Jammer dat ze sinds kort een relatie heeft met Tomas De Soete, die ook in het huis zit. Maar goed, ze blijftquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]gisteren en vanmorgen geluisterd. Gisteravond (we waren bij m`n broer in Leuven op bezoek) op de terugweg echt keihard Enter Sandman door de speakers. Geweldig
Daarbij:![]()
Ciska
![]()
![]()
Helmond.quote:
Beweegt inderdaad constant.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Annemieke ADHD, ze kan niet stil blijven zitten?
Helaaschquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze een nummer van hun gingen draaien.
WA MOT JE?!quote:
Toppiequote:
Fatima.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke: "Wat kunnen ze hockeyen hè, die meiden..."![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke: "Wat kunnen ze hockeyen hè, die meiden..."![]()
yoquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik bied 50 euro als Annemieke in bikini de SR update presenteerd.
Wie helpt mee om dit te verwezenlijken?
Goed initiatiefquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zal eens opletten bij de volgende headlines (zul je zien, dan zit dat er niet meer in).quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond volgens mij met een donatiebus voor de truck @ Maastricht.
Mijn voorstel was al buiten in de koude regen in een dun wit t-shirtquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ach ja, iedereen mag zo dom zijn als ze zelf willenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jammer dat ze sinds kort een relatie heeft met Tomas De Soete, die ook in het huis zit. Maar goed, ze blijft![]()
Tsja, ze blijven die headlines maar herhalenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
die hockeymeiden waren gister toch al? nu was het toch van het zesde zintuig? waarom zit dat er dan niet in? dat is ook al bekend?
Gisteren had ze er iig een geloofwaardig excuus voor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Annemieke ADHD, ze kan niet stil blijven zitten?
Second thatquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn voorstel was al buiten in de koude regen in een dun wit t-shirt.
voor de camera.quote:
Anders is elk blokje hetzelfde waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
die hockeymeiden waren gister toch al? nu was het toch van het zesde zintuig? waarom zit dat er dan niet in? dat is ook al bekend?
Die iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we nu dus echt dat zelfingenomen stuk vreten weer met zijn edits, geile begroetingen en zijn liefje
In that case:![]()
![]()
Kwam Giel 2 jaar geleden niet met het plan om Barbara de headlines naakt te laten presenteren?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ga ik ook doen want het was maar heel eventjesquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal eens opletten bij de volgende headlines (zul je zien, dan zit dat er niet meer in).
Leuk is die he? Heb er ooit een hele rits van in mijn photobucket gezet.quote:
Dat moet nog gemonteerd worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:03 schreef gateway het volgende:
Zeer zekersquote:
Annemieke > Barbaraquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kwam Giel 2 jaar geleden niet met het plan om Barbara de headlines naakt te laten presenteren?
O zo, ikke snappumquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef weirdofm het volgende:
[..]
voor de camera.
heel veel mensen hebben camera angst.
gisteren had ze de kou nog als excuses voor het bewegen, nu staat ze binnen dus.....
Stream en via Ziggo TVquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Timo20 het volgende:
Kijken/luisteren jullie trouwens gewoon via de site van 3fm of via ergens anders??
Of het 2 jaar geleden was weet ik niet, maar dat was idd ooit voorgesteld.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kwam Giel 2 jaar geleden niet met het plan om Barbara de headlines naakt te laten presenteren?
De stream is momenteel m'n wallpaper . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Timo20 het volgende:
Kijken/luisteren jullie trouwens gewoon via de site van 3fm of via ergens anders??
Heb vijf streams open staanquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Timo20 het volgende:
Nu al? dacht maandag pas.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maricha ook aan de slag @ SR, aldus twitter.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De stream is momenteel m'n wallpaper . . .![]()
ik bedoel als je normaal alleen radio maakt, en voor de rest niet met je kop op tv bent(uitgezonderd de webcam, maar daar sluit je je vanaf) en je word nu met een microfoon tegenover een camera gezet, met de mededeling dat honderdduizenden mensen kijken ..............quote:
Nee inderdaad en allemaal saaie muziek erachter elkaar.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we nu dus echt dat zelfingenomen stuk vreten weer met zijn edits, geile begroetingen en zijn liefje
In that case:![]()
![]()
Misschien zometeen Fake Blood of vind je dat ook niet boeiend?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee inderdaad en allemaal saaie muziek erachter elkaar.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb vijf streams open staan.
Dat snbapte ik dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:07 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik bedoel als je normaal alleen radio maakt, en voor de rest niet met je kop op tv bent(uitgezonderd de webcam, maar daar sluit je je vanaf) en je word nu met een microfoon tegenover een camera gezet, met de mededeling dat honderdduizenden mensen kijken ..............
Ik hou het bij eentje, de TV-stream.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb vijf streams open staan.
MARS!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien zometeen Fake Blood of vind je dat ook niet boeiend?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hou het bij eentje, de TV-stream.
Maar eigenlijk heb ik die stream 2x open staan, want hij wordt ook tegelijkertijd opgenomen door m'n thuisserver.
Half uurtje maarquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Binnen voor 't slotje.Wat 'n tempo ook.
![]()
Tot het volgende topicquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even drinken pakken... wel ff stoppen met posten he?, anders moet ik straks weer een hele boeketreeks lezen.
Oké.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even drinken pakken... wel ff stoppen met posten he?, anders moet ik straks weer een hele boeketreeks lezen.
Bountyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |