Ik had het ook tegen ElisaBquote:Op zondag 21 december 2008 11:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Yup soms
Daarom is het 'leuk'... get the joke....
Zucht... het is nog vroeg...
[..]
*Kijkt op spaar rekening*
5 Euro en 54 cent
En ik moet nog Kerst Kadootjes kopen.....
Plee boy kalender voor pa, waxine lichtjes en vuur voor moeders (altijd pyromaan geweest).. voor oma... week nog niet......
Het geen Geld voor junks, spijt me.
De maand is me al duur genoeg, wil een beetje sparen voor airbrush en compressor.
is allemaal al geregeld, zie MEDquote:Op zondag 21 december 2008 11:42 schreef appelsjap het volgende:
ik weet niet of danny paypal heeft? Zo niet dan wil ik het geld wel ontvangen en weer doorsturen naar danny, maar dat is danny's keuze.
amen...quote:Op zondag 21 december 2008 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat moet ik er verder nou toch eens van zeggen... Uiteraard zal een blote SHE een tractatie zijn, maar van mij hoeft ze niet uit de kleren. Ik doneer, maar ik hoef de foto's niet. Ik doneer omdat ik stiekem best een beetje van SHE hou en er bewondering voor heb dat ze zoveel van zichzelf geeft hier.
SHE:
Ik wil wel meedoen. Maar wat is je Userid?quote:Er lopen momenteel een aantal FOK!acties voor 3FM Serious Request. Voor al deze acties hebben we een centraal rekeningnummer gevonden waarvandaan we alles in één keer overmaken.
Wil je direct zomaar doneren of heb je geld toegezegd voor een van de doneeracties zoals de SHE naaktreportage dan kun je dit direct overmaken. Als het gaat om veilingen moet je uiteraard even wachten of je inderdaad hebt gewonnen.
Als je geld overmaakt op basis van een van de acties, vermeld dan het volgende bij je betaling:
- Je userid (NIET JE USERNAME!)
- De melding 'donatie serious request'
- in één woord de bijbehorende actie, bv 'SHE', 'kleurtje', 'abonnement', 'nickchange' e.d.
Wil je gewoon doneren via FOK! zonder bekend te maken wie je bent dan laat je userid achterwege.
Je kunt overmaken op:
Rabobank 159140412 tnv JH Harwig te Zwolle
Het jouwe is 177652quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen. Maar wat is je Userid?
177652 is die van jou, op je msn poppetje klikken.quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scroll eens over je naam. Jouw UserID is 177652. Het getalletje waarmee jij terug bent te vinden in de database.quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
of op je myat, of op je eigen naamquote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
177652 is die van jou, op je msn poppetje klikken.
klik op je username voor je post, het cijfer aan het einde van de URL met je postgeschiedenis is je username.quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
..
[..]
Klikken op je eigen naam, dan krijg je history, dan in de adresbalk het 6 cijferige getalquote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wijs met je muis je username aan en zie in de onderste balk van je browser het linkje. Het laatste getal na een / is je userid. In jouw geval 177652, in mijn geval 1972quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankjewel. Weer wat geleerd vandaag.quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
177652 is die van jou, op je msn poppetje klikken.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 21 december 2008 11:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Foto's gaan sowieso zwerven. Als je t beperkt houdt zet VK ze online of GS. Dan kun je beter na t behalen van t bedrag alles op FOK! neerzetten zodat je de bezoekers ook op FOIK! houdt en niet naar VK stuurt
Lijkt me tofquote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Al moet ik zeggen dat een smaakvolle FOK kalender ook geen slecht idee is, we hebben toch vast wel 12 mooie dames in huis
quote:Op zondag 21 december 2008 11:37 schreef appelsjap het volgende:
als je even zegt hoeveel je gaat doneren dan zet ik je alvast op de lijst
wat een totale onzin.quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
Lol @ alle 5-10 donateurs, doneer dan niets
quote:
Ja... want 200x 5-10 euro is niksquote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
Flikker op man, wees blij dat er gedoneerd wordtquote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
Lees anders het topic even door? User-ID is al minimaal 2x uitgelegd en de betaling ook.quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Waar kan ik mn userID vinden. Ik snap geen ruk van die betaling.
Ik zie een rekeningnummer..........en verder?
iets is beter dan niets, zeiksnorquote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
Het gaat om het goede doel, kneus...dus iets is altijd beter dan niets, en niet iedereen kan kapitalen missen....5 euro bijdragen is altijd nog beter dan kansloos gezeik vanaf de zijlijn...quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Molluck het volgende:
klik op je myAT. in de url staat dan je usernummer (in de urlbalk). Vervolgens maak je je donatie over naar 159140412 tnv JH HARWIG en je vermeld daarbij donatie serious request SHE + dat nummer (in jouw geval 145231).quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Waar kan ik mn userID vinden. Ik snap geen ruk van die betaling.
Ik zie een rekeningnummer..........en verder?
quote:Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja... want 200x 5-10 euro is niks
Had ik in en topic voorgesteld, maar er kwamen weinig reacties. Dan wel zo'n Pirelli achtige kalender.quote:
Oh ik heb mn username gedaan ipv idquote:Op zondag 21 december 2008 11:57 schreef Danny het volgende:
[..]
klik op je myAT. in de url staat dan je usernummer (in de urlbalk). Vervolgens maak je je donatie over naar 159140412 tnv JH HARWIG en je vermeld daarbij donatie serious request SHE + dat nummer (in jouw geval 145231).
Zo moeilijk is het toch niet?
Dat komt natuurlijk overal op FOK! in beeld, geluid en foto.quote:Op zondag 21 december 2008 11:58 schreef Refragmental het volgende:
Maar ok... bij deze verhoog ik mijn bod van 10 naar 25 euro!
MAAR... ik wil wel zien of horen dat het overhandigd wordt aan 3FM
Dus, of Fok!TV maakt een kleine reportage van de overhandiging... of ik wil een radiofragment horen van 3FM zelf
Ik wil namelijk de reacties wel eens zien/horen van de glazen huis bewoners
Volgens mij is het minimale bedrag dat je bij 3fm moet betalen om een plaatje aan te vragen al een tientje.quote:
Ja mij ook, zeker als het gewoon door iemand met verstand van foto's nemen gedaan word, en het vooral smaakvol is, zit niet te wachten op 12 pics waar je regelrecht het suez-kanaal inkijktquote:
Ik zie het verband niet tussen tieten willen zien en je financiële draagkracht, eigenlijk. Arme mensen / studenten willen geen tieten zien, maar mensen uit Wassenaer wel?quote:Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
maar als je zo graag mee wilt kijken naar de tieten waar iedereen op Fok! het over heeft, kun je ook wel wat meer dan 5 euro missen...
omdat we geen paypal hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 11:58 schreef suuske343 het volgende:
ik snap niet waar ik de paypal kan vinden![]()
5¤ extra om deze meneer op te laten houdenquote:Op zondag 21 december 2008 12:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Volgens mij is het minimale bedrag dat je bij 3fm moet betalen om een plaatje aan te vragen al een tientje.
Als SHE dan een dergelijke actie onderneemt mag je daar best wat meer voor neertellen, ik wist dat ik het hele topic over me heen zou krijgen toen ik dit postte, maar als je zo graag mee wilt kijken naar de tieten waar iedereen op Fok! het over heeft, kun je ook wel wat meer dan 5 euro missen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |