Nou is het wel weer genoeg hoor patatvreters, wij friet eters gaan toch ook niet oneindig doorquote:
Ik zit nu achter de PC. Vandmiddag met de iPhone was het geen doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:42 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat gaan jullie megasnel met posten zeg... bijna niet bij te houden.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou is het wel weer genoeg hoor patatvreters, wij friet eters gaan toch ook niet oneindig door.
Of welquote:
Alvast op stoom draaien voor de Top 2000 reeksquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:42 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk eens boven jequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou is het wel weer genoeg hoor patatvreters, wij friet eters gaan toch ook niet oneindig door.
Kijk now we're talkingquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:43 schreef Nimose het volgende:
Zo ik kom hier ook weer ff kijken.. Mooi bedrag alweer!![]()
Moet zeggen dat ik Coen toch best te pruimen vindt
Giel nog bijna niet gehoord.. maar die komt zo weer.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:43 schreef Sirolf het volgende:
Michiel is half verdwenen achter de sneeuw...
Ah, daar is de sneeuwschuiver al.
Ik wacht ook nog even..quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijk now we're talking. Maar nog even niet
.
quote:
quote:
Dat gaat minder snel volgens mij hoor....quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alvast op stoom draaien voor de Top 2000 reeks![]()
Waarom ga je dan ook Fok!ken/I-netten op een iPhone ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:42 schreef RHCPeter het volgende:
Ik zit nu achter de PC. Vandmiddag met de iPhone was het geen doen![]()
Ik vind het eigenlijk wel meevallen vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:42 schreef Diaan73 het volgende:
Dank U, Dank Uquote:
Nog 15 minuten en danquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die gespeelde serieusheid van Coen *zucht*
Mwah... met m'n HTC Touch hou ik 't nog wel redelijk bij... maar dat is dan natuurlijk wel 's nachts en 's ochtends, dus dan is het rustiger.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:42 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ik zit nu achter de PC. Vandmiddag met de iPhone was het geen doen
Had `t bijna goed: ik dacht dat het Uri Geller zou zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het Zesde Zintuig in de Coca-Cola truck
Omdat wij dan meer van de muziek gaan genieten (en omdat er dan meer ouwe mensjes aanwezig zijn) . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dat gaat minder snel volgens mij hoor....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had `t bijna goed: ik dacht dat het Uri Geller zou zijn
Die houden 't niet bij ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Omdat wij dan meer van de muziek gaan genieten (en omdat er dan meer ouwe mensjes aanwezig zijn) . . .![]()
Vandaag is voor het eerst dat ik hier meepost, gisteren geen tijd gehad. Druk met shoppen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen vandaag.
Ja dat is waar....quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Omdat wij dan meer van de muziek gaan genieten (en omdat er dan meer ouwe mensjes aanwezig zijn) . . .![]()
quote:
dat wel, alleen de servers/ mijn lijn zijn een beetje traagquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:46 schreef JJH het volgende:
4 minuten zeg, over die eerste pagina...
Gaat best wel een beetj vlot inderdaad.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:47 schreef weirdofm het volgende:
fkh
kan alsjeblieft iemand hier een muur neerzetten en deze trein afremmen?
Ik kan morgen helaas niet. Anders was ik zeker even gaan kijken.quote:
Dat doe je dan ook op de allerdrukste dag van 't jaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef Timo20 het volgende:
btw: wat was het echt fok-king druk in de stad net![]()
![]()
vanaf 11.45 tot 15.45 wezen kerst shoppen
![]()
![]()
economische crisis my ass![]()
Alles draaien lukt nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef gateway het volgende:
damn hoevaak is dit nummer al wel niet aangevraagd? vraag me uberhaupt af of alle nummers wel gedraait worden deze dagen? of dat er een aantal zijn die pas in de toplijst voor gaan komen?
Die lijn zal het bij mij iig niet aan liggen (glasvezelquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef gateway het volgende:
[..]
dat wel, alleen de servers/ mijn lijn zijn een beetje traag
Schijnbaar kennen de meeste mensen alleen Humanquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef Mdrop het volgende:
Wanner gaan ze is een nieuwe platen-bak kopen.
Tssssssquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die lijn zal het bij mij iig niet aan liggen (glasvezel) .
Er zijn er een boel die pas in de toplijst komen, maar ook flink wat die helemaal niet gedraaid gaan worden (anders zouden ze een toplijst van 1,5 maand moeten uitzenden).quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef gateway het volgende:
damn hoevaak is dit nummer al wel niet aangevraagd? vraag me uberhaupt af of alle nummers wel gedraait worden deze dagen? of dat er een aantal zijn die pas in de toplijst voor gaan komen?
Wat trouwens de nieuwe single gaat worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef TheArt het volgende:
De volgende keer a.u.b. Spaceman. Dat is echt een veel beter nummer dan Human.
Hij hoeft nog maar 4 dagen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan koen slapie gaan doen, zxiet er best kapot uit.
Dat gebeurt 1 keer per uur, op het hele uur.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:49 schreef weirdofm het volgende:
de stats zijn nog niet bijgewerkt.
Coen bedoel je? Ja, die heeft maar 1 uur geslapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te lezen, kan ook niet en lukt mij ook niet. Ik zit naar de stream te kijken en ik post af en toe es wat wanneer mij iets opvalt op de stream of een post dat ik hier zie . . .quote:
quote:
Ik denk dat 't vooral over Human gingquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te lezen, kan ook niet en lukt mij ook niet. Ik zit naar de stream te kijken en ik post af en toe es wat wanneer mij iets opvalt op de stream of een post dat ik hier zie . . .
okequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt 1 keer per uur, op het hele uur.
Eetzequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach voor ieder wat wils he??
Ik ga even eten maken![]()
Ik bedoelde eigenlijk het nummer van The Killersquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te lezen, kan ook niet en lukt mij ook niet. Ik zit naar de stream te kijken en ik post af en toe es wat wanneer mij iets opvalt op de stream of een post dat ik hier zie . . .
Succes ermee en eet smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach voor ieder wat wils he??
Ik ga even eten maken![]()
Netzoveel als ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Coen bedoel je? Ja, die heeft maar 1 uur geslapen
Echt hey. Dacht dat ik alles al gekocht had. Bleek toch niet zo te zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook op de allerdrukste dag van 't jaar.
Eet smakelijkquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb even MusicForLife opgezet, Belgische Glazen Huis, en wat een verademing qua muziek.
Veel tijd om te slapen heeft hj niet, want om 22:00 uur moet hij weer draaien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
En hoef je ws ook niet nog een paar dagen radio te maken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Netzoveel als ik, alleen heb ik mogen eten om energie te krijgen (en heb ik gisteren overdag geslapen
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef RHCPeter het volgende:
Er zijn hier ook best veel mensen weer bij die er vorig jaar ook bij waren
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb even MusicForLife opgezet, Belgische Glazen Huis, en wat een verademing qua muziek.
Idd veel bekende namen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vaste groep 3FM-ers en idd wat SR-mensen van vorig jaar
.
Niet, en ik zit hier maar te lezen en lezen en de stream te kijken en te typen en te roken en cola naar binnen te werkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoor je dat fragment nu pas?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:53 schreef weirdofm het volgende:
Roosmarijn zingt mee met Bertolf. 't Is alleen niet helemaal zuiver...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
understatement van het jaar.
Ik zit pas een uur aan de computer vandaag. ook 2 uur pas uit bed maar oké.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Te veel naar het scherm gestaard
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:53 schreef weirdofm het volgende:
Roosmarijn zingt mee met Bertolf. 't Is alleen niet helemaal zuiver...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
understatement van het jaar.
Laatste categorie hoor ik bij hoewel ik ook veel 3fm luister. Post alleen niet in het topic. Zal ik ook eens mee beginnen. Kunnen we nieuwe nachtbar beginnenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vaste groep 3FM-ers en idd wat SR-mensen van vorig jaar
.
quote:
Erger nog, ik moet ernaar luisteren en kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En hoef je ws ook niet nog een paar dagen radio te maken.
Ahquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:54 schreef weirdofm het volgende:
[..]
nee, ik zie nu pas die zin in het gebeurtenissen log.
En dat valt niet altijd even mee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Erger nog, ik moet ernaar luisteren en kijken
ooh zo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:54 schreef weirdofm het volgende:
[..]
nee, ik zie nu pas die zin in het gebeurtenissen log.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:54 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Laatste categorie hoor ik bij hoewel ik ook veel 3fm luister. Post alleen niet in het topic. Zal ik ook eens mee beginnen. Kunnen we nieuwe nachtbar beginnen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Daar lijkt 't hier af en toe al op
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:54 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Laatste categorie hoor ik bij hoewel ik ook veel 3fm luister. Post alleen niet in het topic. Zal ik ook eens mee beginnen. Kunnen we nieuwe nachtbar beginnen
Vorig jaar postte ik hier ook. Verder nooitquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:54 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Hij zei beatles.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
ZEI DIE NOU BEATLES?!
Ik welquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:56 schreef peaceman het volgende:
Zeg eens eerlijk: hebben jullie me gemist?
Nee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:56 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:56 schreef Marc63 het volgende:
Damn... heel ff eten en ik moet bijna een heel topic teruglezen
Hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:56 schreef Marc63 het volgende:
Damn... heel ff eten en ik moet bijna een heel topic teruglezen
Maar Annemieke is telkens weer leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat valt niet altijd even mee.
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:56 schreef peaceman het volgende:
quote:
Ja, dat is neit verkeerd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar Annemieke is telkens weer leuk om naar te kijken.
quote:
Dat ze nummers van Beatles hebben gezongenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
in welke context?
Ik verstond alleen Beatles.
Is dat een nieuw bandje ofzo?quote:
Als kiespijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:56 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Prachtigquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was denk ik 20 minuten weg, had 10 minuten nodig om bij te lezen.
Ik zou een opmerking over een buttplug kunnen maken, maar ik doe 't niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Annemieke ADHD, ze kan niet stil blijven zitten?
bloedkoud in zo dun dingquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoopte dat ze een nummer van hun gingen draaien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ze nummers van Beatles hebben gezongen.
Die chick gisteren van de jeremy's was pas een spring in het veldquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat ze sinds kort een relatie heeft met Tomas De Soete, die ook in het huis zit. Maar goed, ze blijftquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]gisteren en vanmorgen geluisterd. Gisteravond (we waren bij m`n broer in Leuven op bezoek) op de terugweg echt keihard Enter Sandman door de speakers. Geweldig
Daarbij:![]()
Ciska
![]()
![]()
Helmond.quote:
Beweegt inderdaad constant.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Helaaschquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze een nummer van hun gingen draaien.
WA MOT JE?!quote:
Toppiequote:
Fatima.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke: "Wat kunnen ze hockeyen hè, die meiden..."![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke: "Wat kunnen ze hockeyen hè, die meiden..."![]()
yoquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik bied 50 euro als Annemieke in bikini de SR update presenteerd.
Wie helpt mee om dit te verwezenlijken?
Goed initiatiefquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zal eens opletten bij de volgende headlines (zul je zien, dan zit dat er niet meer in).quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond volgens mij met een donatiebus voor de truck @ Maastricht.
Mijn voorstel was al buiten in de koude regen in een dun wit t-shirtquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ach ja, iedereen mag zo dom zijn als ze zelf willenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jammer dat ze sinds kort een relatie heeft met Tomas De Soete, die ook in het huis zit. Maar goed, ze blijft![]()
Tsja, ze blijven die headlines maar herhalenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
die hockeymeiden waren gister toch al? nu was het toch van het zesde zintuig? waarom zit dat er dan niet in? dat is ook al bekend?
Gisteren had ze er iig een geloofwaardig excuus voor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Second thatquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn voorstel was al buiten in de koude regen in een dun wit t-shirt.
voor de camera.quote:
Anders is elk blokje hetzelfde waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
die hockeymeiden waren gister toch al? nu was het toch van het zesde zintuig? waarom zit dat er dan niet in? dat is ook al bekend?
Die iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we nu dus echt dat zelfingenomen stuk vreten weer met zijn edits, geile begroetingen en zijn liefje
In that case:![]()
![]()
Kwam Giel 2 jaar geleden niet met het plan om Barbara de headlines naakt te laten presenteren?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ga ik ook doen want het was maar heel eventjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal eens opletten bij de volgende headlines (zul je zien, dan zit dat er niet meer in).
Leuk is die he? Heb er ooit een hele rits van in mijn photobucket gezet.quote:
Dat moet nog gemonteerd worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
Zeer zekersquote:
Annemieke > Barbaraquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kwam Giel 2 jaar geleden niet met het plan om Barbara de headlines naakt te laten presenteren?
O zo, ikke snappumquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef weirdofm het volgende:
[..]
voor de camera.
heel veel mensen hebben camera angst.
gisteren had ze de kou nog als excuses voor het bewegen, nu staat ze binnen dus.....
Stream en via Ziggo TVquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Timo20 het volgende:
Kijken/luisteren jullie trouwens gewoon via de site van 3fm of via ergens anders??
Of het 2 jaar geleden was weet ik niet, maar dat was idd ooit voorgesteld.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kwam Giel 2 jaar geleden niet met het plan om Barbara de headlines naakt te laten presenteren?
De stream is momenteel m'n wallpaper . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Timo20 het volgende:
Kijken/luisteren jullie trouwens gewoon via de site van 3fm of via ergens anders??
Heb vijf streams open staanquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Timo20 het volgende:
Nu al? dacht maandag pas.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maricha ook aan de slag @ SR, aldus twitter.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De stream is momenteel m'n wallpaper . . .![]()
ik bedoel als je normaal alleen radio maakt, en voor de rest niet met je kop op tv bent(uitgezonderd de webcam, maar daar sluit je je vanaf) en je word nu met een microfoon tegenover een camera gezet, met de mededeling dat honderdduizenden mensen kijken ..............quote:
Nee inderdaad en allemaal saaie muziek erachter elkaar.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we nu dus echt dat zelfingenomen stuk vreten weer met zijn edits, geile begroetingen en zijn liefje
In that case:![]()
![]()
Misschien zometeen Fake Blood of vind je dat ook niet boeiend?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee inderdaad en allemaal saaie muziek erachter elkaar.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb vijf streams open staan.
Dat snbapte ik dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:07 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik bedoel als je normaal alleen radio maakt, en voor de rest niet met je kop op tv bent(uitgezonderd de webcam, maar daar sluit je je vanaf) en je word nu met een microfoon tegenover een camera gezet, met de mededeling dat honderdduizenden mensen kijken ..............
Ik hou het bij eentje, de TV-stream.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb vijf streams open staan.
MARS!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien zometeen Fake Blood of vind je dat ook niet boeiend?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hou het bij eentje, de TV-stream.
Maar eigenlijk heb ik die stream 2x open staan, want hij wordt ook tegelijkertijd opgenomen door m'n thuisserver.
Half uurtje maarquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Binnen voor 't slotje.Wat 'n tempo ook.
![]()
Tot het volgende topicquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even drinken pakken... wel ff stoppen met posten he?, anders moet ik straks weer een hele boeketreeks lezen.
Oké.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even drinken pakken... wel ff stoppen met posten he?, anders moet ik straks weer een hele boeketreeks lezen.
Bountyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |