da's over 25 euro alquote:Op zondag 21 december 2008 10:29 schreef appelsjap het volgende:
Als we bij de 2000 zijn moet SHE twee naakt reportages doen, vind ik/
ja, ik wil ook wel wat meer over de reportage zelf weten voor ik doneer..quote:Op zondag 21 december 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook doneren, maar ik heb nog een paar vraagjes:
- Is er een verband tussen het bedrag dat je doneert en het aantal foto's dat je krijgt?
- Krijgt iedereen überhaupt dezelfde foto's? (aangezien SHE het eerder over 'een selectie' had).
m2quote:
Wordt dat niet een beetje te ingewikkeld?quote:Op zondag 21 december 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook doneren, maar ik heb nog een paar vraagjes:
- Is er een verband tussen het bedrag dat je doneert en het aantal foto's dat je krijgt?
- Krijgt iedereen überhaupt dezelfde foto's? (aangezien SHE het eerder over 'een selectie' had).
hmmz...da's een overweging inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef Poeke het volgende:
[..]
m2
Als we boven de 2500 komen verhoog ik mijn bod tot 50,-
* Cynix ® vond het kalender-idee wel sympathiek. Er zijn vast wel 12 lekkere FOK!sters te vinden.quote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef Danny het volgende:
da's over 25 euro alMaar één is genoeg hoor.
Zou wel leuk zijn als er nog meer dames zouden opstaan om zich aan te bieden. Zou wat zijn als we in totaal ineens 10 ruggen kunnen doneren.
Het grote nadeel is natuurlijk dat ze het geld moet weggeven.. Ik zou het dan dus echt niet doenquote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® vond het kalender-idee wel sympathiek. Er zijn vast wel 12 lekkere FOK!sters te vinden.
* Cynix ® kent er al een handjevol.
Ja, idd.quote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wordt dat niet een beetje te ingewikkeld?
yvonnequote:Op zondag 21 december 2008 10:32 schreef Danny het volgende:
[..]
da's over 25 euro alMaar één is genoeg hoor.
Zou wel leuk zijn als er nog meer dames zouden opstaan om zich aan te bieden. Zou wat zijn als we in totaal ineens 10 ruggen kunnen doneren.
Idd, de repo komt natuurlijk gewoon op FOK!.quote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou op die manier verleid je mensen wel meer te doneren. Natuurlijk, het is voor het goede doel, maar toch vind ik het een beetje wrang dat iemand die 5 euro doneert net zoveel krijgt als iemand die 50 euro doneert.quote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, van Djeezquote:Op zondag 21 december 2008 10:39 schreef Sala-adin het volgende:
Dus iedereen die meer dan 200 biedt krijgt er ook een handjob bij ofzo?
Ben ik het wel ergens mee eens...quote:Op zondag 21 december 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou op die manier verleid je mensen wel meer te doneren. Natuurlijk, het is voor het goede doel, maar toch vind ik het een beetje wrang dat iemand die 5 euro doneert net zoveel krijgt als iemand die 50 euro doneert.
Ik vind bepaalde dingen nog niet helemaal helder:
1) Waar moet het geld naartoe? (Iedereen kan nu wel zeggen: ja ik doneer, maar wie zegt dat ze dat ook allemaal daadwerkelijk dóen?)
2) Bovenstaand punt dus (wie meer doneert krijgt meer?)
3) Krijgt iedereen dezelfde foto's?
4) Wordt er nog iets ludieks gedaan na de reportage? Zoals idd naar het Glazen Huis gaan.
Ok, dat is al een stuk duidelijkerquote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Elke donateur krijgt de hele reeks te zien. Voor donateurs boven de 200.- verzin ik iets persoonlijks. Kan een etentje zijn, of de DVD met de pics, of als je zelf een verzoek hebt die een beetje decent is?
En nee, geen opengesperde onzin of ranzige plaatjes. Netjes en smaakvol.
Ik dacht zelf aan een foto in het thema van elk subforum ( dus zoveel foto's al subforums ) Met beestjes, met babies, met hardware, in de keuken, met een gereedschaps belt ..etc
1. Danny zal het rek.nr snel bekend makenquote:Op zondag 21 december 2008 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou op die manier verleid je mensen wel meer te doneren. Natuurlijk, het is voor het goede doel, maar toch vind ik het een beetje wrang dat iemand die 5 euro doneert net zoveel krijgt als iemand die 50 euro doneert.
Ik vind bepaalde dingen nog niet helemaal helder:
1) Waar moet het geld naartoe? (Iedereen kan nu wel zeggen: ja ik doneer, maar wie zegt dat ze dat ook allemaal daadwerkelijk dóen?)
2) Bovenstaand punt dus (wie meer doneert krijgt meer?)
3) Krijgt iedereen dezelfde foto's?
4) Wordt er nog iets ludieks gedaan na de reportage? Zoals idd naar het Glazen Huis gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |