Jaloers dat je niet in de studio bent? Of tenminste in Breda?quote:Op zondag 21 december 2008 04:32 schreef Opie het volgende:
Probeer je een radioshow te doen zonder eten in je maag, staat een naief blond meisje met d'r tieten te schudden door te gabberen. Meneer Rabbering, gewoon piemel in d'r mond en vervolgens schreeuwen "Dat wil je toch of wat?"
niet goed opgeletquote:
Volgens mij weten we nu wel dat je haar niet zo mag. Je hebt nu al tien keer berichten gepost met dezelfde strekking...quote:Op zondag 21 december 2008 04:35 schreef Opie het volgende:
Ze is gewoon een irritante cocktease met dat overdreven enthousiasme. Alles goed laten schudden en als er dan wat hitsige opmerkingen over worden gemaakt een beetje giechelen onder het mom van "maar ik heb een vriendjuh hihi".
Ik ben er.quote:Op zondag 21 december 2008 04:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat de dagploeg min of meer slaapt/ontwaakt en de nachtploeg afkalft.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 04:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja dat bedacht ik me ook net, maar heb inmiddels tussendoor wel al mijn tanden gepoetst
Bij nader inzien toch best corny.quote:Op zondag 21 december 2008 05:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Lekker nummer dit. Wie is het nog maar?
Stoppen vervangen? Hoofdschakelaar terugzetten?quote:Op zondag 21 december 2008 04:58 schreef Espabilado het volgende:
dag nachtbrakers. de stoppen zijn hier net doorgeslagendus zit nu in het pikkedonker met mn mobiel. in meterkast zit een I/O switch.. als ik die terugdoe naar I gaat alles ff weer aan twee sec maar dan knalt ie weer terug. wat houd dit in? zal zeker iemand moeten bellen morgenochtend? als dat kan op zondag mà r lijkt me toch wel..
nu moet ik ilse missen
een apparaat maakt sluiting of je hebt teveel op 1 groep zitten.. stekkers eruit halen en dan schakelaar omquote:Op zondag 21 december 2008 04:58 schreef Espabilado het volgende:
dag nachtbrakers. de stoppen zijn hier net doorgeslagendus zit nu in het pikkedonker met mn mobiel. in meterkast zit een I/O switch.. als ik die terugdoe naar I gaat alles ff weer aan twee sec maar dan knalt ie weer terug. wat houd dit in? zal zeker iemand moeten bellen morgenochtend? als dat kan op zondag mà r lijkt me toch wel..
nu moet ik ilse missen
hoofdschakelaar terugzetten werkt dus niet en heb geen reservestoppen neequote:Op zondag 21 december 2008 05:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stoppen vervangen? Hoofdschakelaar terugzetten?
Heb je reserve-stoppen in huis?
Heb je wel meerdere groepen?quote:Op zondag 21 december 2008 05:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
hoofdschakelaar terugzetten werkt dus niet en heb geen reservestoppen nee
Een radio op batterijen?quote:Op zondag 21 december 2008 05:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
hoofdschakelaar terugzetten werkt dus niet en heb geen reservestoppen nee
quote:Op zondag 21 december 2008 05:06 schreef Loire het volgende:
[..]
een apparaat maakt sluiting of je hebt teveel op 1 groep zitten.. stekkers eruit halen en dan schakelaar om
dan 1 vor 1 trug erin deon.
toen ie eruit knalde projector, tvbox, receiver, pc, lichten, monitor, telefònoplader.. maar heb na mislukte poging met hoofdschakelà r alleen pc uitgezet met io switch en toen pakte de hòfdschakelà r wel opquote:Op zondag 21 december 2008 05:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Had je nog meer apparaten aan?
Dat is best veel. Het kan heel goed zijn dat wat Loire zei, je de electriciteitsgroep hebt overbelast.quote:Op zondag 21 december 2008 05:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
toen ie eruit knalde projector, tvbox, receiver, pc, lichten, monitor, telefònoplader.. maar heb na mislukte poging met hoofdschakelà r alleen pc uitgezet met io switch en toen pakte de hòfdschakelà r wel op
Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 05:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ilse gifje.
Slaapt alles en iedereen ondertussen?
quote:Op zondag 21 december 2008 05:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ilse gifje.
Slaapt alles en iedereen ondertussen?
Mja ik heb wel vaak genoeg die combinatie aan... en magnetron was daarvoor ook nog bezig geweest... dus dat was piekpunt... en het ging toen die al klaar was..quote:Op zondag 21 december 2008 05:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is best veel. Het kan heel goed zijn dat wat Loire zei, je de electriciteitsgroep hebt overbelast.
(Ik weet niet zo goed hoe veel stroom die dingen vragen)
Dan ligt het niet aan een van je apparaten zelf maar had je simpelweg te veel dingen aan staan.
Bij mij thuis gebeurde dat ook vaak als we de wasmachine en wasdroger tegelijk aan hadden staan (studentenhuis).
In dat geval kun je dus je PC gewoon aan doen, als je iets anders (wat veel vermogen vraagt) uitzet.
(Als je het inmiddels al niet geprobeerd hebt.)
en filmpje er bijquote:Op zondag 21 december 2008 05:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Koffie. Goed idee, ik ga gelijk even zetten.
Ho, ik doe mee. Ik ben me een potje brak zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 05:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Koffie. Goed idee, ik ga gelijk even zetten.
Niet eens stoppen kapot dus?quote:Op zondag 21 december 2008 05:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Mja ik heb wel vaak genoeg die combinatie aan... en magnetron was daarvoor ook nog bezig geweest... dus dat was piekpunt... en het ging toen die al klaar was..
Maar die hoofdschakelaar knalde dus steeds terug tot ik pc uitdeed met de I/O switch...
En die heb ik nu weer aan (type weer vanachter pc).. en het werkt nu gewoon
Achja, ik is er blij meewel raar...
Ilse gaat naar bed
nouja feitelijk is ie al tijden 'kapot' mist een stuk omhulsel namelijk dus uitkijken met de vingertjes daarquote:Op zondag 21 december 2008 05:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet eens stoppen kapot dus?![]()
En wanneer je wel of geen overbelasting krijgt weet ik ook niet.
Want met die wasdroger en wasmachine was het dus ook niet altijd zo.
Alleen als ie eruit knalde was er wel altijd een stop kapot, dus wat dat betreft kom je goed weg.
A-ha.quote:Op zondag 21 december 2008 05:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
nouja feitelijk is ie al tijden 'kapot' mist een stuk omhulsel namelijk dus uitkijken met de vingertjes daar
Daar gaat een lampje branden.quote:Op zondag 21 december 2008 05:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
nouja feitelijk is ie al tijden 'kapot' mist een stuk omhulsel namelijk dus uitkijken met de vingertjes daar
Nog niet gezien. Zou ie zich verslapen!quote:Op zondag 21 december 2008 06:01 schreef Espabilado het volgende:
Mjah, ligt er aan... geleiden spinnenwebben goed?... want zit meterkast nogal vol mee en komt ook dicht bij dat open stukje
En komt Giel nog zn bed uit of wat?
Maar qua titel-tijdstipcombinatie.quote:Op zondag 21 december 2008 06:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind dit nummer leuker.![]()
Wo-ooh she moves in her own way
open deur..quote:Op zondag 21 december 2008 06:27 schreef Espabilado het volgende:
edit; ah ze is er weer.. maar ze lijkt zich met Giel wel beetje te vervelen..
Dank je het is inmiddels ook op ned 1.quote:Op zondag 21 december 2008 06:34 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr_webcam?act=soloview&id=0
Dank je.quote:Op zondag 21 december 2008 06:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je het is inmiddels ook op ned 1.
Mogguh!quote:Op zondag 21 december 2008 06:41 schreef borisz het volgende:
slechts 7 topics gemist
Mogge
al ben ik er zo weer vandoor.
Nz dus. Hoi nachtzuster.quote:
Zwart en zo sterk mogelijk op dit tijdstip, en veelquote:Op zondag 21 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nz dus. Hoi nachtzuster.
"As black as a moonless night" noem ik dat.
Hoi Frits en JJHquote:Op zondag 21 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nz dus. Hoi nachtzuster.
"As black as a moonless night" noem ik dat.
Dan word het nadat ze vertrokken is.quote:Op zondag 21 december 2008 06:55 schreef Espabilado het volgende:
Ik doe niet aan caffeine
maar goed ik ga dan ook maar eens naar bed
is wel moeilijk om naar bed te gaan als Ilse nog op tv is
Word de hele nacht door al herhaald...quote:Op zondag 21 december 2008 07:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dit soort reportages hoeven van mij niet echt..
Ik denk ook telkens bij de volgende ga ik slapenquote:Op zondag 21 december 2008 07:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dit soort reportages hoeven van mij niet echt..
Oh ik dacht dat jij van de ochtendploeg was..quote:Op zondag 21 december 2008 07:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik denk ook telkens bij de volgende ga ik slapen
Dat was jij toch?quote:Op zondag 21 december 2008 07:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij van de ochtendploeg was..
Ik ook,quote:Op zondag 21 december 2008 07:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij van de ochtendploeg was..
Ik denk dat we kunnen concluderen dat de ochtendploeg nog in bed ligt.quote:
Mwa dat zegt op Fok ook niet altijd watquote:Op zondag 21 december 2008 07:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik geef toe, wel een domme gedachte gezien je username.
Dat weet je nooit hè?quote:Op zondag 21 december 2008 07:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mwa dat zegt op Fok ook niet altijd wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 21 december 2008 07:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat weet je nooit hè?
Net even m'n pm-box gecheckt wanneer ik ook alweer een berichtje van jou had gehad (over avatar) en dat was ook 5 voor half 8 's ochtends dus ochtendploeg weer.
Oh toen was ik vast vroeg wakker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch wel lekker?quote:Op zondag 21 december 2008 07:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niet te veel inkakmuziek nu please!
quote:Op zondag 21 december 2008 07:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh toen was ik vast vroeg wakker dan![]()
Toevallig, ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik dipte ff in rond 7.37, tijdens een vrolijk mellow kerstliedje.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 07:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook.
Dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een slap kerstliedje inderdaad, maar wel een goeie.quote:Op zondag 21 december 2008 08:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dipte ff in rond 7.37, tijdens een vrolijk mellow kerstliedje.
Wie?quote:Op zondag 21 december 2008 08:10 schreef JJH het volgende:
Volgens mij zie ik de sappenman weer rondspoken.
Zet 'm op!quote:Op zondag 21 december 2008 08:16 schreef JJH het volgende:
Ik ga zo eerst een rondje rennen, ik zie trouwens wel dat er autoruiten bevroren zijn...
*klappertand.
Jemigquote:Op zondag 21 december 2008 08:16 schreef JJH het volgende:
Ik ga zo eerst een rondje rennen, ik zie trouwens wel dat er autoruiten bevroren zijn...
*klappertand.
Studio Brussel, het Glazen huis in Gent, je weet toch?quote:
Ja joh, weet ik allemaal niequote:Op zondag 21 december 2008 08:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Studio Brussel, het Glazen huis in Gent, je weet toch?![]()
De kleine broertjes van 3FM, brothers in arms so to speak, maar jij volgt dit voor het eerst hè...
Zonet was het ook nog op tv, België 1, maar daar zijn nu de reguliere uitzendingen begonnen.quote:Op zondag 21 december 2008 08:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja joh, weet ik allemaal nie![]()
Ik zie nu in dat tooltje ook huis in België staan, thnx voor de tip
Ah okquote:Op zondag 21 december 2008 08:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zonet was het ook nog op tv, België 1, maar daar zijn nu de reguliere uitzendingen begonnen.
Jij volgt het online? De tv-uitzending is nu ook afgebroken, ik zal ook wel moeten. Dacht dat het nog steeds bezig was want ze draaiden Kim Wilde bij Nederland beweegt.quote:Op zondag 21 december 2008 08:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Voor de tv hangen lijkt me ook geen goed idee nu, val ik zo in slaap![]()
Lekker, die sapjes
Heb jij geen infokanaal van Ziggo? Die heb ik erop staan...quote:Op zondag 21 december 2008 08:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij volgt het online? De tv-uitzending is nu ook afgebroken, ik zal ook wel moeten. Dacht dat het nog steeds bezig was want ze draaiden Kim Wilde bij Nederland beweegt.![]()
Goedemorgen Diaan.
Jawel, op 25 zie ik nu.quote:Op zondag 21 december 2008 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij geen infokanaal van Ziggo? Die heb ik erop staan...
Wakker gebleven volgens mij.quote:Is Ilse de hele nacht wakker geweest of heeft ze nog wel even geslapen?
Je hebt je beweging vandaag dus alweer gehad?quote:Op zondag 21 december 2008 08:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij volgt het online? De tv-uitzending is nu ook afgebroken, ik zal ook wel moeten. Dacht dat het nog steeds bezig was want ze draaiden Kim Wilde bij Nederland beweegt.![]()
Goedemorgen Diaan.
quote:Op zondag 21 december 2008 08:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel, op 25 zie ik nu.![]()
tnx
[..]
Wakker gebleven volgens mij.You're welcome!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Nou nee, want ik dacht dus dat het gewoon radio was. Alle oefeningen gemist.quote:Op zondag 21 december 2008 08:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je hebt je beweging vandaag dus alweer gehad?![]()
Ja ik gebruik dat tooltje uit de OP en twee schermen is ideaal
quote:Op zondag 21 december 2008 08:57 schreef Diaan73 het volgende:Dat lijkt me dan ook niet verstandig idd. Nog genoeg slapeloze nachten voor jou de komende tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Het valt nu gelukkig nog erg mee, ik slaap nog erg goed 's nachts... zal wel komen als de kleine geboren is.quote:Op zondag 21 december 2008 09:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook niet verstandig idd. Nog genoeg slapeloze nachten voor jou de komende tijd.
Bedoel je Dillinger met Cocaine in My Brain?quote:Op zondag 21 december 2008 09:08 schreef linebear het volgende:
wie zingt ook al weer dat lost to cocaine
quote:Op zondag 21 december 2008 09:11 schreef Shoombak het volgende:
Ilse heeft niet geslapen?
Welterusten nachtzuster.quote:Op zondag 21 december 2008 09:19 schreef nachtzuster het volgende:
Ilse gaat een beetje slaap inhalen denk ik, ga ik ook maar doen dan![]()
That's What Friends Are For - Dionne Warwick & Friends ?quote:Op zondag 21 december 2008 09:15 schreef Treezz het volgende:
zeg, hoe dat liedje;
Waar ze hoog zingen + en iets met friends erin..
kom d'r niet op![]()
wat ben ik vroeg wakker geworden..
Welterustenquote:Op zondag 21 december 2008 09:19 schreef nachtzuster het volgende:
Ilse gaat een beetje slaap inhalen denk ik, ga ik ook maar doen dan![]()
Ik zocht een toepasselijke plaat, en ineens schoot me er 1 te binnenquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet zo'n nummer met alleen piano best oud en dan zingt zon gast very little thing of iets wat er op lijkt en ook nog iets over crying
geen idee, best bekend nummer alleen ik weet nooit hoe ze hetenquote:
Vast bedrag per nummer?quote:Op zondag 21 december 2008 09:31 schreef D.Rose het volgende:
Ik hanteer weer dezelfde methode als vorig jaar. Zodra ik mijn plaat hoor vraag ik een nieuwe aan. Dus hoe meer ze draaien, hoe meer ze aan mij verdienen
Ik ben dagoduck ja...quote:
Phil Collins met alleen pianoquote:Op zondag 21 december 2008 09:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
geen idee, best bekend nummer alleen ik weet nooit hoe ze heten
edit:
ook best wel oud dacht ik miss wel van phill collins geeeeeeeeeeeen idee
Ja dus?quote:
Nee,... tis nieuwquote:Op zondag 21 december 2008 09:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
That's What Friends Are For - Dionne Warwick & Friends ?
nee dusquote:
Hoe ziet de zanger eruit?quote:Op zondag 21 december 2008 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
een nummer met alleen een piana en iets van its a little little thing kom t de hele tijd terug
weet ik veel, heb hem ooit 1 of 2 x op de radio gehoordquote:
Niet every little thing she does is magic van the police hè?quote:Op zondag 21 december 2008 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
weet ik veel, heb hem ooit 1 of 2 x op de radio gehoord
maar volgens mij zit hij ook nog in een film dacht ik weet niet zeker
kijk es op youtube, kun je ook snel vindenquote:Op zondag 21 december 2008 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
een nummer met alleen een piana en iets van its a little little thing kom t de hele tijd terug
quote:
Is gewoon antwoord geven teveelquote:Op zondag 21 december 2008 09:36 schreef Ambrosius het volgende:
Is Ilse naar huis?
nee, wel leuk nummerquote:Op zondag 21 december 2008 09:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet every little thing she does is magic van the police hè?
Ze heeft me nog niet gebeld dat ze eraan komt, maar het zou best kunnenquote:Op zondag 21 december 2008 09:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon antwoord geven teveel?
Jij ligt trouwens ook op koers voor een paar magnetron-slippers hèquote:
echt waar? ff kykequote:Op zondag 21 december 2008 09:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij ligt trouwens ook op koers voor een paar magnetron-slippers hè
Is dat een inside joke?quote:Op zondag 21 december 2008 09:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij ligt trouwens ook op koers voor een paar magnetron-slippers hè
quote:Op zondag 21 december 2008 09:48 schreef JJH het volgende:
[..]
En trug. Goed kapot zeg...
Was iets verder als ik gedacht had.
Nee.. kerstavatar-verkiezing.. dat kun je winnen..(Serieusquote:
Dat weet ik wel.quote:Op zondag 21 december 2008 09:52 schreef D.Rose het volgende:
Weet iemand of je wanneer je via de tv kijkt je veel nummers mist?
owquote:Op zondag 21 december 2008 09:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.. kerstavatar-verkiezing.. dat kun je winnen..(Serieus!)..check mijn signature
'quote:
Waarom niet? Er valt nog weinig over te zeggen.quote:Op zondag 21 december 2008 09:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nu wel in top 5 maar denk niet voor lang
quote:
Ik wist ook niet wat het was, of dat ze bestondenquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 09:58 schreef FritsVanEgters het volgende:Ik ook niet / me ouders wel, laten we nou net in hetzelfde huis wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Moet je nu even gaan luisteren naar de radio rondom het nieuws. Dan kun je dat misschien een beetje inschatten.quote:Op zondag 21 december 2008 09:52 schreef D.Rose het volgende:
Weet iemand of je wanneer je via de tv kijkt je veel nummers mist?
nee westamerikaans doofquote:Op zondag 21 december 2008 10:00 schreef Treezz het volgende:
waarom heb ik dit niet eerder gehoord op 3fm... of was toen oostindischdoof
ja.. dat zou het wel geweest zijn..quote:
1993quote:Op zondag 21 december 2008 09:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet / me ouders wel, laten we nou net in hetzelfde huis wonen
Je mist het nieuws, prachtige reclames als ZEKURRR OUOUUOOUWWWWWE en misschien het begin van het eerste liedje van het nieuwe uur.quote:Op zondag 21 december 2008 10:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Moet je nu even gaan luisteren naar de radio rondom het nieuws. Dan kun je dat misschien een beetje inschatten.
sssssssst.....quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Je mist het nieuws, prachtige reclames als ZEKURRR OUOUUOOUWWWWWE en misschien het begin van het eerste liedje van het nieuwe uur.
Dus, even afwegen of je dat de moeite waard vindt.
quote:Op zondag 21 december 2008 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Je mist het nieuws, prachtige reclames als ZEKURRR OUOUUOOUWWWWWE en misschien het begin van het eerste liedje van het nieuwe uur.
Dus, even afwegen of je dat de moeite waard vindt.
Volgens mij is het inderdaad koopzondag hier,quote:Op zondag 21 december 2008 09:58 schreef Cee het volgende:
Wakker!![]()
Over een uurtje pak ik de boemel naar Breda, als ik mezelf ertoe kan zetten.Even kijken of de winkels open zijn, zou wel zo handig zijn.
quote:
Take me on!quote:
Je wilt niet weten, heb het ook regelmatig zo.quote:Op zondag 21 december 2008 10:06 schreef Treezz het volgende:
paul hoeft niet veel aan z'n haar te doen.. wel zo handig
Oh! Ehm. Ja da wiknie he. Maar ieder uur komt toch op uitzending gemist te staan en aangezien er 24 uur per dag altijd wel iemand in dit topic aan het posten is, lijkt het me sterk als net DAT moment dat je verzoekje wordt gedraaid, niemand luistert!quote:Op zondag 21 december 2008 10:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
D.Rose wil weten of hij zijn eigen verzoekjes misschien mist denk ik.
Ik zou het ook leuk vinden om 'm zelf te horenquote:Op zondag 21 december 2008 10:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh! Ehm. Ja da wiknie he. Maar ieder uur komt toch op uitzending gemist te staan en aangezien er 24 uur per dag altijd wel iemand in dit topic aan het posten is, lijkt het me sterk als net DAT moment dat je verzoekje wordt gedraaid, niemand luistert!
Als je een verzoekje doet wil je hem wel live horen lijkt me.quote:Op zondag 21 december 2008 10:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh! Ehm. Ja da wiknie he. Maar ieder uur komt toch op uitzending gemist te staan en aangezien er 24 uur per dag altijd wel iemand in dit topic aan het posten is, lijkt het me sterk als net DAT moment dat je verzoekje wordt gedraaid, niemand luistert!
Neequote:Op zondag 21 december 2008 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
gaan ze die laptops ook nog veilen?
ergens een goeie kope riem kopen in breda en dan door de brievenbus gooienquote:Op zondag 21 december 2008 10:11 schreef Cee het volgende:
Wie heeft er baat bij het zien van Giel's boxers? Ik niet.
Ben ik ff blij dat ik net geen stream zat te kijken.quote:Op zondag 21 december 2008 10:11 schreef Cee het volgende:
Wie heeft er baat bij het zien van Giel's boxers? Ik niet.
mooooehoeet je dooewwn ouwe broooodjee bal ook geveeuuhh ouuuweequote:Op zondag 21 december 2008 10:12 schreef Treezz het volgende:
[..]
ergens een goeie kope riem kopen in breda en dan door de brievenbus gooien
hoezo?quote:Op zondag 21 december 2008 10:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik net geen stream zat te kijken.
OEH! Idee!quote:Op zondag 21 december 2008 10:12 schreef Treezz het volgende:
[..]
ergens een goeie kope riem kopen in breda en dan door de brievenbus gooien
Living Doll van Cliff Richard & the Young Ones? Die?quote:Op zondag 21 december 2008 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe hete die ene van vorig jaar dat gerard de hele tijd mee ging zinge?
Wombats - Let's dance the Joy Divivsion. :0quote:Op zondag 21 december 2008 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
nog 20 posts en ik zou het wel durfenquote:Op zondag 21 december 2008 10:15 schreef Cee het volgende:
[..]
OEH! Idee!![]()
ik weet niet of ik het durf
quote:Op zondag 21 december 2008 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Living Doll van Cliff Richard & the Young Ones? Die?
quote:Op zondag 21 december 2008 10:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Wombats - Let's dance the Joy Divivsion. :0
Living doll van cliff richard toch?quote:Op zondag 21 december 2008 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
laten we die aanvrage met ze allequote:Op zondag 21 december 2008 10:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Wombats - Let's dance the Joy Divivsion. :0
Nee, 14.00u, zoals gisteren en eergisteren..quote:Op zondag 21 december 2008 10:20 schreef hakkkuh het volgende:
moet coen nu niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |