Ik zou het ook leuk vinden om 'm zelf te horenquote:Op zondag 21 december 2008 10:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh! Ehm. Ja da wiknie he. Maar ieder uur komt toch op uitzending gemist te staan en aangezien er 24 uur per dag altijd wel iemand in dit topic aan het posten is, lijkt het me sterk als net DAT moment dat je verzoekje wordt gedraaid, niemand luistert!
Als je een verzoekje doet wil je hem wel live horen lijkt me.quote:Op zondag 21 december 2008 10:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh! Ehm. Ja da wiknie he. Maar ieder uur komt toch op uitzending gemist te staan en aangezien er 24 uur per dag altijd wel iemand in dit topic aan het posten is, lijkt het me sterk als net DAT moment dat je verzoekje wordt gedraaid, niemand luistert!
Neequote:Op zondag 21 december 2008 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
gaan ze die laptops ook nog veilen?
ergens een goeie kope riem kopen in breda en dan door de brievenbus gooienquote:Op zondag 21 december 2008 10:11 schreef Cee het volgende:
Wie heeft er baat bij het zien van Giel's boxers? Ik niet.
Ben ik ff blij dat ik net geen stream zat te kijken.quote:Op zondag 21 december 2008 10:11 schreef Cee het volgende:
Wie heeft er baat bij het zien van Giel's boxers? Ik niet.
mooooehoeet je dooewwn ouwe broooodjee bal ook geveeuuhh ouuuweequote:Op zondag 21 december 2008 10:12 schreef Treezz het volgende:
[..]
ergens een goeie kope riem kopen in breda en dan door de brievenbus gooien
hoezo?quote:Op zondag 21 december 2008 10:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik net geen stream zat te kijken.
OEH! Idee!quote:Op zondag 21 december 2008 10:12 schreef Treezz het volgende:
[..]
ergens een goeie kope riem kopen in breda en dan door de brievenbus gooien
Living Doll van Cliff Richard & the Young Ones? Die?quote:Op zondag 21 december 2008 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe hete die ene van vorig jaar dat gerard de hele tijd mee ging zinge?
Wombats - Let's dance the Joy Divivsion. :0quote:Op zondag 21 december 2008 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
nog 20 posts en ik zou het wel durfenquote:Op zondag 21 december 2008 10:15 schreef Cee het volgende:
[..]
OEH! Idee!![]()
ik weet niet of ik het durf
quote:Op zondag 21 december 2008 10:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Living Doll van Cliff Richard & the Young Ones? Die?
quote:Op zondag 21 december 2008 10:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Wombats - Let's dance the Joy Divivsion. :0
Living doll van cliff richard toch?quote:Op zondag 21 december 2008 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
laten we die aanvrage met ze allequote:Op zondag 21 december 2008 10:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Wombats - Let's dance the Joy Divivsion. :0
Nee, 14.00u, zoals gisteren en eergisteren..quote:Op zondag 21 december 2008 10:20 schreef hakkkuh het volgende:
moet coen nu niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |