Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 05:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ilse gifje.
Slaapt alles en iedereen ondertussen?
quote:Op zondag 21 december 2008 05:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ilse gifje.
Slaapt alles en iedereen ondertussen?
Mja ik heb wel vaak genoeg die combinatie aan... en magnetron was daarvoor ook nog bezig geweest... dus dat was piekpunt... en het ging toen die al klaar was..quote:Op zondag 21 december 2008 05:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is best veel. Het kan heel goed zijn dat wat Loire zei, je de electriciteitsgroep hebt overbelast.
(Ik weet niet zo goed hoe veel stroom die dingen vragen)
Dan ligt het niet aan een van je apparaten zelf maar had je simpelweg te veel dingen aan staan.
Bij mij thuis gebeurde dat ook vaak als we de wasmachine en wasdroger tegelijk aan hadden staan (studentenhuis).
In dat geval kun je dus je PC gewoon aan doen, als je iets anders (wat veel vermogen vraagt) uitzet.
(Als je het inmiddels al niet geprobeerd hebt.)
en filmpje er bijquote:Op zondag 21 december 2008 05:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Koffie. Goed idee, ik ga gelijk even zetten.
Ho, ik doe mee. Ik ben me een potje brak zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 05:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Koffie. Goed idee, ik ga gelijk even zetten.
Niet eens stoppen kapot dus?quote:Op zondag 21 december 2008 05:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Mja ik heb wel vaak genoeg die combinatie aan... en magnetron was daarvoor ook nog bezig geweest... dus dat was piekpunt... en het ging toen die al klaar was..
Maar die hoofdschakelaar knalde dus steeds terug tot ik pc uitdeed met de I/O switch...
En die heb ik nu weer aan (type weer vanachter pc).. en het werkt nu gewoon
Achja, ik is er blij meewel raar...
Ilse gaat naar bed
nouja feitelijk is ie al tijden 'kapot' mist een stuk omhulsel namelijk dus uitkijken met de vingertjes daarquote:Op zondag 21 december 2008 05:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet eens stoppen kapot dus?![]()
En wanneer je wel of geen overbelasting krijgt weet ik ook niet.
Want met die wasdroger en wasmachine was het dus ook niet altijd zo.
Alleen als ie eruit knalde was er wel altijd een stop kapot, dus wat dat betreft kom je goed weg.
A-ha.quote:Op zondag 21 december 2008 05:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
nouja feitelijk is ie al tijden 'kapot' mist een stuk omhulsel namelijk dus uitkijken met de vingertjes daar
Daar gaat een lampje branden.quote:Op zondag 21 december 2008 05:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
nouja feitelijk is ie al tijden 'kapot' mist een stuk omhulsel namelijk dus uitkijken met de vingertjes daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |