quote:Op zondag 21 december 2008 09:11 schreef Shoombak het volgende:
Ilse heeft niet geslapen?
Welterusten nachtzuster.quote:Op zondag 21 december 2008 09:19 schreef nachtzuster het volgende:
Ilse gaat een beetje slaap inhalen denk ik, ga ik ook maar doen dan![]()
That's What Friends Are For - Dionne Warwick & Friends ?quote:Op zondag 21 december 2008 09:15 schreef Treezz het volgende:
zeg, hoe dat liedje;
Waar ze hoog zingen + en iets met friends erin..
kom d'r niet op![]()
wat ben ik vroeg wakker geworden..
Welterustenquote:Op zondag 21 december 2008 09:19 schreef nachtzuster het volgende:
Ilse gaat een beetje slaap inhalen denk ik, ga ik ook maar doen dan![]()
Ik zocht een toepasselijke plaat, en ineens schoot me er 1 te binnenquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet zo'n nummer met alleen piano best oud en dan zingt zon gast very little thing of iets wat er op lijkt en ook nog iets over crying
geen idee, best bekend nummer alleen ik weet nooit hoe ze hetenquote:
Vast bedrag per nummer?quote:Op zondag 21 december 2008 09:31 schreef D.Rose het volgende:
Ik hanteer weer dezelfde methode als vorig jaar. Zodra ik mijn plaat hoor vraag ik een nieuwe aan. Dus hoe meer ze draaien, hoe meer ze aan mij verdienen
Ik ben dagoduck ja...quote:
Phil Collins met alleen pianoquote:Op zondag 21 december 2008 09:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
geen idee, best bekend nummer alleen ik weet nooit hoe ze heten
edit:
ook best wel oud dacht ik miss wel van phill collins geeeeeeeeeeeen idee
Ja dus?quote:
Nee,... tis nieuwquote:Op zondag 21 december 2008 09:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
That's What Friends Are For - Dionne Warwick & Friends ?
nee dusquote:
Hoe ziet de zanger eruit?quote:Op zondag 21 december 2008 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
een nummer met alleen een piana en iets van its a little little thing kom t de hele tijd terug
weet ik veel, heb hem ooit 1 of 2 x op de radio gehoordquote:
Niet every little thing she does is magic van the police hè?quote:Op zondag 21 december 2008 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
weet ik veel, heb hem ooit 1 of 2 x op de radio gehoord
maar volgens mij zit hij ook nog in een film dacht ik weet niet zeker
kijk es op youtube, kun je ook snel vindenquote:Op zondag 21 december 2008 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
een nummer met alleen een piana en iets van its a little little thing kom t de hele tijd terug
quote:
Is gewoon antwoord geven teveelquote:Op zondag 21 december 2008 09:36 schreef Ambrosius het volgende:
Is Ilse naar huis?
nee, wel leuk nummerquote:Op zondag 21 december 2008 09:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet every little thing she does is magic van the police hè?
Ze heeft me nog niet gebeld dat ze eraan komt, maar het zou best kunnenquote:Op zondag 21 december 2008 09:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon antwoord geven teveel?
Jij ligt trouwens ook op koers voor een paar magnetron-slippers hèquote:
echt waar? ff kykequote:Op zondag 21 december 2008 09:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij ligt trouwens ook op koers voor een paar magnetron-slippers hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |