Dat was jij toch?quote:Op zondag 21 december 2008 07:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij van de ochtendploeg was..
Ik ook,quote:Op zondag 21 december 2008 07:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij van de ochtendploeg was..
Ik denk dat we kunnen concluderen dat de ochtendploeg nog in bed ligt.quote:
Mwa dat zegt op Fok ook niet altijd watquote:Op zondag 21 december 2008 07:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik geef toe, wel een domme gedachte gezien je username.
Dat weet je nooit hè?quote:Op zondag 21 december 2008 07:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mwa dat zegt op Fok ook niet altijd wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 21 december 2008 07:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat weet je nooit hè?
Net even m'n pm-box gecheckt wanneer ik ook alweer een berichtje van jou had gehad (over avatar) en dat was ook 5 voor half 8 's ochtends dus ochtendploeg weer.
Oh toen was ik vast vroeg wakker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch wel lekker?quote:Op zondag 21 december 2008 07:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niet te veel inkakmuziek nu please!
quote:Op zondag 21 december 2008 07:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh toen was ik vast vroeg wakker dan![]()
Toevallig, ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik dipte ff in rond 7.37, tijdens een vrolijk mellow kerstliedje.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 07:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook.
Dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een slap kerstliedje inderdaad, maar wel een goeie.quote:Op zondag 21 december 2008 08:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dipte ff in rond 7.37, tijdens een vrolijk mellow kerstliedje.
Wie?quote:Op zondag 21 december 2008 08:10 schreef JJH het volgende:
Volgens mij zie ik de sappenman weer rondspoken.
Zet 'm op!quote:Op zondag 21 december 2008 08:16 schreef JJH het volgende:
Ik ga zo eerst een rondje rennen, ik zie trouwens wel dat er autoruiten bevroren zijn...
*klappertand.
Jemigquote:Op zondag 21 december 2008 08:16 schreef JJH het volgende:
Ik ga zo eerst een rondje rennen, ik zie trouwens wel dat er autoruiten bevroren zijn...
*klappertand.
Studio Brussel, het Glazen huis in Gent, je weet toch?quote:
Ja joh, weet ik allemaal niequote:Op zondag 21 december 2008 08:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Studio Brussel, het Glazen huis in Gent, je weet toch?![]()
De kleine broertjes van 3FM, brothers in arms so to speak, maar jij volgt dit voor het eerst hè...
Zonet was het ook nog op tv, België 1, maar daar zijn nu de reguliere uitzendingen begonnen.quote:Op zondag 21 december 2008 08:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja joh, weet ik allemaal nie![]()
Ik zie nu in dat tooltje ook huis in België staan, thnx voor de tip
Ah okquote:Op zondag 21 december 2008 08:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zonet was het ook nog op tv, België 1, maar daar zijn nu de reguliere uitzendingen begonnen.
Jij volgt het online? De tv-uitzending is nu ook afgebroken, ik zal ook wel moeten. Dacht dat het nog steeds bezig was want ze draaiden Kim Wilde bij Nederland beweegt.quote:Op zondag 21 december 2008 08:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Voor de tv hangen lijkt me ook geen goed idee nu, val ik zo in slaap![]()
Lekker, die sapjes
Heb jij geen infokanaal van Ziggo? Die heb ik erop staan...quote:Op zondag 21 december 2008 08:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij volgt het online? De tv-uitzending is nu ook afgebroken, ik zal ook wel moeten. Dacht dat het nog steeds bezig was want ze draaiden Kim Wilde bij Nederland beweegt.![]()
Goedemorgen Diaan.
Jawel, op 25 zie ik nu.quote:Op zondag 21 december 2008 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij geen infokanaal van Ziggo? Die heb ik erop staan...
Wakker gebleven volgens mij.quote:Is Ilse de hele nacht wakker geweest of heeft ze nog wel even geslapen?
Je hebt je beweging vandaag dus alweer gehad?quote:Op zondag 21 december 2008 08:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij volgt het online? De tv-uitzending is nu ook afgebroken, ik zal ook wel moeten. Dacht dat het nog steeds bezig was want ze draaiden Kim Wilde bij Nederland beweegt.![]()
Goedemorgen Diaan.
quote:Op zondag 21 december 2008 08:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel, op 25 zie ik nu.![]()
tnx
[..]
Wakker gebleven volgens mij.You're welcome!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Nou nee, want ik dacht dus dat het gewoon radio was. Alle oefeningen gemist.quote:Op zondag 21 december 2008 08:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je hebt je beweging vandaag dus alweer gehad?![]()
Ja ik gebruik dat tooltje uit de OP en twee schermen is ideaal
quote:Op zondag 21 december 2008 08:57 schreef Diaan73 het volgende:Dat lijkt me dan ook niet verstandig idd. Nog genoeg slapeloze nachten voor jou de komende tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Het valt nu gelukkig nog erg mee, ik slaap nog erg goed 's nachts... zal wel komen als de kleine geboren is.quote:Op zondag 21 december 2008 09:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook niet verstandig idd. Nog genoeg slapeloze nachten voor jou de komende tijd.
Bedoel je Dillinger met Cocaine in My Brain?quote:Op zondag 21 december 2008 09:08 schreef linebear het volgende:
wie zingt ook al weer dat lost to cocaine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |