echt afhaken, helaas
You sick fuckquote:Op zondag 21 december 2008 03:26 schreef de_boswachter het volgende:
Wat moet ik bieden voor een gedragen en ongewassen slipje (ohne remsporen) van SHE ? (wel discreet thuisgeleverd?)
en dat dusquote:Op zondag 21 december 2008 04:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
moet alleen weten waar het heen moet
en de dag erna staan al je foto's natuurlijk op geheel fok. al die donateurs gaan dat echt niet prive houden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
Oh my!
Naja, het is voor een goed doel
Ik beloof plechtig de reportage te doen bij minimaal 1000,- . Donateurs krijgen de pics natuurlijk, en ik zou het fijn vinden als MissBliss de reportage maakt
iedereen die de foto's reproduceerd krijgt een rekening van 500 Euro opgestuurd, dus dat gaat wel meevallen denk ikquote:Op zondag 21 december 2008 08:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en de dag erna staan al je foto's natuurlijk op geheel fok. al die donateurs gaan dat echt niet prive houden.![]()
en je eigen lichaam is niet meer waard dan 1000 euro? danny pocht altijd met duizenden gebruikers, het lijkt me dat hier wel wat meer uit te halen is.
quote:Op zondag 21 december 2008 08:14 schreef Re het volgende:
[..]
iedereen die de foto's reproduceerd krijgt een rekening van 500 Euro opgestuurd, dus dat gaat wel meevallen denk ik
Ik denk dat dat wel meevalt met overal op fok staan. Waar staat ijsmeis.rar nu nog ergens op fok? Volgens mij ook nergens.quote:Op zondag 21 december 2008 08:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en de dag erna staan al je foto's natuurlijk op geheel fok. al die donateurs gaan dat echt niet prive houden.![]()
en je eigen lichaam is niet meer waard dan 1000 euro? danny pocht altijd met duizenden gebruikers, het lijkt me dat hier wel wat meer uit te halen is.
jij bent echt niet van deze wereld he.quote:Op zondag 21 december 2008 08:14 schreef Re het volgende:
[..]
iedereen die de foto's reproduceerd krijgt een rekening van 500 Euro opgestuurd, dus dat gaat wel meevallen denk ik
ijsmeis.rar is dan ook alweer een stuk ouder. de meeste mensen die het graag wilden zien hebben die mogelijkheid allang gehad. iedereen (quote:Op zondag 21 december 2008 08:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt met overal op fok staan. Waar staat ijsmeis.rar nu nog ergens op fok? Volgens mij ook nergens.
dudequote:Op zondag 21 december 2008 03:26 schreef de_boswachter het volgende:
Wat moet ik bieden voor een gedragen en ongewassen slipje (ohne remsporen) van SHE ? (wel discreet thuisgeleverd?)
http://fotoboek.fok.nl/SHEquote:Op zondag 21 december 2008 09:10 schreef ruud_fr het volgende:
is SHE eigenlijk een beetje om aan te zien of nie?
Als daar pics van zijn bied ik 50 euroquote:Op zondag 21 december 2008 01:24 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Wat een SHE-verheerlijkend topic is dit zeg jeezus. Zou ze zich al masturberend achter dr pctje deze berichten lezen denk je?
En voor een video? Of een live-optreden? LOLquote:Op zondag 21 december 2008 09:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als daar pics van zijn bied ik 50 euro
Tja, wij zijn niet op de hoogte van jouw privé-video's he? Doe 's posten hier? Ben wel benieuwd wat jij met een banaan doet...quote:Op zondag 21 december 2008 09:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Doet me denken aan een video met een banaan
kom op Viking, gezien je sexuele geaardheid wil je dit toch wel zienquote:Op zondag 21 december 2008 09:38 schreef Viking84 het volgende:
O mijn God, zoveel al?
* Viking84 overweegt ook een bod te doen.
Tot wanneer kan dat eigenlijk?
Dan komen Don en Adje langsquote:Op zondag 21 december 2008 09:38 schreef Refragmental het volgende:
Wat krijgen we als we boven de 5000 komen?
Ik heb dr irl gezien en daar ga je spijt van krijgenquote:Op zondag 21 december 2008 09:42 schreef postmortum het volgende:
ik heb she d'r fobo gezien en besloten dat ik haar niet naakt wil zien
Dat regel jij?quote:
te lekker?quote:Op zondag 21 december 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb dr irl gezien en daar ga je spijt van krijgen.
Nou, ze is niet mijn type (ik houd meer van blond), maar goed, ze is niet lelijk ofzoquote:
ok , ik ga wel weer naar mijn natuurlijk habitaat , klbquote:
idd, er moeten meer foksters mee gaan doen met deze actiequote:Op zondag 21 december 2008 09:50 schreef Refragmental het volgende:
Ik vind dat er meer lekkere crewleden (of zelfs gewone leden) mee moeten doen... dan verhoog ik m'n bod met 10 euro per crewlid
En als we er 12 hebben kunnen we zelfs een kalender maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |