Bij nader inzien toch best corny.quote:Op zondag 21 december 2008 05:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Lekker nummer dit. Wie is het nog maar?
Stoppen vervangen? Hoofdschakelaar terugzetten?quote:Op zondag 21 december 2008 04:58 schreef Espabilado het volgende:
dag nachtbrakers. de stoppen zijn hier net doorgeslagendus zit nu in het pikkedonker met mn mobiel. in meterkast zit een I/O switch.. als ik die terugdoe naar I gaat alles ff weer aan twee sec maar dan knalt ie weer terug. wat houd dit in? zal zeker iemand moeten bellen morgenochtend? als dat kan op zondag mà r lijkt me toch wel..
nu moet ik ilse missen
een apparaat maakt sluiting of je hebt teveel op 1 groep zitten.. stekkers eruit halen en dan schakelaar omquote:Op zondag 21 december 2008 04:58 schreef Espabilado het volgende:
dag nachtbrakers. de stoppen zijn hier net doorgeslagendus zit nu in het pikkedonker met mn mobiel. in meterkast zit een I/O switch.. als ik die terugdoe naar I gaat alles ff weer aan twee sec maar dan knalt ie weer terug. wat houd dit in? zal zeker iemand moeten bellen morgenochtend? als dat kan op zondag mà r lijkt me toch wel..
nu moet ik ilse missen
hoofdschakelaar terugzetten werkt dus niet en heb geen reservestoppen neequote:Op zondag 21 december 2008 05:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Stoppen vervangen? Hoofdschakelaar terugzetten?
Heb je reserve-stoppen in huis?
Heb je wel meerdere groepen?quote:Op zondag 21 december 2008 05:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
hoofdschakelaar terugzetten werkt dus niet en heb geen reservestoppen nee
Een radio op batterijen?quote:Op zondag 21 december 2008 05:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
hoofdschakelaar terugzetten werkt dus niet en heb geen reservestoppen nee
quote:Op zondag 21 december 2008 05:06 schreef Loire het volgende:
[..]
een apparaat maakt sluiting of je hebt teveel op 1 groep zitten.. stekkers eruit halen en dan schakelaar om
dan 1 vor 1 trug erin deon.
toen ie eruit knalde projector, tvbox, receiver, pc, lichten, monitor, telefònoplader.. maar heb na mislukte poging met hoofdschakelà r alleen pc uitgezet met io switch en toen pakte de hòfdschakelà r wel opquote:Op zondag 21 december 2008 05:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Had je nog meer apparaten aan?
Dat is best veel. Het kan heel goed zijn dat wat Loire zei, je de electriciteitsgroep hebt overbelast.quote:Op zondag 21 december 2008 05:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
toen ie eruit knalde projector, tvbox, receiver, pc, lichten, monitor, telefònoplader.. maar heb na mislukte poging met hoofdschakelà r alleen pc uitgezet met io switch en toen pakte de hòfdschakelà r wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |