Daar komt het wel op neer.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dan moeten wij zeker betalen om die foto geen onderdeel van de serie die wij krijgen te laten zijn?
Mijn voorstel was wel ok toch?quote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Elke donateur krijgt de hele reeks te zien. Voor donateurs boven de 200.- verzin ik iets persoonlijks. Kan een etentje zijn, of de DVD met de pics, of als je zelf een verzoek hebt die een beetje decent is?
En nee, geen opengesperde onzin of ranzige plaatjes. Netjes en smaakvol.
Ik dacht zelf aan een foto in het thema van elk subforum ( dus zoveel foto's al subforums ) Met beestjes, met babies, met hardware, in de keuken, met een gereedschaps belt ..etc
25,- gestortquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:04 schreef appelsjap het volgende:
... SHE zal persoonlijk voor een verassing zorgen voor de >200 euro donateurs.
Wat snap jij niet aan de term 'verrassing' ?quote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
Wat moeten we ons voorstellen bij die persoonlijke verassing?
Een crematie, denk ik...quote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
verRassingquote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
Men kan vragen toch?quote:Op zondag 21 december 2008 11:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de term 'verrassing' ?
paar euro's maar? Gierig zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 11:03 schreef BasOne het volgende:
Ik heb wel een paar Euro's over voor een prive sessie
TVP = automatische donatie van 5 euro.quote:
Rick Astley - Never Gonna Give You Upquote:Op zondag 21 december 2008 11:07 schreef intraxz het volgende:
Welk liedje wordt er eigenlijk aangevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |