Die iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we nu dus echt dat zelfingenomen stuk vreten weer met zijn edits, geile begroetingen en zijn liefje
In that case:![]()
![]()
Kwam Giel 2 jaar geleden niet met het plan om Barbara de headlines naakt te laten presenteren?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik bied 50 euro als Annemieke in bikini de SR update presenteerd.
Wie helpt mee om dit te verwezenlijken?
Ga ik ook doen want het was maar heel eventjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal eens opletten bij de volgende headlines (zul je zien, dan zit dat er niet meer in).
Leuk is die he? Heb er ooit een hele rits van in mijn photobucket gezet.quote:
Dat moet nog gemonteerd worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
die hockeymeiden waren gister toch al? nu was het toch van het zesde zintuig? waarom zit dat er dan niet in? dat is ook al bekend?
Zeer zekersquote:
Annemieke > Barbaraquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kwam Giel 2 jaar geleden niet met het plan om Barbara de headlines naakt te laten presenteren?
O zo, ikke snappumquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef weirdofm het volgende:
[..]
voor de camera.
heel veel mensen hebben camera angst.
gisteren had ze de kou nog als excuses voor het bewegen, nu staat ze binnen dus.....
Stream en via Ziggo TVquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Timo20 het volgende:
Kijken/luisteren jullie trouwens gewoon via de site van 3fm of via ergens anders??
Of het 2 jaar geleden was weet ik niet, maar dat was idd ooit voorgesteld.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kwam Giel 2 jaar geleden niet met het plan om Barbara de headlines naakt te laten presenteren?
De stream is momenteel m'n wallpaper . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Timo20 het volgende:
Kijken/luisteren jullie trouwens gewoon via de site van 3fm of via ergens anders??
Heb vijf streams open staanquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Timo20 het volgende:
Nu al? dacht maandag pas.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maricha ook aan de slag @ SR, aldus twitter.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De stream is momenteel m'n wallpaper . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |