Daar komt het wel op neer.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dan moeten wij zeker betalen om die foto geen onderdeel van de serie die wij krijgen te laten zijn?
Mijn voorstel was wel ok toch?quote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Elke donateur krijgt de hele reeks te zien. Voor donateurs boven de 200.- verzin ik iets persoonlijks. Kan een etentje zijn, of de DVD met de pics, of als je zelf een verzoek hebt die een beetje decent is?
En nee, geen opengesperde onzin of ranzige plaatjes. Netjes en smaakvol.
Ik dacht zelf aan een foto in het thema van elk subforum ( dus zoveel foto's al subforums ) Met beestjes, met babies, met hardware, in de keuken, met een gereedschaps belt ..etc
25,- gestortquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:04 schreef appelsjap het volgende:
... SHE zal persoonlijk voor een verassing zorgen voor de >200 euro donateurs.
Wat snap jij niet aan de term 'verrassing' ?quote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
Wat moeten we ons voorstellen bij die persoonlijke verassing?
Een crematie, denk ik...quote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
verRassingquote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef tisauch het volgende:
[..]
Men kan vragen toch?quote:Op zondag 21 december 2008 11:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de term 'verrassing' ?
paar euro's maar? Gierig zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 11:03 schreef BasOne het volgende:
Ik heb wel een paar Euro's over voor een prive sessie
TVP = automatische donatie van 5 euro.quote:
Rick Astley - Never Gonna Give You Upquote:Op zondag 21 december 2008 11:07 schreef intraxz het volgende:
Welk liedje wordt er eigenlijk aangevraagd?
Dat zou wel ultiem zijnquote:Op zondag 21 december 2008 11:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 21 december 2008 11:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
het totaal bedrag denk ikquote:Op zondag 21 december 2008 11:10 schreef eNaSnI het volgende:
Hoeveel moet er geboden worden om te voorkomen dat ze naakt gaat?
X2quote:
Wij letten op de kleintjesquote:
Ik vind het eigenlijk wel een belediging dat mijn bod aan twijfel onderhevig was... O well...quote:Op zondag 21 december 2008 10:57 schreef appelsjap het volgende:
Ik kreeg net van DS4 een pm, en hij zei dat zn bod serieus was
zonder donateurs waren er geen picsquote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef BasOne het volgende:
Men realiseert zich dat binnen een week de pics over het net zwerven ook voor de niet donateurs......
ff ter info..
kijk maar uit dat je niet geraakt wordt door je hormonen danquote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
--
Ik dacht zelf aan een foto in het thema van elk subforum ( dus zoveel foto's al subforums ) Met beestjes, met babies, met hardware, in de keuken, met een gereedschaps belt ..etc
Dat zal ze uiteraard weten, maar het gaat haar meer denk ik om de opzet om geld in te zamelen... en als het smaakvolle naaktfoto's zijn dan zou het toch niet erg zijn lijkt me?quote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef BasOne het volgende:
Men realiseert zich dat binnen een week de pics over het net zwerven ook voor de niet donateurs......
ff ter info..
sorry danquote:Op zondag 21 december 2008 11:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een belediging dat mijn bod aan twijfel onderhevig was... O well...
Ik denk dat t beste is een mooie selectie te maken waar SHE 1000 procent achterstaat en die gewoon integraal op FOK! neerzetten. Ook positief voor de bezoekersaantallen van FOK!quote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef BasOne het volgende:
ff ter info..
je kunt, waar ter wereld je ook woont, gewoon geld overmaken naar een nederlandse rekening. Je kunt dus prima meedoen met onze acties.quote:Op zondag 21 december 2008 11:22 schreef misteriks het volgende:
je moet wederom in het enge nederland wonen om mee te kunnen doen ...
jammer ; ik was/ben van plan 250¤ te doneren om Jazzanova op stubru te horen; maar dit leek me wel veel leuker ; ik heb nl een zwak voor roemeense wipneusjes
nee, nu haal je motivatie weg voor mensen om te doneren.quote:Op zondag 21 december 2008 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat t beste is een mooie selectie te maken waar SHE 1000 procent achterstaat en die gewoon integraal op FOK! neerzetten. Ook positief voor de bezoekersaantallen van FOK!
Neehoor, mensen willen geld doneren voor een goed doel en voor een blote SHE.quote:Op zondag 21 december 2008 11:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nee, nu haal je motivatie weg voor mensen om te doneren.
quote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Elke donateur krijgt de hele reeks te zien. Voor donateurs boven de 200.- verzin ik iets persoonlijks. Kan een etentje zijn, of de DVD met de pics, of als je zelf een verzoek hebt die een beetje decent is?
En nee, geen opengesperde onzin of ranzige plaatjes. Netjes en smaakvol.
Lees de OP even andersquote:
Nee hoor, ik niet, ik doneer voor SHE.....zo is er niks exclusiefs voor donateursquote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neehoor, mensen willen geld doneren voor een goed doel en voor een blote SHE.
Dat is nu juist het leuke van deze actiequote:Op zondag 21 december 2008 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat t beste is een mooie selectie te maken waar SHE 1000 procent achterstaat en die gewoon integraal op FOK! neerzetten. Ook positief voor de bezoekersaantallen van FOK!
Goed doel?quote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neehoor, mensen willen geld doneren voor een goed doel en voor een blote SHE.
ik zie je niet in de lijst staan. Hebben we jouw bod over het hoofd gezien?quote:Op zondag 21 december 2008 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat moet ik er verder nou toch eens van zeggen... Uiteraard zal een blote SHE een tractatie zijn, maar van mij hoeft ze niet uit de kleren. Ik doneer, maar ik hoef de foto's niet. Ik doneer omdat ik stiekem best een beetje van SHE hou en er bewondering voor heb dat ze zoveel van zichzelf geeft hier.
SHE:
Nee, moppie. Ik ben net wakker, heb net gepost en heb heul mijn i-netbaniekeren nog nie opgestart niequote:Op zondag 21 december 2008 11:31 schreef Danny het volgende:
ik zie je niet in de lijst staan. Hebben we jouw bod over het hoofd gezien?
Het was ook geen put down.quote:Op zondag 21 december 2008 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jammer Flem, iets minder gierig zijnquote:Op zondag 21 december 2008 10:04 schreef appelsjap het volgende:
Donateurs:
¤ 200,-
Flem
SHE zal persoonlijk voor een verrassing zorgen voor de >200 euro donateurs.
je weet dat HuHu een man is?quote:Op zondag 21 december 2008 11:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het was ook geen put down.
Maar deze maand is al duur genoeg voor me, 3 verjaardagen, sint, kerst...
Geen geld voor naakte vrouwen over
Maar ik had toch liever een trio met HuHu en Funk_You gehad, nou.. daar heb ik wel wat centjes voor over
En voor een prive voorstelling van SHE, HuHu en Funk_you, trek ik zelfs m'n spaar rekening helemaal leeg
quote:Op zondag 21 december 2008 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, moppie. Ik ben net wakker, heb net gepost en heb heul mijn i-netbaniekeren nog nie opgestart nie
flem die zit erbijquote:Op zondag 21 december 2008 11:36 schreef Smeich het volgende:
Leuke actie hoor
[..]
Jammer Flem, iets minder gierig zijn1 eurootje meer
Foto's gaan sowieso zwerven. Als je t beperkt houdt zet VK ze online of GS. Dan kun je beter na t behalen van t bedrag alles op FOK! neerzetten zodat je de bezoekers ook op FOIK! houdt en niet naar VK stuurtquote:Op zondag 21 december 2008 11:30 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Dat is nu juist het leuke van deze actie
Yup somsquote:Op zondag 21 december 2008 11:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
je weet dat HuHu een man is?![]()
[..]
*Kijkt op spaar rekening*quote:als je even zegt hoeveel je gaat doneren dan zet ik je alvast op de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |