quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke: "Wat kunnen ze hockeyen hè, die meiden..."![]()
yoquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik bied 50 euro als Annemieke in bikini de SR update presenteerd.
Wie helpt mee om dit te verwezenlijken?
Goed initiatiefquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zal eens opletten bij de volgende headlines (zul je zien, dan zit dat er niet meer in).quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond volgens mij met een donatiebus voor de truck @ Maastricht.
Mijn voorstel was al buiten in de koude regen in een dun wit t-shirtquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ach ja, iedereen mag zo dom zijn als ze zelf willenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jammer dat ze sinds kort een relatie heeft met Tomas De Soete, die ook in het huis zit. Maar goed, ze blijft![]()
Tsja, ze blijven die headlines maar herhalenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
die hockeymeiden waren gister toch al? nu was het toch van het zesde zintuig? waarom zit dat er dan niet in? dat is ook al bekend?
Gisteren had ze er iig een geloofwaardig excuus voor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Annemieke ADHD, ze kan niet stil blijven zitten?
Second thatquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn voorstel was al buiten in de koude regen in een dun wit t-shirt.
voor de camera.quote:
Anders is elk blokje hetzelfde waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
die hockeymeiden waren gister toch al? nu was het toch van het zesde zintuig? waarom zit dat er dan niet in? dat is ook al bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |